Y/n pohled:
Pětka a já jedeme na výlet. Jedeme do Pětkova rodného města. Los Angeles! Tohle je poprvé co uvidím jeho rodinu a jsem strašně nervózní.
Jsme právě na cestě a máme před sebou ještě dlooooouhou cestu.
On řídí přes den a já přes noc. Často zastavujeme na benzince, vždycky jdu na záchod a pokud prodávají ledy do limonády, pak je kupuji!
Vzala jsem bonbóny, brambůrky, zmrzlinu, něco na pití, něco teplého k jídlu a někdy kafe. Byla sobota. Řídím, takže je aktuálně noc.
Najednou Pětka vstal ze svého sedadla a odešel dozadu.
"Co to děláš?" Zeptala jsem se.
"Začíná to být nuda, tak to trosku okořením"Byla jsem zmatená ale příliš líná na to zastavit, tak jsem ho nechala dělat, co dělat chtěl. Vzal si jeho telefon a AirPody. Ať dělal cokoliv, věděla jsem že sledoval něco, co nechtěl abych slyšela.
Sedl si někam dozadu a začal se dívat.
Nevím, co sleduje, protože řídím a nechci Pětku zabit tak nechávám svoje oči před sebou a sleduju cestu.
Zaregistrovala jsem, že si začal sundávat kalhoty a boxerky, byl tvrdý....myslím. Nevidím tam úplně, protože je tma. Vypadalo to jako by masturboval.
Potichu vzdychal. Pokračoval dokud se všude neudělal."Zastav"
"Cože?! Ne! Proč?" Zeptala jsem se.
"Prostě to udělej, prosím, jsem v náladě"
"No ale já ne, prosím nech mě řídit zlato"
"Notak jen pro tentokrát"
"Fajn" zakroutila jsem očima.Všimla jsem si polní cesty, takže jsem na ní nejela a zastavila.
Vylezla jsem a šla dozadu.
Pětka zavřel dveře a začal mě všude líbat. Zanechával vlhké polibky, ale žádné cucfleky! Přece jdu navštívit jeho rodinu, chci vypadat jako dítě od BOHA, NE jako dítě od SATANA!! Máme sex až od svatby, teda jeho rodina si to myslí... ups!
Každopádně se mě snažil dostat do nálady, ale nešlo mu to, bohužel.
V tom položil jeho ruku na moji kundu a začal po ní přejíždět. Začala jsem být nadržená.
A ano, je to divně, když můj muž přejíždí rukou po moji kundě skrze kalhotky i kalhoty, ale je to sakra dobrý! Pořád přejížděl po moji kundě, zatímco jsme se francouzsky líbali. Naše jazyky sváděli boj o nadvládu.
Pětka vyhrál. Položila jsem ho na sedačky a sundala mu kalhoty a boxerky. Byl tvrdej, HODNĚ.
Chytnu jeho ptáka a strčím ho do pusy. Začala jsem ho sát a hýbat hlavou nahoru a dolu.
použila jsem trochu svoje ruce, aby se udělal rychleji.
Zrychlila jsem a jeho vzdechy sílily. Hýbala jsem hlavou nahoru a dolu jak nejrychleji jsem mohla. Začala jsem opět sát a najednou měla jeho semeno v puse. Spolkla jsem to.Pětka mě zvedl, žduchl mě a položil na záda na autosedačku. Roztáhl mi nohy a sundal mi kalhoty i kalhotky. Místo toho, aby mi ji olízal, strčil jeho ptáka přímo do mě. Začal přirážet dovnitř a ven, bolelo to, jelikož mě nenechal se přizpůsobit.
Myslím si, že spěchá, protože jsme skoro u domu jeho rodiny.
Zrychlil a potil se a ikdyž to bolelo tak to bylo sakra dobrý. Zavrčel, když jsem zasténala.
Začal hodně přirážet na můj bod g.
Myslím, že se jeho péro zvětšovalo a tvrdlo, když přirážel do moji kundy jako kdyby to mělo být naposledy. Cítila jsem tlak v břichu čím dal více a byla jsem blízko k orgasmu.
"Daddy, udělám se... přidej"
"Já taky, řeknu, kdy se máš udělat" řekl.
Přirážel tvrději a hlouběji a tlak v břichu byl čím dál silnější.
"Teď!"
Udělala jsem se hned, jakmile to řekl. Udělali jsme se současně. Jeho teple sperma uvnitř mě bylo úžasné.
Dali jsme si chvíli pauzu, jelikož jsme oba nabírali dech.
Potom, co jsme se oba oblékli jsme se rozhodli si zdřímnout. Přemlouvala jsem ho aby se šel mazlit a on konečně řekl ano.
Samozřejmě já jsem malá lžička a on velká lžíce. Díky jeho rukou kolem mě jsem se cítila v bezpečí.
Potom, jsme se probrali a Pětka řídil, což znamenalo, že byl den. Podívala jsem se na telefon jak dlouho nám má trvat cesta. Viděla jsme že bychom tam měli být za půl hodiny.
Řekla jsem to Pětce a oba si úlevně oddechli, protože jsme byli unavení i přes to, že jsme si zdřímnuli na 3 hodiny.
Když jsme konečně dojeli, hledali jsme nejbližší hotel. Když jsme našli hotel, zaparkovali jsme, vytáhli věci z kufru a šli dovnitř hotelu.
Náš pokoj byl v nejvyšším patře. Cely hotel měl 27 pater.
Když jsme našli náš pokoj, odložila jsem věci a vrhla se na postele. Pětka se zasmál a udělal to samé co já. Podívali jsme se na sebe, posadili se a začali jsme se francouzsky líbat.
Poté jsme si lehli do postele a spali po celou noc.Hello again, chci vám jen říct, že na mém profilu naleznete další příběh.
Nic spicy, teda... ne tak moc, jako tady.
Ale spicy chvíle tam budou určitě taky!😏
Nenutím vám ho číst, ale kdyby jste chtěli... víte že tam je.
Přeji krásný zbytek dne, zlatíčka!❤️
+poslední šance si říct, koho chcete v kapitole, kde se odehrává trojka, protože aktuálně je to nerozhodně mezi Dracem a Diegem.
Jinak tam nechám originálně Draca.
ČTEŠ
Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH]
Fanfictiontohle je překlad originálního příběhu od @Five_Draco a @_Fiveyboy_