7.Bölüm Gerçekler

312 13 1
                                    

Müzik bitti. Gizem ve Berkayla vedalaşıp dışarı çıktık. Midem bulanmaya başladı.

"Iyimisin"dedi

"Midem sanırım kusucam" Dedim hızla ağaçlık yere eğildim. Içimde ne varsa boşaltmaya başladım. Yanımda bir karaltı hissettim.

"Mert git yanımdan beni böyle görme miden bulancak git" Beni herzamanki gibi dinlemeyip önüme gelen saçlarımı tuttu. Midemdeki ne varsa boşaltmıştım. Mertin uzattığı peçete ve suyu aldım. Ağzımı çamkalayıp peçeteyle sildim. Arabaya bindik. Bir süre sonra acıkmıştım.

"Mert ben acıktım"

"Bu saatte nerden bulayım açık dükkan Asya"

"Ya Mert nerden biliyim ben çok acıktım"

"Asya sabret biraz eve gidicez" Bu sırada yolda açık yemek satan yerin önünden geçiyorduk.

"Mert durdur arabayı"

"Ne"

"Mert hadi bak burda bir şeyler satıyor adam"

"Tamam" Arabayı durdu. Bende hızla arabadan indim. Köftecinin yanına geldim. Merte arkamdan geldi.

"Abi bize iki yarım birde ayran gönder" Dedi

"Tamam evladım oturun şuraya hemen getiriyorum."

Mertle küçük bir masaya oturduk. Bir süre sonra adam ekmekleri ve ayranları getirdi. Ayranı çamkaladım ama pipet yoktu. Merte baktığımda pipete gerek duymadan hayvan gibi yemek yiyiyordu.

"Mert pipet yok mu"

"Ne zahmetlisin be" Dedi ayranı alıp ağzını açtı. Kendimi şuan evim sensindeki gibi hissetim. Allah korusun onlar gibi olmayalım şimdi yemekler bitince Mert hesabı ödedi. Arabaya bindik. Uyku iyice bastırmıştı. Gözlerim daha fazla dayanamadı. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Gözüme gelen günüş ışınlarıyla gözlerimi araladım. Burası benim odam değildi. Bir yatağın üzerindeydim. Pencerede demirlikler vardı. Üzerimde dünkü elbise yerine tayt ve erkek kazağı vardı. Bir dakika kolumda şuan yatağa bağlı bir kelepçe var ben nerdeyim ya en son Mertin arabasındaydım. Yoksa yine mi o adamlar kaçırdı. Aklıma bu düşünceler gelince çığlı bastım. Nerdeyse tüm ev sallandı. Bir süre sonra sesler gelmeye başladı. Odaya biri girdi. Bu Mertti. Merti görünce rahatladım o adamlar değildi.

"Lan hayvan ne diye beni kelepçeldin manyakmısın sen aç şunu" Yediğim tokatla kendime geldim. Yanağımda çok kötü yanmıştı. Öyle sert vurdu ki kesin beş parmağının izi çıktı.

"Salakmısın ya ne vuruyon domuz" Bu sefer ellerini boynuma sardı. Boğazımı öyle sıkıyordu ki nefes alamıyordum. Sesim çok kısık çıkıyordu.

"Bı bırak " Birden bırakınca öksürme krizine girdim. Boğazım acıyordu. Elimdeki kelepçeyi çıkardı.

"Otur"

"Mert neden böyle davranıyorsun" Tekrar öksürdüm.

"Konuşma dinle"

"Ben daha 3 buçuk yaşındaydım.Herşey normaldi. Annem temizlikçiydi. Senin lanet olacası babanın evinde çalışıyordu. Bazende beni evde tek bırakmadığı için götürüyordu. Taki baban anneme tecavüz edene kadar o pislik adam anneme zorla sahip olmuştu. Annem bu olayı babam öğrenmemesi için ne dediyse yaptı. Bir gün bunu babam öğrendi. Babam deliye dönmüştü. Eline silahı alıp o adamı vurmaya gitti. Babam sinirden çıldırmış gibiydi. Sonra babam dava açmak isteyince amcan babamı öldürmek istedi. Silahı çekti. Tam ateş ettiği sırada annem önüne atladı. Amcan hem annemi hemde babamı vurdu. Gözlerimin önünde kahretsin hepsi babanın yüzünden oldu. Bu olayda sonra beni yetimhaneye yolladılar. Bende ona acı çektiricem Ilk amcana sonra babana hepsini tek tek ödetiricem Ilk işim sen olacaksın iki senedir o hayvan adamın yanında çalıştım. Ona acı çektirmek için ilk güvenini sağladım. Ne kadar uğraşsamda hiç bir şey bulamadım. Sonra bir kızı olduğunu öğrendim ve sana ihtiyacı olduğunu en başından beri herşeyi biliyordum. Hepsi seni buraya getirmek için bir oyundu. Bende sana anneme yaşadıklarını yaşatıcam ona acı çektircem."

"Buna asla izin vermem"

"Zamanı geldiğinde kendin isteyeceksin"

"O zaman hiç gelmiyecek"

"Göreceğiz" Dedi odadan çıktı.

Bitmiştim tüm gerçekler buydu. Artık sonum gelmişti.

Umarım beğenirsiniz en yakın zamanda güncellicem vote yapmayı unutmayın sizin yorumlarınız benim için çok önemli bu yüzden iyi veya kötü yorumlar yapabilirsiniz hepsini dikatte alacağıma söz veriyorum.

ESİRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin