Holdinğ

10 2 0
                                    

Kumru gerek yok desede en son pes etmişti
Ayaz sırıtarak kumruya bakar demekki ömer için burda kalıyor olduğunu duyunca sevindi en kısa zamanda ömer olduğunuda ona söyleyecekti .
ayaz ayağa kalkarak kumrunun koluna girdi o sirada ayaz diye biri seslenmiş ona doğru..?

X:ayazz

A: rüyaaa

Ayaz şaşırarak rüyaya baktı beklemiyordu onu karşısında.?

R: italyadan dönmüşsün kaç gün önce ve yeni öğreniyorum bunu .

A: fırsatım olmadı işler falan .

Diye yalan söyledi ayaz .

R: nişanlını. Çok aksatmaya başladın bunu bil .

Rüya ayazın yanına gelerek yanağından öptü . Buna Ayaz karşılık vermemişti o sıra kumruya doğru baktı nişanlı biri olduğunu anlatmıştı kumru . rüyada ayazın baktığı yöne doğru küçümser bir şekilde kumruya baktı .

R: bu kim canım.yeni Hizmetçimi .

Kumru hizmetçi kelimesini duyunca sinirlenmişti . hatta ayaz bey de kendisi gibi birini bulmuş diye kendi kendine söylendi .

A: hizmetçim değil misafirim .

Kumru. Bunu duymayı beklemiyordu. hafif tebessüm etti . Yere kafasını eyerek .

R:demek misafirin. nerden Tanışıyorsunuz peki  .

A: seni ilgilendirmiyor kumru söylerse söyler bu bana düşmez.

Kabaca rüyayı tersledi ayaz.

R:peki o açıklama yapsın o zaman.

Rüya ayazın yanından geçerek kumru nun yanına gelir .rüya kumrunun önünde durdu ama kumru ona bakmaz başka yere baktığını gören rüya sinirlenmişti kumruya ...

R: bana doğru bak ben konuşurken .

Kumru biraz daha kafasını çevirdi ama rüyanın yüzüne bakmayınca .
ayaz konuşmuştu hemen .

A:gerçekten anlamadın mı .rüya

R: neyi anlamadım mı.

A: kumrun görmüyor .

R: hiç mi .

A: yok azıçık görüyor geceleri, dalgalı geçiyorsun .

R: yani doğdun dan berimi yoksa sonradan mı oldu.

Kumru konuşmalara hiç dahil olmamıştı 2 si kumrunun burda olmasına rahmen hala konuşuyorlardı.. buna rahsız olduğunu ayaz görünce hemen konuyu değiştirdi

A: bırak kızı da şimdi niye geldin .

Rüya bilerek kumrunun duyucağı bir şekilde vurğu yapmıştı söyleyeceği şeye .

R: NİŞANLIMIN yanına geldim bunda bir sakıncası mı var .

A: bir daha geldiğinde haber ver .

Kör yetimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin