"Keşke hiç uyanmasam diyorum bazen" . güneşi ve sabah aydınlığını görememek . güneşi tekrar dan görür müyüm merek ediyorum.
Aslında bazen bahçede otururken yüzeme değiyor. öyle içimi ısıtıyor ki sıcaklığına bile mutlu oluyorum işte.Genelde kızlar çok kızar bana çünkü cildimi tahriş ediyormuş çok güneşte oturmak . ama bu nedense hiç umrumda değildi.
Ve "geceyi merek ediyor muyum "aslında hayır zaten 24 saatim karanlık ondan pek merak ettiğim şey değildi. ve bazende karanlığımdan çok korkuyorum niye ben. neden diyorum kendime neden ben göremiyorum .
bunu kendime çok sordum .? en son güneşi 7 yaşın da gördüm çok güzeldi 11 senedir hiç görmedim. şu an güneşe baksam gözlerimi kapatır mıydım o parlak ışığa .
kar yağışını da izlemek istiyorum sabah'a kadar.hiç uyumadan elimde sıcak çikolatam. bıkmadan uslanmadan izlerdim kar yağışını . Veya Boş vakitlerimde sürekli kitap okusam. ama hiç bir zaman olmayacak bu dediklerim hiç bir zaman güneşi, kar yağışını kuşların uçuşunu ,kelebeklerin Rengârenk kanatlarını göremeyeceğim işte.hep iştelerle umudumu kaybediyorum. Kızlar gözlerin ameliyatla açılacak desede biliyordum gözlerimin hiç bir zaman açılmayacağını . Ama onlar bundan umutluydu bende onları üzmemek için onaylıyordum hep bir gün açılır diye ...
bide acaba
"AŞIK OLURMUYUM " nasıl olacaksa bu hiç görmediğiniz birine aşık olur muydunuz siz.
sorduğum da soru işte.
olunmaz yani hiç görmediğim bir yüzü.yada kaşı, gözü,boyunu merek ederdim. acaba yanılıyor muyum. kör bir kızı seven olur mu acaba.
Olunmaz bu Saçmalık olurdu böyle kendimi kaldırmayı seviyordum hep işte..?"VE gelelim ANNEMLE BABAMA "
onlar benim her şeyim en son gördüğüm yüz onların yüzü iyi ki ve iyi ki son kez onları gördüm .😥 annemle babamı trafik kazasında kaybettim. keşke bende ölseydim o gün O arabada.nasıl oldu bilmiyorum ama o korkunç kaza oldu .ben niye mi körüm bilmiyorum.7 yaşındaydım hiç bir şeyi bilmiyorum. hatta bazen diyorum acaba annem babam yaşıyor mu küçüktüm sonuçta belki ölmemişlerdir.
ama büyünce anladım beni bu koca bir dünyada yalnız bıraktıklarını. hiç kimsem yok. akrabalarımın hiç biri bana sahip çıkmadı beni istemeyeni bende istemem zaten.burada çok kardeşim var o ayrı hepsini çok seviyorum .evet yetimhane de büyüdüm o kazadan sonra gözlerim görmese de kardeşlerimin hepsinin sesinden kim olduğunu biliyorum .
ve nermin teyze annem gibidir çok iyi bir insandır buradaki her kesin annesidir ama asıl işi temizlikçi .
"Bugün içim de garip bir his var nedenini bilmediğim bir histi bu . hem mutlu bir his hem de içimde oluşan sıkıntı vardı.
"neyse yataktan yavaş yavaş hareket ederek kalktım. elimle Beyaz bastonumu aramaya başladım.ve elime deyince hemen aldım bastonu. Daha sonra da yatağın kenarına her zaman bıraktığım terlikleri ayağıma geçirdim .ve yavaş haraketlerle dolaba doğru yöneldim 17 adımla...
her zaman gittiğim yerlerin adımlarını tekrar bu sabah da atmıştım. Gittiğim yerleri içimden sayarak bula biliyordum. bu yaptığım şeyi kızlar bilmiyordu şimdilik.
Ve yöneldiğim dolaptan hemen.umursamayarak giyecek kıyafet çıkardım kendime.
Ama Üzerime hiç bir zaman ne giydiğimi bilmiyordum. önemsemeyerek dolabı kapağını kapattım .bir pantolon tişört geçirdim üzerime. sonra yavaş yavaş hareket ettim banyo ya Doğru.elimi yüzümü yıkadıktan sonra havlu yardımıyla yüzümü kuruttum. havluyu tekrar aldığım yere bıraktım. sonra yemekhaneye gideceğim zaman odada birilerinin olduğunu anladım. kaşık tabak sesleri de eşlik etmeye başlayınca yakalanmış gibi sesleri kesildi birden.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör yetim
RandomX: önüne baksana kızım körmüsün şşşt sana diyorum cevep versene . Adam sinirlenince arabadan indi ona doğru yürümeye başladı kızın arkası dönük oldugundan kolundan tutarak kendine doğru çevirdi. Ama karşısında böyle bir şey beklemediği için şaşırm...