Sanırım şuan heyecandan ölebilirdim.Neden böyle hisediyordum.Bana bu çocuk neler yapıyordu.Sanırım onun yanında kendimi kaybediyordum.
Şuan anda yaşadığım duygu karmaşıklığı beni yiyip bitiriyordu. Hem flimden korkmuştum. Hem şuan neden heycanlanıyordum. Bu duyguya benzer en son Çağanla yaşmıştım ama hiç bu kadar etkili olmamıştı. Çağan benim eski sevgilimdi.Diğer taraftanda Mertin yaşadığım hayatla ilgili birilerine birşey söylemesinden endişeliydim. O kadar tuhaf ki hem ona kızgın hemde onu tanımak istiyordum. Sinirlendiğimde veya böyle duygu karşıklığına benzer duygular yaşadığımda ağlardım.
"Tamam sakin ol geçti. Sadece bir flim bizim cesur ufaklıkğımız bir flimden kormazdı hani" Yavaşca beni yatağa indirdi.
"Kormuyorum aniden olunca "
"Belli kormuyorsun"
"Yaaa offf sinirlerim bozuldu ani oldu işte"
"Hııı kesin öyledir " Dedi yine beni sinirlendirmek için
"Her hareketin beni sinir ediyor " öfkeyle söyledim.
"Sıkıldım uzatmaya gerek yok kalk artık uyumak istiyorum"
"Heyy benim yatağıma yatabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun"
"Aklımda sana dair bir koz varken bunu söylemen cesurca" Kahretsin herşeyi biliyor ve benim üzerimde her istediğini yaptıracağa benzinyor.
"Senden nefret ediyorum"
"Hahh sevmeni gerektirdiğini kim söyledi. Çekil şurdan uykum var ve kapat şu lambayı"
Ayy nerden çıktı bu başıma ya napıcam şimdi ben hem yağmurda yağıyor hemde çok şidetli gök gürültüsü var iyide ben böyle gecelerde ışı kapatmazdım ki küçükende hep yalnız uyurdum. Yorganı tepeme kadar çeker korkudan ağlardım. Yanımda kimse olmazdı. Şimdi ışı açık bıraksam dalga geçerdi.En iyisi hiç sormamak
Koltuğa yatağımı hazırladım. Öküz Odun ne olacak Hayvan içimden sayıyordum.
"Bir şeymi dedin "
"Hıı yok bir şey " Işığı korka korka kapattım. Hazırladığım yatağa girip uyumaya çalıştım. Gök gürültüsü dahada şidetlendi. Allahım o kanlı kız aklıma geliyordu.Küçükken yaşadığım o korkunç geceler aklıma geldi. Sinirlerim altüst olmuştu. Göz yaşlarım istemsiz akıyordu. Sanırım bir kriz geçiriyordum Yanımda bir sıcaklık hissetim.
"Iyimisin " Kafamımı olumsuz anlada saladım.
"Sakin ol geçiçek dedi " Iki büklüm olmuş bedenim uyuşmaya başlamıştı.Birden bedenime sarılan kollarla irkildim.Yavaş yavaş hissetiğim uyuşukluk geçiyordu.
"Sakin ol " dedi yine aynı ses tonu beni havandırdı. Şuan o kadar güçsüzdüm ki ne konusuşmata nede yürümeye halim yoktu. Kendimi yumuşak yerle serbest bıraktım. Yanımda bir ağırlık hissedince ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Belime sarılmış kollar beni rahatlatıyordu. Napıyordu bu salak ya sesim çıkmıyorduki. AAAA Bıraksana ya Allahım bedenim iki büklüm gözlerimden istemsiz yaş akıyor bağırıyorum sesim çıkmıyor. Karabasan dedikleri bu mu acaba korkuyorum. Allahım gözlerimi sımsıkı kapadım. Uyumaya çalıştım.
Sabah gözlerimi bir takım seslerle araladım. Hay ben senin susun be sabah sabah
"Asya kalk " annemin cırtlak sesine gözlerimi araladım. Bedenimdeki sıkıca kavranmış kolları fark edince şoka uğradım. Benim bacağım ve kolum onun üstünde onun eli beli belimde bi bacağı bacağın arasında ve yatakta ters yatıyoruz. Durumu fark edince tüm gücümle ayaklarım sayesinde iktirdim. O kadar hızlı iktirmişmi yataktan düşüp komidine kafasını çarptı.
"Hay ben senin ulan varya ödettircem sana bunu"
"Ulan sen ne hakla ba sarılıyon hayvan maganda"
"Kesin sesinizi " Annem bizi böylemi görmüştü. Yandım şimdi.
"Asya çabuk üstüne adam gibi bir şey giy baban geldi. Ve sen benimle geliyosun"
"Ne ne babası be"
"Giyin yürü sende "
Mertle annem dışarı çıktı. Ne ya nasıl babam derken anlamadım şimdi ya şakamı bu dolabı açtım içinden kot kazak alıp üatüme geçirdim. Yatağım sanki yer değiştirmişti bildiğin karman çormandı. Merdivenlerden inmeye başladım.
"Asya buraya gel "
"Bak bu adam senin baban " one ya türkü gibi yeşil çam flimine bağladık.
"Bak yıllar önce ben babanın yanında çalışan bir hizmetliydim. Babana deliler gibi aşık olmuştum daha 18' me yeni girmiştim. Babanla bir gençlik hatası yapıp birlikte olduk. Sonra ben hamile kaldım. Baban inanmadı. Zaten beni değil bir başkasını sevdiğini söyledi " Annemin gözü dolmuştu. Onu hiç bu kadar aciz görmemiştim. " Çocuğu aldırmamı benimle oynadığını söyledi. Sen doğduğunda tam 19 yaşındaydım sonra bir adam bana bir şey teklif etti. Bu hayatı sana bakmam gerekiyordu tek yolu tek çare kabul etmekti. Kabul ettim. Ilk başlarda sadece işlerine bakıyordum. Adam benden 9 yaş büyüktü. Ona aşık olmuştum. Oda bana bir gün o öldü. Tüm mirasını sana devretti. 18 yaşına geleseye kadar bu işlerle ben ilgilendim." Annem artık ağlıyordu. "Ne kadar beni bu adam istemesede bu adam senin şerefsiz bir baban oluyor. Evlendikten sonra hiç çocuğu olmamış. Seni tanımak için burda sen onun tek varisisin o yüzden burda belki kim bilir benim gibi kaç kadınla birlikte olup bıraktı." Annem perişandı. Mertin gözleri koyulaşmış kaşları çatılmıştı.
" Mert "dedim Babam olacak adam söze girdi.
"Bak kızım"
"Bana sakın kızım deme"
"Asya bak ben böyle olcağını bilemezdim. Gençtik hata yaptık. Ne olursun bir şans ver Ben senin için burdayım "
"Istemiyorum seni senden nefret ediyorum" Hızlıca yukarı çıktım odama girdim. Birde benim için burdaymış lan sen kimsin sinirle bozuk olan yatağı iyice bozdum. Kapı çaldı.
"Gelme" Ama içire girdi.
"Ne var Mert acıcakmısın bana ne istiyosun öğrendin ne yaptırcaksın bana ne istiyosunuz ne canımı bir tek o kaldı zaten"
"Asya bak tesadüf gibi ama ben o adamın yanında çalışıyorum sadece bir kere dinlen çok sinirlisin"
"Istemiyorum beni yıllar önce bırakmış adamı istemiyorum"
"Bak senin sinirlerin bozuldu sakinleş sana bu gece herşeyi anlatıcam tek tek bu akşam hazırlan bir yere gidicez"
"Gelmicem"
"Fikrini sormadım hazırlan dedim akşam 8 gibi alırım"
"Gelmicem "
"Bu bildiklerimi herkez bilsin istemiyorsan geleceksin"
"Kahretsin senden ondan kendimden herkezden nefret ediyorum"
"Umrumda mı akşam hazır ol "
"Eğer geç kalırsan " birden hızlıca bıçağı boynuma dayadı.
"Afetmem Esir " hafifce boynuma çizik attı. Fazla derin değildi. Ama acımıştı.
"Bu bu gün bana hayvan ve maganda dediğin için ödülün" Hayvan salak ne sanıyo bu kendini
"Sen kimsin lan kimsin bana dokunuyon ödülmüş sen buna ödülmü diyon" Sesim yüksek çıkmıştı. Yine aniden aynı pozisyona aldı bıçağı daha yeni çizdiği yere bastırdı derin bir çizik çekti. Gözleri koyulaşmıştı. Ela gözleri siyaha kaçıyordu.
"Bana bağıramazsın lan sen nesin inan yapacaklarımın yanında bu sana ödül kalıyor." Geri çekildi derin bir nefes aldım.
"Sakın bekletme bu seferki ödül olmaz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESİRİM
RomansaMerhaba ben Eda wattpaddan bir çok hikaye okudum ve benimde aklıma bir fikir geldi ve yazmaya başladım Asya adında genel evde oturan ama masum ve suçsuz bir kızın hikayesi öyle bir hikaye olmasını istiyorum ki bağlı kalacağımız bir hikaye benim içi...