Narozeninový dárek

1.9K 35 10
                                    

Pohled druhé osoby:
Jsi v přízemí a děláš svému přítelovi nějakou snídani. Děláš mu jeho oblíbené, lívance s borůvkami.

Pětky pohled:
Vzbudil jsem se a ucítil vůni mého oblíbeného jídla. Palačinky s borůvkami. Vím že to vaří
Y/n, takže budou chutnat skvěle, protože vždy dělá výborné palačinky. Mám tu nejlepší přítelkyni na světě a nikdo nemůže argumentovat. Moc ji miluju.
Šel jsem do přízemí a uviděl ji pouze v mé košili, která ji byla příliš velká.
Vždy vypadá perfektně, zvláště když se o to ani nepokouší.

Pohled druhé osoby:
"Ahoj zlato!"
"Ahoj! Všechno nejlepší zlato!" Řekla jsi s úsměvem na tváři.
"Děkuju, vidím že děláš moje oblíbené"
"Jo, chtěla jsem tě překvapit když máš dneska narozeniny. A až se najíš, můžeš si otevřít dárky!"
"Dobře" usmál se a vrhl se do jídla.
snědl ho a nechal jeho talíř čistější než kdy jindy.
"Fajn, čas na otevření dárků!" Usmála jsi se.

Pětka si otevřel jeho dárky a dal ti veliké objetí.
"Moc ti dekuju zlato! Miluju je všechny!"
"Super, ale je tu ještě něco, co musíš rozbalit"
"A co?" Zeptal se Pětka.
Vytvoříš na tváři úšklebek a Pětka moc dobře věděl co tím myslíš. Přešel k tobě a jemně tě políbil.
"Vyskoč"
Udělala jsi jak řekl, on tě chytil za zadek a vedl nahoru do vaši společné ložnice. Odtrhne košili z tvého těla a odhodí ji bůh ví kam do místnosti.
Svlékla jsi z něho tepláky a přetočila jsi vás, tím pádem jsi byla nad ním. Hodil po tobě zmateny pohled, protože on byl vždycky ten nahoře.

"Máš narozeniny, nech mi ti udělat dobře"
Pětka se posadil a nechal tě pracovat s tvoji magii.
Vzala sis jeho péro a strčila si ho co nejvíc do krku a hýbala hlavou nahoru a dolů a hladila to, co se ti do úst nevešlo.
Chytl tě za vlasy a udělal z nich tzv. ohon a pohyboval tvoji hlavou nahoru a dolu jak chtěl a ty jsi jenom šla s tím.
Přinutil tě jít hlavou co nejníže a tím se ti ozvali dávící reflexy, Pětka zavrčel.

"Chystám se udělat!"
Udělal se ti do pusy a ty jsi spolkla každou kapku. V tom vás přetočí a sundá ti kalhotky.
Obdivuje tvoji krásu a ty zčervenáš.

"Teď je čas abych udělal laskavost tobě"
Políbil každou část tvého těla, nevynechal ani centimetr.
Cestoval dolu až k tvému klitorisu a začal ti ho lízat. Ty jsi milovala když ti jí lízal.
Hýbe jazykem tak, jako nikdy předtím a ty vzdycháš hlasitěji než kdy jindy.
Sjel dolů k tvému vstupu a strčil do něj svůj dlouhý jazyk, čímž tě přiměl hlasitě zasténat.

"Pětko, udělám se!" Vzdychla jsi.
"Do toho zlato"
Udělala jsi se mu kolem jeho pusy a on tě celou vyčistil.
Zvedl se na tvoji úroveň a začal tě líbat.
Srovná se s tvým vchodem a vrazi ho do tebe.
"Omg kurva Pětko!! Přidej!" Zakřičela jsi.
Poté zrychlí a tvoje i jeho vzdechy se prolínají po cele místnosti. Ucítíš tlak v břiše.
"Udělám se!!!" Křikla jsi.
"Já též, princezno"
Oba jste se udělali a on si lehl vedle tebe.
Oba jste se snažili uklidnit svůj dech.
Podíval se na tebe "sexy" způsobem a jemně jsi ho políbila.
"Tohle byl ten nejlepší narozeninový dárek, miluju tě"
"Taky tě miluju, všechno nejlepší zlato"

Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH] Kde žijí příběhy. Začni objevovat