Şebnem hanım Kumrunun kolundan tutarak kapının önüne doğru götürdü "hadi git şimdi diyerek kolunu bıraktı " .kumru ağlayarak yetimhaneden dışarı çıkar gider.
sokak kaldırımlarına doğru yürüdü nereye gittiğini bilmeden. sonra eliyle üstünü aradı telefonu almış mı diye bakar şebnem hanımın odasına gitmeden önce telefonla adreste ki kağıdı arka cebine koymuştu .sonra içinden ohh çok şükür çeker almıştı yanına.. kumrunun anlamadığı bir şeyler vardı.
neden insan sesleri kuş ve ya araba sesleri hiç bir ses yoktu etrafta . bu saatte acaba güneş doğmuş mudur diye düşündü. her şey garip geliyordu ona ve şimdi nereye gittiğini bilmeden öylece yürümeye devam etti. her zaman olduğu gibi ürkek adımlarını atmaya devam etti. bilmeden yolun ortasına giderek yürürdü birden fren sesiii .....
X: önüne baksana kızım kör müsün şşşt sana diyorum cevap versene .
Yabancı adam arabanın içinden konuştu arabanın önündeki kıza doğru ama kız cevap vermeyince yabancı Adamda sinirlendi cevap vermemesine arabadan indi. ona doğru yürümeye başladı kızın arkası dönük olduğun dan kolundan tutarak kendine doğru çevirdi. Ama karşısında böyle bir şey beklemediği için şaşırmıştı kızın tuttuğu kolunu bırakır hemen.K: bee en üz ür dileri m.
kumru kekeleyerek konuşmuştu karşısındaki yabancıyla.
X: sen şey görme engelli misin. ben yani bilemedim kusura bakama .iyi misin bir yerine bir şey olmadı dimi .hastaneye yada bir yakınına bırakmamı istemisin . yada birisi var mıydı yanında o gelene kadar bekleyebilirim yanında.
K: yok ben iyim sıkıntı yok. nerden bile bilirdiniz kör olduğumu. ve yolun ortasına kadar yürüdüğümü bilmiyordum araba sesleri duymayınca hiç .sokak aralarında yürüdüğümü sandım.?
X: gece gece pek araba geçmez hem bu saatte sokaklarda ne işiniz var küçük hanım.?
Yabancı adam ürkütmeden onunla konuşmaya çalışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör yetim
SonstigesX: önüne baksana kızım körmüsün şşşt sana diyorum cevep versene . Adam sinirlenince arabadan indi ona doğru yürümeye başladı kızın arkası dönük oldugundan kolundan tutarak kendine doğru çevirdi. Ama karşısında böyle bir şey beklemediği için şaşırm...