İş teklifi

7 1 0
                                    

Kumrunun ağzından: birileri şapur şupur öpüyordu beni.  gözlerimi açtığımda kimdir diye Kulak astım etrafa. akça hadi umru adla tuyan sabah oldu diye bağırıyordu kulaklarımın dibimde. kendince beni gıdıklamaya bile çalışıyordu uyanım diye. bende onu alıp neresini gıdıkladığımı bilmeden gıdıklamıştım. Nerdeyse oda gülme seslerimizle dolmuştu adeta.

 Nerdeyse oda gülme seslerimizle dolmuştu adeta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ak: umru adla tamam duy tütfen

K: hahaha ilk sen başlaytın küçük hanım .

Ak:habagagafa tamam tütfen duy

K: tamam tamam durdum .

Kumru esneye esneye yatakta dik pozisyonda oturmaya çalıştı . Odada onu izliyen kişiden haberi bile yoktu . Akça görse bile kıs kıs gülüyordu o kişiye .

K: tamam gıdıklamıyorum artık . Niye gülüyorsun hala bakalım.

Ak: hiç öylesine umru adla .

K: akça odada saat var mı .

Akça odadaki kişiye baktı kafasıyla onay alınca konuştu

Ak : vay

K: kaç olduğunu bana söyleye bilirmisin peki .

Ak: pen tadece akılımda tuta biliyorum sayıları  şekil olarak bilmiyorum ki .

K: o zaman en kısa zamanda baban sana saati şekil li bir şekilde de öğretsin canım .

Ak: peki tamam töylerim. Dadi aşağıya inelim çok açıktım .

K: sen in canım ben biraz daha dinleneyim odada .

Ak: hayır olmaz biy tey söylesene ayaz adi.

Kumru afalladı birinin odada olmasına .üstüne üslük ayaz beyin olmasına şaşırdı .

Ayazda içinden akçaya kızdı buraya ömer diye geliçek.

A:korkma kör kız yeni geldim buraya konuşmak için .

Ak: yooo sen uyandımızda burd.....

  Hemen akçanın sözüsünü kestim.

A: bıçırık sen git aşağıya bende şeyle konuşayım .

Ak: unun adı umru adla . Şey değil.

A: ahahahahsh tamam umru adlanla konuşucam biraz.

Kumru yataktan sesizce oturmuş ayaz beyin kendisiyle ne konuşucağını merek ediyordu .akçada dudak büserek odadan çıkıp gitti ayaz kumrunun gerildiğini göre biliyordu .

Kör yetimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin