Bratr mojí nejlepší kamarádky

2.1K 32 3
                                    

Y/n pohled:
Dnes je den kdy jdu navštívit dům svoji nejlepší kamarádky.
Dojdu ke dveřím a zaklepu. Dveře se otevřou.
"Oh..ahoj Y/n, umm.. Allison tu teď není" řekl Pětka když otevřel dveře a uviděl mě.
"Oh, dobře"
"Ale můžeš jít dovnitř"
"Díky" usmála jsem se.
"Chovej se jako doma" usmál se Pětka nazpět.
"Dobře"

Šla jsem do kuchyně vyhodit nějaké odpadky, ale když jsem se předklonila, někdo mě plácl přes prdel.
Omylem jsem vypustila zasténání, zvedla jsem se a Pětka mě chytil a začal mě líbat.
Zmáčkl mi zadek a já vzdychla, což mu umožnilo mi strčit jazyk do úst.
Pětka mě posadil na pult a líbal můj krk, kde zanechával značky. Začali jsme si svlékat oblečení.

"Pětko, tohle bychom dělat neměli" řekla jsem ale on mě ignoroval, hodil moje nohy kolem jeho ramen a začal přejíždět po mém klitorisu.
"K-ur-v-aaa"
Začal sát můj klitoris. Nepravidelně jsem vzdychala. Po chvíli ze sebe sundal boxerky a roztáhl mi nohy.
Bez varování do mě vrazil svého ptáka a já ze sebe vypustila hlasitý zasténání.

"Ughh r-rychl-leji!"
"Jak si přeješ, princezno"
Zrychlí a já se kousnu do rtu abych zadržela vzdechy.
Zaklonila jsem hlavu a začala mu škrábat záda. Pokračovala jsem v sténání.
Začal se semnou líbat aby utišil moje vzdechy.

"Daddy potřebuji se udělat"
"Udělej se pro mě princezno" Zašeptal.
Pustím svůj orgasmus, když ho ze mě vytáhne tak vše vylíže.

"Klekni si na kolena, princezno"
Udělala jsem jak řekl a pomalu dala jeho péro do pusy. Začala jsem houpat hlavou, když jsem ucítila teplou tekutinu, spolkla jsem si.
"D-dobra práce p-princezno"

Uklidili jsme a čekali až se Allison vrátí.
Dělali jsem, že se to nikdy nestalo.

Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH] Kde žijí příběhy. Začni objevovat