Y/n pohled:
Běžela jsem dolů ke dveřím abych otevřela dveře svýmu nejlepšímu kamarádovi, se kterým jsem se neviděla snad věčnost.
Otevřela jsem dveře, skočila na něj a obejmula ho. Zabořila jsem hlavu do jeho krku.
On mě pevně stiskl a zvedl ze země."Pětko konečně tě vidím. Připadalo mi to jako věcnost co jsme se neviděli!"
"Viiim blbko, bylo to nekonečný!" Řekl Pětka a položil na zem.
"Takžeee.. co chceš dělat?" Zeptal se když jsme kráčeli dovnitř.
"Koukat se na můj nejoblíbenější serial!"
"Vážně? Neviděli jsme to už snad 100 krát?"
Zeptal se Pětka kroutící očima.
"Nikdy se nemůžeš na Riverdale dívat tolikrát, Pětko"Když si oba lehneme do postele, zapnu netflix a přitulíme se k sobě.
Dostali jsme se do části, kdy Betty a Jughead mají sex.
Podívala jsem se na Pětku a viděla, jak si mikinou zakrývá svého ptáka. Viděla jsem, že se mu postavil.
Nikdy jsem mu to neřekla, ale už delší dobu na něj mám crush. Sekla jsem se v mysli a kousala se do rtu a přitom se koukám na jeho ptáka.
Vrátím se zase do reality a uhnu pohledem, když si uvědomím, kam jsem se u toho přemýšlení dívala.
Pětka si toho všiml a zčervenal se.
Začala jsem cítit pulz mezi nohama a začali se mi třást nohy. Pětka svoji ruku položí na moje stehno a já si zkousnu ret. Svoji ruku bez přemýšlení přesunu na jeho rozkrok a podívám se mu do tváře. Všimni si, že je červenější."Promiň"
"Nepřestávej princezno"Okamžitě si na něj sednu obkročmo a políbím ho. On mi polibek opětuje a obejme mě kolem pasu.
Začnu hýbat svými boky tam a zpět mezitím co on mě líbá na krku.
Zpomalila jsem a přiměla ho aby mě chytil za boky a přetočil pod sebe."Jsi teď v problému"
"Už to tak bude Daddy"Řekla jsem Pětkovi a on se ušklíbl.
Pětka si uvolnil pásek a já si sundala vršek. On si sundal kalhoty, takže byl v boxerkách.
Dřív, než převzal kontrolu jsem ho žduchla vedle sebe dokazující svoji dominanci."Myslel sis, že můžeš převzít kontrolu?"
Řekla jsem mezitím, co jsem se dostala opět na něj. Konečně jsem z něho sundala boxerky a vzala si ho do pusy. Nedokázala jsem ho dát do pusy celého, takže jsem rukou přejížděla po tom, co jsem do pusy nedokázala dát.
"Y/n udělám se" vzdychl Pětka.
"To je ono princezno"Řekl Pětka a přetočil mě pod sebe. Vrazil ho do mě a donutil mě hlasitě zasténat. Hned jakmile jsem si zvykla na jeho velikost to bylo úžasný.
Jel správnou rychlosti a zasahoval vždy ta správná místa.
Později jeho tahy začali být nedbalejší a pomalejší."Daddy udělám se"
"Udělej se pro daddyho"Hned co to Pětka dořekl jsem se udělala. On spadl vedle mě a těžce dýchal.
"Y/n, můžu se tě na něco zeptat?"
"Určitě, na co?"
"Budeš moje přítelkyně?"
"Oh můj bože samozřejmě že budu"
"Dobře, dobrou noc královno"
"Dobrou zlato"
ČTEŠ
Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH]
Fanfictiontohle je překlad originálního příběhu od @Five_Draco a @_Fiveyboy_