İyi ki doğdun

72 5 0
                                    

kahkaha atarak kumrunun koluna girdi yağmur. Kızlar bahçeden çıkarak odalarına doğru çıktılar merdivenlerden. Sonra kızlar odaya girdiler .  Selen kumruyu yatağına bıraktı . Oda masaya doğru ilerledi son dokunuşları ses çıkarmadan düzelti. kumru da yatağa doğru biraz kıvrıldı. Kendi kendine düşündü uzanarak yatakta. kendini hayal etti .nasıl biri olduğunu düşündü. ama  birden patlama sesi oldu sonra .... iyi ki doğdun kumru diye bağırdı kızlar  kumru ilk korkunun telaşını üzerinden atmaya çalışırken cevap veremez

Y:kız cevap versene aaa şokta kaldı bide odanın hali ni  görseymiş kalpten gidecekmiş nerdeyse 😂

K: ıı ben şey ııı şaşırdım biraz bugün mü doğum günüm dü.

S: evet canım vee artık 18 oldun . bu arada belki şokun etkisinden yaşını da unutmuşsundur sen şimdi .☺️

K: ben ne diyeceğimi  bilemedim teşekkür ederim her şey için. ama gerek yoktu zaten odayı görmüyorum bile ne gerek vardı ya keşke uğraşmasaydınız.

S: sen orasını hiç merak etme .hani sana  instagram hesabı açmıştık öylesine .biz yağmurla her sene çekildiğimiz fotoğrafları oraya yükledik. şifresini biliyorsun zaten. bir gün gözlerin açılırsa oradan bakarsın bize . bide takipçin benden daha çok kızım ya kıskandım seni şimdi..☺️

K: teşekkür ederim kardeşlerim . Ama biliyorsunuz yarın buradan gidiyorum18 oldum artık burada kadarmış her şey .

Y: hey hey her şey buraya kadar derken . saçmalama daha yeni başlıyoruz her şeye , aynı eve çıkılacak hep beraber.
,sonra istediğimiz meslekleri kazanıp. ve gözlerini  açtıraçağız senin .sonra sen okul eğitimine başlarsın. ece yanımızda olmasa da oda bizim kardeşimiz öylede kalacak .

E: aynen hep öyle kalacağım☺️..ama öyle deme yağmur benim yaşım dolunca memleketime gitmek zorundayım..
babaanneme sahip çıkmak zorundayım. elden ayaktan kesilmiş onu orda tek bırakamam daha fazla. biliyorsunuz sizinle kalmak isterdim bende 😥 ama okulum bitince babaanne mi buraya getireceğim bur da ona bakarım . ama şuan imkanım yok bir kaç sene sonra buraya gelirim sizi telefonla ararım o zaman kadar hep sizi .

Y :biliyorum canım zaten ayrılmayacağız hiç.  kısa bir süreç olacak sadece çünkü bizim birbirimizden başka kimsemiz yok. 

selene yağmurun dediklerinden sonra ona sarıldı sıkıca.

S: öfff bugün sizin yüzünüzde makyajım bozuldu suratım sıçana  döndü ağlamaktan.

K Y E :😂😂😂😂

S: ne gülüyorsunuz ya .hem bi kere ayrılık yok. ve kumru sen yarın gidince .bu adres zeynep hanımın adresi bi keresinde demişti ya hani 18 olunca benim yanıma gelin kalaçak yer ayarlayacak bize demişti . yarın seni bu adrese götüreceğiz 3 hafta  sonra benle yağmurda geliriz yanına sadece 3hafta kendine sahip çık canım olur mu.

Yağmur selenin arasında 2 gün vardı yaş farkı.
ece ninde 1 hafta vardı o kızlardan sonra çıkıyordu yetimhaneden.

K: tamam ama nasıl ulaşırım  size .

Y s: bunla

Yağmur  kumrunun eline tuşlu küçük telefon verdi.

Y: iyiki doğdun canım küçük bir hediye ama sana bununla ulaşabiliriz bizde.

Kör yetimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin