10.Bölüm Etkileme

524 10 9
                                    

Sabah gözlerime dolan güneş ışınlarıyla gözlerimi açtım. Paytak adımlarla merdivenleri inmeye başladım. Bu ev baya genişti. Önceki evde iki katlıydı ama bu sefer baya büyük aşağıdan sesler geliyor.

Merdivenleri indikçe sesin Denize ait olduğunu anladım ne zaman gelmişlerdi acaba görüş açına Mert Deniz ve iki kadın girdi. İyide bu kadınlar kim şimdi biri orta yaşlı diğer ise 40'lı yaşlarında gözüken bu kadınlar beni görünce tüm gözler beni gördü. Denize ne oluyor der gibi bakınca konuşmaya başkadı.

"Aa Asya uyanmış günaydın" Dedi sevinçle neler oluyor ya niye

"Günaydın" Dedim soğukça yaşlı teyze konuşmaya başladı.

"Aman bu bildiğin buzdolabı daha konuşamıyor bile işimiz zor valla Necla" Bu kadın bana mı çemkirdi.

"Senin konuştuğun kulağını duyuyor mu teyze sen kime buzdolabı diyorsun"

"Çirkin sözlerine dikat et" Diye uyardı Mert

"Bana buzdolabı diyice suç yok be bağırıncamı suç var"

"Kes dedim" Sustum zaten tek yapabildiğim buydu. Kendimi hiçbir zaman savunamazdım.

"Deniz konuş bununla uğraştırmasın beni" Dedi evden çıktı.

"Asya bak bu kadınlar seni güzeleştirmek için geldiler" Dedi Deniz

"Anlamadım" Bana Çirkin mi demek istiyordu. Hadi Mert neyse de

"Hani senin aşık etmen gereken birbirine hiç benzemeyen ikiz taş kuzenlerin vardı ya bu kadınlar sana bilgi verecekler"

"Off bide bu iş var ben çabalasamda olmazlar benim gibi birini kim sever gördük Çağan denilen pislik insanı "

"Bak kahvaltını yap derse başla ayrıca Çağan piçin tekiydi."

"Deniz bu iş olmayacak boşuna çabalıyorsunuz"

"Denemekten zarar gelmez seni burda bekliyorum kahvaltını yap"

"Bir dakika ilk önce kahvaltısını yapmasın Necla git kızım şu çamaşırları getir" Dedi yine yaşlı teyze gerçi çok yaşlı değildi ama bu arada ne Neclaymış be bir süre sonra adını Necma öğrendiğim kız iç çamaşır getirdi. Bir dakika bunu giydirtmezler umarım

"Asya bu iki gün iyi anlaşmamız lazım bu dersler iki güne asla bizmez ama olsun şimdi giy bunları"

"Ne hayatta giymem bu ne asla giymem"

"Asya benim ismim Ayşe ve Mert beyin emri üzerine ben ne dersem o"

"Giymicem zorla mı"

"Zorla yoksa Mert beyi ararım"

"Ararsan ara be giymicem" Kadın telefonu çıkartıp kulağına tuttu bir süre sonra konuşmaya başladı.

"Mert bey Asya hanım istediklerimi yapmıyor ve bana karşı çıkıyor" sonra karşı tarafı dinledi. Telefonu bana uzattı.

"Çirkin kadının söylediklerini yapmıyormuşun"

" O kadının ne istediğini biliyormusun bunu asla yapmam"

"Kızım beni sinir etme o kadın ne diyorsa yapacaksın yoksa" Duraksadı

"Yoksa " Dedim

"Yoksa şuan iyileşmeye başlamış elinden daha kötü şeyler yaparım bunu bil Çirkin bir daha beni böyle şeylerle rahatsız edersen ceza alırsın" Dedi ve yüzüme kapattı.

"Kahretsin" Deyip kadının elindeki iç çamaşırını alıp banyo geçtim. Sade siyah düz klasik iç çamaşırydı. Üzerime geçirip bornozu giydim. Dışarı çıktım. Kadın beni görünce sabır dermiş gibi baktı.

ESİRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin