3.Bölüm HASTANE

516 12 5
                                    

Kafamı kaldırdığımda bir çift Ela gözle karşılaştım Harika bir gözlere sahipti Yeşil desem değildi Sarıya kaçıyordu ama sarı değildi.Elaydı ama Bizim bildiğimiz Ela değildi. Siyahın yeşile kaçan güneştede dahada açılacak bir tondaydı.Ne renk olduğunu çözemedim ama karşısındaki kişiyi çok etkileyip hayran bırakıyordu.

Birden bana dahada yaklaşmaya başladı. Kokusunu alabiliyordum.Nefesini hisedebiliyordum.Harika bir kokuya sahipti.Hatırlıyordum fakat çözemiyordum bu kokuyu.

Biraz daha yaklaşmaya başladı. Şu an onun nefesinde eriyebilirdim.Bana neler oluyordu.Nefesini bir daha bana üfeleyince sigara ile naneli şeker kokusu geliyordu.Bu beni kendime getirdi. Durumun farkına varınca hemen iktirmeye çalıştım.

"Kalk üzerimden öküzmüsün ya çok ağırsın"

"Kapa çeneni bana çarpan sensin"

"Bunu ben söylediğimde neler demiştin hatırlatırım kalksana be "

Yavaşca üzerimden kalkmaya başladı.Tam kalkıcaktı o sırada ayağımda bir acı hissetim.hisetiğim acıyla bağırmaya başladım.

"Aaaaaa hayvanmısın aaaa çok acıyor yanıyor aaaaa görmedinmi koskoca ayağı canım yanıyor AAAAA " Hissetiğim acıyla bağırmaya devam ettim.Kalkarken ayağımı görmedi. Üzerine basmış olmalıydı.Birden hızla yürümeye başladı.Nereye gitiğini sanıyordu bu.

"Ya sen ne tür bir taş kafasın be insan yardım eder hem suçlu hemde gidiyor.yardım edeceksin aaaaa ayağım kırıldı kesin " Ama hiç umursamıyordu .

"Hey sana diyorum" birden arkasını döndü. Duvara yaslanıp beni izlemeye başladı. Acı çekmem hoşunamı gidiyordu.

"Ne bakıyorsun bee senden yardım istiyende suç zaten "

Yavaşca elimden destek alarak kalmaya başladım.ayağa kalmaya başarmıştım ama tek ayak üstünde duruyordum Ayağıma basamıyordum. Yere basmaya denedim. Basınca sanki tüm ayağımın acıdan uyuştuğunu hissettim. Acıdan dolayı tekrar bağırmaya başladım. Tam yere düşüyordumki kendimi havada buldum. Bu sırada gözlerim acıdan kapamıştım. Tekrar o koku burnuma geliyordu. Gözlerimi açmaya başladım.Nerde olduğumun farkına varıp konuşmaya başladım.pek konuşmak denmezdi.Bağırıyordum.

"Ne yaptığını sanıyorsun indir beni " Cevap vermedi.

"Ya sana diyorum Heyy indir beni eğere indirmezsen ağzım çıktı kadar bağırım "

Tabiki beni yine takmadı.

"Indir beni sen bilirsin imdattt adam kaçırıyor bırak beni "

"Sus artık be kafa kızım bu sus

Tam bir baş belasısın"

"Nereye götüyorsun beni " Allahım çıldıracağım yine sustu beni bir arabaya bindirip kendisi sürücügü koltuğuna geçti. Ayağım yine acımaya başladı.Ve yine o acıdıkça ben bağırıyordum.

"Ayağım acıyor aaaaaa " Tekrar aynı soruyu sordum.

"Nereye gidiyoruz"

Cevap vermedi.

"Senin ehliyetin nasıl var be "

" Offf başımın etini yedin Sus artık lan hastaneye götürcem bide konuşmayı sevmezmiş beli beli kafa bırakmadın insanda "

"Tam be ne krosun sen sustum işte"

"Hala konuşuyor" Cevap vermedim.Arabayı durdu. Tam çıkmak için kapıya uzanıyorumki kapıyı açıp beni tekrar havaya kaldırdı Sanırım beni taşıması hoşuma gitmişti .Ama çok sinir bozucuydu.

ESİRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin