K:şey amma b...
Ö:aması maması yok çabuk gel.
Ömer kumru konuşmadan odadan çıkar.
K: ya insan bi dinler ya bu kız bahçenin yolunu biliyor mu bilmiyor mu diye. öküz şey n' olucak.
Birden aklıma kızlar geldi acaba şuan ne yapıyorlar dı. bana kızmışlardır kesin nasıl bulucağım onları hiç bilmiyorum yetimhanenin adresini de bilmiyorum .keşke daha önce kizlara söyleseydim ama ben ne yaptım . bana ögretmek istediklerinde inat etmiştim. o zamanlar görmediğim için hiç gerek duymamıştım. Genelde dışarıya çıkmazdım arada kızlarla parka giderdik. gerek dumuyordum yetimhane adresini öğrenmeye ve şimdi anlıyordum niye öğretmeye çalıştıklarını. offf telefonla adreste yok ne yapacağı ya ben şimdi .
Yarım saat geçer ömer kumruyu merak etmeye başlamiştı nerde kaldı bu kız diye .
C: ayaz b...
Ömer cemilin sözünü kesti bitirmeden .
Ö: size gece demedim mi bana ayaz bey demeyin diye. ömer diyeceksiniz ömer anladınız mı beni
Diye kükredi
C: peki ömer bey nasıl isterseniz.
Ö: ya sabır sen kendini bana öldürtmek mi istiyorsun cemil .
bey de demeyeceksin bana şöförmüş gibi davranacaksınız ben istediğim zaman ayaz olucağım tamam mı.C: tamam demiyeceğiz.
Ö: söyle şimdi noldu .
C: istediğiniz gibi adamları buldum sabaha karşı. olay yerinde sizin kanınızı temizledik ve güvenlik kamaraları devre dışı bırakıldı şüpe çekmeyelim diyede adamların kanlarını etrafa bulaştırdık .
Ö: tamam aferin. kızın hakında ki bilğileri bula bildinizmi .
C: bulduk efendim masanıza bıraktık bide şey efendim haddim değil ama bu kız kim .
Ö: bilmiyorum kim olduğunu ama nedense ona sahip çıkmak istiyorum.
C: neden ayaz olarak sahip çıkmıyorsunuz ki .
Ö: ağzımdan ömer ismim çıktı yanı yalan söylemiş sayılmam kıza . Sonuçta adım ayaz ömer . kız benim fakir olduğumu bilmesini istedim hayatından çıktığımda kim olduğumı bilmiyecek sadace ömer diye hatırlasın istedim beni hem gider bi kaç güne. Şimdi oldumu cemil sizi tatmin edebildim mi cevabımla 😂
C: estaffullah efendim ne hacet siz bilirsiniz başka bir isteğiniz varmı benden .
Ö: evet var rüya gelince oyalayın. bana haber verin ki olay çıkmasın burda .
C: emredersiniz.
Ömer aklı kumruya gitmişti .nerde kaldı bu kız ya kör olmasaydı canısını yakmasını bilirdi ..
Sonra birden aklısına dank etmişti .Ö: s..tir kız nasıl gelsin ya üst kattan buraya kadar.
Ömer Hemen odaya dogru çıktı kumrunun yatakta oturmuş pozisyonda olduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör yetim
RandomX: önüne baksana kızım körmüsün şşşt sana diyorum cevep versene . Adam sinirlenince arabadan indi ona doğru yürümeye başladı kızın arkası dönük oldugundan kolundan tutarak kendine doğru çevirdi. Ama karşısında böyle bir şey beklemediği için şaşırm...