Kızlarla buluşma

6 1 0
                                    

Şebnem ağzından:
yetimhaneden ayrıldığımda.bazı çocuklarla vedalaştım bazıları yüzüme bile bakmadılar. Haklılardı bir taraftan. Şimdi oturmuş televizyonun karşısında boş boş ekrana bakıyordum.kumru aklıma gelmişti onu bulmuşlardı buna sevinmiştim. Ama bi taraftandan oğlumla aram açılmıştı o gün öğrenmişti benim olduğumu. Bunu biliyordum zaten öğreneceğini. O gün beni aradı telefonda. Nerde olduğumu sorunca evde olduğumu ve onu biriyle tanıştırıcağımı sorduğumda. Telefonu yüzüme kapattı sinirle. bende ayçala muratı bekliyorduk yarım saat sonra eve geldi . Sonrası ne mi oldu .



2 HAFTA SONRA

Murat sinirle annesinin kapı zilini çaldı. Kapıyı bir kaç dakka sonra bir kız açmıştı. Onun suratına bakmadan annesinin yanına gittti. Murat yabancı kız var diye hemen konuşmamıştı annesiyle . Sonra Annesi kızı tanıtınca sadece başıyla selam verdi murat kıza. Kızda başıyla selam vermesiyle çok mutlu olmuştu kız .

Ş:oğlum bu ayça sizi tanıştırmak istedim .

M: anne senle özel bir şey konuşacağım mutfağa gel .

Murat annesine emir verir komutlarla sorunca Şebnem muratın sinirli yüzüne baktı ne olduğunu çözemiyordu . Murat ayça denen kıza baktı sonra .

M: annem seni ne için buraya çağırdıysa ümitlenme ben evlilik düşünmüyorum.kusura bakma ayça.

Ayça susmuştu bir şey diyememişti murata .Yüzü kızarıp yere eydi başını.

Ş: oğlum hemen karar verme bir konuşun anlaşırsınız .

Murat annesine kızıp konuya girmek için ayçanın gitmesini bekleyemezdi daha fazla. 

M: anne sen bunu nasıl yapa bildin he söyle bana nasıl .

Ayça denen kız muratla şebneme  bakmıştı olayı anlayamamıştı. Muratın neden bu kadar sinirlenmesini çözememişti kendisiyle ilgili olduğunu düşündü istemeseydi anlardı onu ayça bu kadar tepki vermesini anlayamamıştı ayça.

Ş: oğlum sananda hemen evlendiriyorum seni. Niye bu kadar kızıdın .

M: mesele evlilik değil kumru .

Ş: kumrumu .

M: evet kumru. şimdi bana doğru söylemeni istiyorum tek bir kelime duymak istiyorum sadece senden.

Şebnem susmuştu oğluna bakıp konuşamamıştı. Murat anlamıştı annesinin böyle bir şey yapmış olduğuna..

M: susma konuş. benim annem zavallı bir kızı sokağa atmış olamaz . Söyle ben değilim diye .

Ayça muratın bağırmasıyla sıçramıştı yerinden .aile tartışması yaptıkları için evden gitmeye karar vermişti . Murata son kez bakıp gitmişti hüzünlü bir şekilde evden . Şebnem konuşucağı zaman genzini temizledi, derin nefes alarak konuştu oğluna.

Ş: evet bendim . Ama yemin ederim pişmanım.

M: pişman mısın . O kızın başına bir şey gele bilirdi anne .

Ş: o bulundumu peki .

M: evet bulundu ve şim..d..ii

Şebnem anlamış. murat diyemeden o demişti oğlunun kelimesini .

Ş: şimdi seni merkeze götürmem gerek mi .

Murat kafasını salladı ona bakmadan.

Ş: peki gidelim .

oğlumla merkeze gittiğimizde ifademi tekrar almışlardı bende doğru bir şekilde anlatım her şeyi memur beylere . Sonra nezarete götürmüşlerdi ama uzun sürmemiştiki serbest kalmıştım hemen. Oğlumun  çıkardığını düşündüm .onun odasının yanına giderek sadece kırık bir tebessüm ettmiştim ona Ama bana kırkın gözlerle. " ben çıkarmadım o çıkardı, ona yolla o tebessümlerini tabi görseydi." Diyince onun baktığı yöne baktım ve yutkundum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kör yetimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin