Araba meselesi

10 1 0
                                    

Kumru yoktu hemen benzin çalışanının yakasına yapıştım. araba nereye gitti dedim . bilmiyorum  abi dedi.  öfkeden  tokat yapıştırmıştım çocuğa , fazla uzaklaşmış olamaz diye taksi çevirdim . Taksiye binecekken durdum. ağlama sesi geliyordu duvarın dibine düşmüş kumruyu görmemle hemen oraya koştum.

Ö: kumru iyimisin ne oldu burda .?

Kumru ağlıyarak anlatmaya çalışıyordu ama ömer anlayamıyordu ne dediğini .
yere düşürdüğü poşetten suyu alarak ona içirmişti .

Ö: tamam sakin ol ne oldu şimdi burda bana tane tane anlat .

K: aarab aya. 2 ki şii. Geldiiii (ağlayarak anlatıyordum )

Ö: bu böyle olmayacak ilk önce sakinleş kumru gel burdaki banklara oturalım.?

Ömer kumruyu yerden kaldırdı  ne olduğunu anlamamiştı ama kumruya bir şey  olmadığına sevinmişti . çünkü bir kadını da o halde görmek istemiyordu . Köşedeki belediye banklarına oturmuşlardı. yarım saat geçer Ömer kumrunun sakinleşmesini beklemişti. o sıra kumru anlatmaya başladı.

K: sen gidince arkandan arabaya 2 kişi geldi ilk önce sen  sandım ama sonra arka kapıda acılınca sen mi geldin diye seslendim .ama cevap  gelmedi sonra tanımadım bir ses duydum . adam arabadan çabuk in canını yakarım dedi.. ilk önce telaş yaptım arabadan inemedim . sonra arkadaki kişi indi kolumdan tutarak yere attı beni sonra şey dedi ayaz beye selamımızı ilet o anlar dedi .??

Ö: şerefsizler tamam geçti artık sana bişi olmadı ya .

K: arabayı götürdüler ömer ayaz beye ne diyeceksin .

Ö: s... et arabayıda ayaz beyide kumru sana bişi yapsalardı ...

kumruyu kolundan tutarak beklettiğim taksiye bindirdim taksici ilk kızı bi süzmüştü sonra yoluna devam etti . bende kumrunun elini sıkı sıkı tuttuğumun farkına yeni vardım . oda farkında değildi korkudan yoksa ağzına geleni derdi bana. niye elimi tuttun  falan filan kavga ederdik kesin.

kafamı ondan cevirip yola baktım yol kenarında bir şeyler  görmüştüm nasıl oluyor ya . bu adamların yapmak istediği şey de neydi .taksiciyi durdurcaktım sonra vaz geçtim ceketimin cepinden telefonumu cıkardım cemil'e mesaj attım hemen aklıma bişiler gelmişti kumrunu benimle yaşaması için iyi fikirdi ama nasıl yapacağım  bilmiyordum .

Kumrunun ağzından : ömer arabadan indiğinde her şey normaldi 5 dk gibi belki arabaya geldi ömer . ama 2 kapı sesi gelmişti sordum senmisin diye cevap  yoktu.

sonra adam dedi in arabadan korkmuştum arkadaki adam arabadan inince benim kapımı açıp insene kızım dedi. adam kollarımdan  tutarak yere fırlattı. geri geri gitmeye başladım adam arabaya binmeden  ayaz beye selamımızı söyle o anlar dedi .ne demek ti bu anlamamıştım ne dediklerini . arabaya binip gitmişler di bende geri geri yürüdüm  elim bi duvar tarafına deyince kontrol ettim. sonra en dibe  çöküp bekledim birden ağladım içene sulu göz olmüştum biraz oturduktan sonra ömerin  sesini duydum yanıma telaşla gelmişti onu sesini duyunca. dahada ağlamam şiddetlendi sebepsizce.  tamam geçti gibi şeyler diyordu ama sakinleşmiyordum  olayı anlattım  anlamamıştı beni . sonra dudaklarıma bi sıvı değmişti hadi iç şunu diyordu anlamıştım su olduğunu . sonra beni ayağa kaldırıp bir yere  götürdü . Bir yere oturturdu ama 2 miz de sessizdik  benim konuşmamı sakinleşme mi  beklemesi sevinmiştim. sonuçta araba çalınmıştı ben bişi yapamadım. Ama bana hesap sora bilirdi niye bir şeyler  yapmadın öyle bekledinmi arabada bağırsaydın birileri gelirdi gibi şeyle söyleye bilirdi .ama demiyordu sadece sesizce bekliyordu . ayaz beye ne diyecekti şimdi benim yüzümden işindende olacaktı  . Eyer kovarsa suçu kendi üzerime alıcaktım benim yüzümden sayılırdı. Keşke o an bir şeyler yapsaydım. gözlerim görmüyor diyede sesimde mi çıkmıyordu ağlamak yerine keşke bağırsaydım belki etrafta biriler yardım ederdi ..ama ben ne yaptım bekledim bir köşede hiç bir şey yapmadan .?

Kör yetimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin