Y/n pohled:
Dneska jdeme já a Pětka do obchoďáku.
Oblékala jsem se a moje oblíbená sukně byla potržená a já byla skrz to tak naštvaná!
Ale dostala jsem novou sukni, která je podobná té minulé, takže můžeme být asi fajn.
Připravila jsem se a šla dolů a viděla Pětku již připraveného."Ahoj zlato" řekl Pětka vzrušeně
"Ahoj Pětko" řekla jsem s přístupem.
"Zlato co se děje?" Řekl celý znepokojený.
"Nic se neděje"
"Fajn když to říkáš"Tohle mě trochu naštvalo, ale nic jsem neříkala.
"Pojďme se trochu pobavit" řekla jsem a vydala se ven.V nákupním centru, Y/n pohled:
Právě jsme se dostali do obchoďáku a šli do H&M. Dorazili jsme tam a vzali si co jsme chtěli.
Chtěla jsem si vzít sukni, ale neměli moji velikost, což mě naštvalo."To je roztomilá sukně"
"Jo, ale nemají moji velikost" řekla jsem rozrušená a s mým postojem.
"Jsi v pořádku?"
"JSEM V POHODĚ" zakřičela jsem.Všichni se na nás podívali ale bylo mi to jedno.
"Dobře, platíme a jdeme domů" řekl vážným hlasem Pětka.
Vytáhl mě do auta a začal řídit."Až se vrátíme domu, půjdeš do naši ložnice, sundáš ze sebe všechno oblečení a lehneš si do postele" řekl pětka.
"Fajn" řekla jsem tišePřesun domů,Y/n pohled:
Spěchala jsem dovnitř do naši ložnice a svlékla ze sebe všechno oblečení a lehla si do postele.
Později přišel Pětka."Jsi hodná holka, že ano?"
"Ano Daddy"Pětka ze sebe sundal oblečení a vyhoupl se na mě a začal mě líbat. Sjel k mému krku, kde zanechával cucfleky.
Přesunul se na moje prsa a začal je sát a masírovat. Potichu jsem vzdychala.
Poté se přesunul k moji kundě a začal sát můj klitoris."Kurva Pětko" zasténala jsem.
Pětka se zastavil a podíval se na mě.
"Tohle není moje jméno"
"Omlouvám se Daddy"Začal svůj penis srovnávat s mým vstupem.
Začal do mě tlačit, stiskl mi krk a zrychloval."Kurva Daddy" Křikla jsem.
"Líbí se ti to ty malá děvko?"
Kývla jsem hlavou, protože jsem nemohla mluvit.
"Použij slova, princezno"
"Ano daddy"V tom začal třít můj klitoris. Nějakým zázrakem jsem nás otočila a začala na něm jezdit. Chytl mě za boky aby mi pomohl jet rychleji.
"Ku-rva ud-ělám seee" křikla jsem.
"Drž to, zlato, jsem blízko"Opět nás otočil a začal do mě tvrdě přirážet.
"Až napočítám do tři 1... 2... 3..."Oba jsme se udělali, ale ještě jsme neskončili.
Když si Pětka lehl a já mu začala sát jeho péro."Kurva Y/n" vzdychl Pětka.
Začala jsem ho dávat hluboko do krku, on začal škubat a udělal se.
"Sakra, princezno jsi v tom dobrá"
"Díky zlato"
lehla jsem si vedle něj a v objetí jsme usnuli.
ČTEŠ
Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH]
Fanfictiontohle je překlad originálního příběhu od @Five_Draco a @_Fiveyboy_