Ayaz bey

10 1 0
                                    

gözlerimi açtığımda çok heycanlıyıdım
yatağımdan kalkarak banyoya doğru koştum dişlerimi fırçalayıp üzerimi değiştirip .hemen aşağıya indim .annem mutfakta domates salatalık doğradığını görünce onu korkutmak için elime boşet alıp onu şişirmeye başladım . birden patlatınca hızlıca arkasını dönüp bana kızğın bakışlarla kızmaya başladı.kıkırdayarak sofraya doğru ilerledim sandalyeyi çekip oturdum. Karşımda gazetesini okuyan  babam .bana tek kaşını kaldırarak baktı elindeki gazeteyi katlayıp masanın ucuna bıraktı .

X:Gunaydın kızım . Yine mi  anneni korkuttun sen .

K: gunaydın babış . Evet yine  korkuttum ne yapayım seviyorum onu korkutmayı .

Kumru heyecanlı heyecanlı kahvaltısını yapmaya başlamıştı bunu gören babası sebebini sormak için çayından ilk yudum aldı .

X:niye bu kadar heycanlısın bakayım sen .

K: unuttun mu yoksa babiş bügün okul kaydımı yapıcaktın hani .

X:aaa unutmuşum tamam ozaman kahvaltıdan sonra gideriz kaydını yaptırırız cnm .

K: tamam bende cem gibi 1 çi sınıfamı gidiçem babiş

X: yok canm o  2 çi sınıfa gidiyor.  sen yoksa cem içinmi okula bir an önce gitmek istiyorsun .

K: hayır sadece onunla okulada oyun oynarız diye heycanlıyım .

X1:kemal bu kızına bir şeyler de artık her sabah beni korkutuyor.

Ke: merek etme kulaklarını çektim kızımızın bir daha yapmazmış umran .

Diyerek göz kıptı bana kıkırdayarak bende göz kırptım .

U: bu kızı sen şımartıyorsun hep kemal .

Ke: benim kızım şımarmaz hiç bi kere.

K: anne sende her seferinde korkuyorsun alışman gerek bence artık .

U: sus cvp verme anneye . bu kız 7 yaşında. Kemal dili kime çekti bunun .

K: babiş hep der ya anasının kızı demekki sana çekmişim anneçim 😂

U: bak terlik geliyor kumru .

K: tamam tamam sustum .

Ağzımı fermuar şekilde kapattım .

Ke: umran kahvaltımızı hemen yapalım kumrunun okul kaydını yaptıralım hemen .

U: tamam canım .

Hep bereber kalvaltı ettikten sonra ev telefonu çalmıştı telefona annem bakmıştı . Aldığı haber her neyse birden suratı düştü gözleri dolmuştu her kimse annemi üzmüştü babam noldu gibi şeyler söylemişti ama annem yok bir şey diye geçiştirdi .babamda üstüne gitmemek için tekrar sormamıştı. hep beraber evden çıkıp arabaya binip yol boyunca kimse konuşmamıştı annem sürekli babama bakıp bir şey diyeçekken sustu .bende kimse konuşmayınca bir şeyler demeye başladım

K: babiş ben karar verdim doktor olucam .

Ke: kızım senle konuşmuştuk hani avukat oluçaktın .

K: banene banane ben avukat istemiyorum doktor olucam annemde diyor mimar oluçaksın ben büyünce doktor olcam hem cemde doktor olmak istiyormuş .

Ke: bak sen .biz dediğimizde laf ediyorsun küçük hanım ama artık sana karışmıyacağım daha önünde koca bir okul bitirmen gerek sonra konuşuruz bunları .

A: anne babişe bir şey de ya ben doktor olucağım ya

U: tm kızım sen nasıl istersen onu ol büyünce ama şimdi ilk 1 sınıfa gitmen gerek sonra seçersin ne olucağına .

Kör yetimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin