K: horoz sesleri falan çok komik geliyor bana .
Ö: sen benle dalğamı geçiyorsun ciddimisin .
K: yoooo ciddiyim istersen dosyama bak orada yazması lazım .?
Ö: ııı sen nasıl oluyorda .
Ömer şaşırmiştı hatta şüpe bile duymuştu körmü değilmi diye .
K: hayır görmüyorum aklından öyle geçmesin sadece tahmin yürüttüm .
Ö: niye böyle tahmin yürüttün nerden çıkardın. dosyana baktığımı falan da yok.
K: sabahtan beri kağıt sesleri geliyor ..
her sayfa değişince soru soruyorsun .Ö: niye dosyanı çıkarayım ki ne işime yarayacak şöförün tekiyim .
K: şöför olabilirsin ama burda ayaz beye de çalışıyorsun. bu eve kimi alacağını bilmek için araştırdın beni başka açıklaması olamaz.
Ö:ayaz beymi.?
K: evet ayaz bey istemedimi bunu senden .
ö: haaa evet evt o istedi yoksa ben nasıl araştırayım elim kolum o kadar uzun değil .
K: seni de anlıyorum ayaz bey patronun işinden olmakta istemediğin için araştırdın beni .
Ö: evet kumru bu iş bana çok lazım ayaz bey olmasa sokaklarda sürünürdüm .hem onun istemessi iyi oldu. sana soramıyordum neyin olduğunu en azından dosyana baka biliyorum . ama al şimdi bakmıyorum sende kalsın.
K: yok okuyabilirsin bir gizlim saklım yok benim.
Ö: emin misin.?
K: eminim diye böyle bişi sordun .
Ö: hiç öylesine .
Ömerin iç sesi : gerçekten hiç bir şey bilmiyor mı ailesine dair o kazada bişiler oldu ama ne bunu bulmam gerek . Kumru nasıl anladı ya dosyasına baktığımı bi an görüyor sandım.. sesleri duyma duyusu çok iyi. neyse ki ayaz beyden şüpelendi yoksa nasıl açıklama yapacaktım bir dk 1 dk ben niye kör kiza açıklama yapayım ki kim ki o ayaz bey olduğumu istesem derim .acaba ayaz olduğumu anladımı. zeki kız olduğu belli acaba okul okusa ne olurdu .
Ö: kumru
K: efendim
Ö: okusaydın ne olurdun yani hangi mesleği yapardın (dosyasında hiç okul okumadığını görmüştüm)
K: hı avukat olmayı çok isterdim babam küçükken hep bana küçük avukatım diye seslenirdi bende ona kızardım hayır ben doktor olucam avukat değil diye söylenirdim annemde hayır sen mimar olucaksın küçük hanım diye söylenirdi hep
Ö: hahahahah peki şimdi ne olmak istiyorsun.
K:gözlerim görseydi avukat olmak isterdim ama zor artık şimdiki hayalim gözlerimin görmesi.
Ö: anlıyorum kusura bakma .
K: önemli değil nerden bileçeksin ki .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör yetim
RandomX: önüne baksana kızım körmüsün şşşt sana diyorum cevep versene . Adam sinirlenince arabadan indi ona doğru yürümeye başladı kızın arkası dönük oldugundan kolundan tutarak kendine doğru çevirdi. Ama karşısında böyle bir şey beklemediği için şaşırm...