Y/n pohled:
Byla jsem dneska v růžové a jen ze srandy jsem si vzala spodní prádlo, oblékla si ho na sebe a opravdu se mi líbilo a cítila jsem samu sebe.
Pak jsem se vrátila domů a šla do mého pokoje se převléct do mého spodního prádla.
Šla jsem k zásuvce, popadla vibrátor, otočila se a chystala se jít zpátky k posteli, když v tom se rozrazily dveře."Ahoj Y/n já.... ale, ale, co to tady máme, malá slečna panna se chystá na sebe sahat, nikdy jsem nemyslel, že to někdy uvidím" řekl Pětka.
"Umm, nic takového jsem nechtěla dělat"Pětka vešel do pokoje, otočil se a zamkl dveře.
"Umm.. Pětko vypadni"
"Víš, že v tom vypadáš opravdu dobře? Dokážu udělat víc, než vibrátor, chceš to ukázat?" Zalapala jsem po dechu.
"Uhmm ne, vypadni!"
"Jsi si jistá, protože to zní, jako by sis nebyla jistá" řekl s úšklebkem na tváři a já neodpověděla.
"Fajn tak ti pomůžu, rozhodla jsi se"Pětka mě přitlačil ke zdi a políbil mě. Polibek jsem mu oplatila a stalo se z toho velmi vášnivé líbání.
Pětka si vysvlékl triko a políbil mě hned poté, co udělal to, co udělal.
Já sjela rukama k jeho kalhotám a stáhla je a Pětka udělal totéž s mým spodním prádlem.
Oba jsme byly nahý."Kurva Y/n" řekl a sjel dolu k mému břichu, kde zanechával cucfleky, což mě donutilo zasténat.
Pětka sjel níž a podíval se na mě o svolení, kývla jsem na souhlas a Pětka sklouzl prstem do mě."K-kurvaa!" Vzdychla jsem.
Moje tělo se zvedlo, když Pětka přidal druhy prst a začal zrychlovat. Potom jsem se udělala a on vytáhl prsty a zvedl se.V tom jsem nás otočila, takže on byl ten u zdi a líbala ho na břichu a přitom mu sundávala boxerky.
Poté jsem mu jemně hladila ptáka, dokud jsem si strčila špičku do úst."Neprovokuj mě, holčičko"
Pětka zasténal, chytl mě za vlasy a přitlačil hlavu k sobě způsobil tak dávící reflex z jeho délky.
Čím více mi přirážel hlavu k sobě, tím míň jsem se dávila a zvykla si."Sakra Y/n jsi v tom dobrá"
Později jsem ucítila, jak mu jeho péro cuká v mých ústech a udělá se. Vše spolknu a pětka nás otočí, takže stojí nade mnou."Jsi si jistá?" Zeptal se a díval se mi hluboko do očí. Kývla jsem hlavou na souhlas s chtíčem v očích.
Pětka popadne z koupelny kondom, nasune si ho a srovná ho s moji kundou."Začnu pomalu, dobře princezno?" Zeptal se mě a díval se mi do očí.
"Dej mi vědět, jestli budeš chtít abych přestal"Pětka ho do mě pomalu zasouval. Zkousnu si ret skrz bolest, ale později se bolest mění na potěšeni.
"Rychleji daddy" vzdychla jsem. On zrychlil a já přiřážela boky proti němu, čímž se skoro pokaždé trefil na můj bod-G
"Kurva Y/n jsi tak těsná" zašeptal tiše Pětka a já zatlačila boky víc k němu, čímž se on dostal hlouběji do mě.
"Udělám se Daddy" vzdychla jsem.
"Já taky, zlato"Když se Pětka udělal, udělala jsem se chvíli po něm.
"Tohle bylo skvělý" rozdýchávala jsem se.
"Nebudu lhát, tohle byl nejlepší sex v mým životě, ale nemůžeme o tom mluvit, nebo to udělat někdy znovu, protože jsme nevlastní sourozenci a pokud to uděláme vícekrát, můžou nás chytit, dobře?"
"Jo, máš pravdu, měl bys jít, než přijde máma s tátou"
"Jo, fajn, ahoj"
"Ahoj"Po tomhle dni já a Pětka jsme nikdy nic dalšího nedělali... možná jsme se někdy líbali, ale to je všechno.
ČTEŠ
Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH]
Fanfictiontohle je překlad originálního příběhu od @Five_Draco a @_Fiveyboy_