V tomhle příběhu jsou všechny postavy opět ve svých 17 letech.
Y / n pohled:
Jsou 2 hodiny odpoledne a já hraju u kluků doma videohry společně s Diegem a Lutherem.
Když v tom mi přijde oznámení ze Snapchatu. Bylo to od mého přítele, Pětky.
Otevřela jsem to a uviděla tohle:
Daddy🥵
P- příjdeš brzy domu?
Y/n- plánovala jsem, že zůstanu trochu déle, proč?
P- potřebuju tě😉
Y/n- zlato, však jsme to dělali včera! Sotva zvládám chodit! Kluci měli obavy, když jsem k nim přišla.
P- a kdo řekl, že chci abys chodila?
—————————————————
Nedokážu si pomoct. Pětka ví, co mě nejvíce nakopne. Perverzní konverzace.
Chtěla jsem co nejrychleji zpátky domů, neboli do apartmánu, který jsme společně s Pětkou sdíleli. Nechtěla jsem, aby mě kluci podezřívali, nebo se obávali, proč mám najednou takový naspěch domů.
"Hej kluci, myslím, že už půjdu domů" řekla jsem.
"Aww, pročpak? Bojíš se, že bys prohrála?" Zasmál se Luther
"Haha! Jo, to bude beztak ono" řekl Diego se smíchem v hlase.
"Notak, víte že bych vám nakopala prdel!" Řekla jsem s úšklebkem.
"Dokaž to!" Křikl Diego.
"Fajn, dokážu!" Řekla jsem.Zahrála jsem si s nimi poslední hru, kterou jsem vyhrála!
Snažili se mě přesvědčit, že mě jen nechali vyhrát, ale nevěřila jsem jim. Opravdu jsem dobrá a věděla jsem to.Konečně jsem došla domu.
"Pětko jsem do...." zasekla jsem se.
"ahoj princezno" řekl Pětka.
Vešla jsem do ložnice a viděla Pětku pouze v světle šedých Calvin Klein boxerkách. Měl obrovskou erekci, která mě dostala do nálady.
Prostě tady ležel, na gauči, a očividně čekal až přijedu domů.
Vím moc dobře co chce a já to tak trochu chtěla taky.
Nechtěla jsem vypadat, jakoby jsem na něj zírala, ale nemohla jsem si pomoct. Pětka je ten nejsladší a nejlaskavější člověk, kterého znám, ale když mě chtěl, vždy věděl, že se mu vzdám.
"Já-wow... to je pro mě?" Řekla jsem koukající na jeho erekci.
"Nikdo jiný mě do nálady nedostane tak, jako ty zlato.." řekl Pětka.Rozešla jsem se směrem k němu a odhodila kabelku na dřevěnou podlahu.
On vstal, jemně mě chytil za tváře a začal mě líbat svými jemně růžovými rty.
Chytne mě za stehna, čímž dává najevo, abych na něj skočila. Já tak učinila.
Když jsem ho obejmula, cítila jsem jeho erekci, jak naráží na mojí zakrytou kundu. Ještě asi minutu se vášnivě líbáme, než se semnou rozešel k posteli.Jemně mě položil na postel a rozepínal mi zip a knoflík u mých štíhlých kalhot.
Zírá na moji vlhkou kundu a jemně, provokativně ji olizuje. Udělám malé zakňučení ještě předtím, než mě začne více provokovat.
"Pětko, prosím, neprovokuj..." zasténala jsem.
"Nebo co?" Řekl s úšklebkem.
"Nebo toho budeš litovat" odsekla jsem.
Pětka nenáviděl jednu jedinou věc více, než cokoliv jiného, a to bylo provokování. Byla to jeho sexuální slabost, kromě líbání a olizování citlivého místa na krku.
Začal mě znovu provokovat, tak jsem se s nim začala prát o dominanci. Vyhrála jsem.
Protočila jsem ho pod sebe a stáhla z něj boxerky tak, aby jeho penis vyskočil a praštil ho do břicha.
Nikdy jsem ho neviděla tak velkého.
Začala jsem lízat jeho špičku penisu tak, že se ho můj jazyk sotva dotknul, abych ho vyprovokovala tak, jak předtím on mě.
"Ne-" začal Pětka, ale já ho přerušila tím, že jsem si strčila celý jeho penis do krku, jak jsem nejvíc mohla a dávila se skrz to.
Pětka zaklonil hlavu a začal sténat hlasitěji, než předtím.
Slyšela jsem potěšeni v jeho tónu hlasitěji a hlasitěji pokaždé, když jsem zakývala hlavou.
Milovala jsem, že se nikdy přede mnou nebál sténat, protože většina mužů to tak před holkama má.
Bez varování jsem se dostala nad něj a provokovala ho tím, že jsem třela jeho špičku penisu okolo mého vstupu do mojí kundy. Řekla bych, že se naštval.
Bez varování ho do mě vrazil. zakřičela jsem potěšením, když to udělal."N-nepřestávej... prosím!" Vzdychla jsem.
"První řekni moje jméno, princezno..." Zašeptal Pětka.
"Prosím, nepřestávej Daddy... chci tě v tobě tak hluboko, dokud mi nepřevrátíš moje zkurvený orgány!" Zakřičela jsem.
"To je ono, princezno..." řekl mezi vzdechy.
Oba dva jsme se blížili k vrcholu.
"Zlato...j-j-já myslím, že se udělám!" Vzdychl Pětka.
"Dej mi to daddy... jsem přímo tady" řekla jsem
"OH KURVA" vykřikl Pětka.
Rychle ho ze mě vytáhl a já spadla na kolena.
"Otevři, princezno..." nařídil mi.
Otevřela jsem pusu a jediné, co jsem viděla předtím, než jsem zavřela oči, byl Pětka zaklánějící hlavu, když jeho péro stříkalo.
Vše, co pohltilo moje ústa jsem spolykala.
Převrátil mě a lízal mě tak dlouho, dokud jsem se mu neudělala do pusy.
vyčistil mě svým jazykem.
Pokusila jsem se vstát, abych se mohla jít osprchovat, ale okamžitě se mi podlomila kolena.
"Říkal jsem ti, že nebudeš schopná chůze" řekl s úsměvem.
Zvedl mě a oba šli do sprchy. Umyl se hned potom, co umyl mě. Poté nás oba dostal ze sprchy, osušil mě a udělal mi z vlasů drdol.
Oba jsem hned potom usnuli.
ČTEŠ
Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH]
Fanfictiontohle je překlad originálního příběhu od @Five_Draco a @_Fiveyboy_