§21§

1K 108 23
                                    

Üzerime geçirdiğim ilk şeyle kendimi sokağa atmış Deniz'in evine gelmiştim. Kapıda beni gördüğünde yüzüme kapıyı kapatmaya çalışsa da Ekin sayesinde içeri girmeyi başarmıştım ve şu anda boş boş birbirimize bakıyorduk. "Ne işin var burada Gökhan?" Hesap sormaya hakkım yoktu. Bir bahane düşünmem gerekiyordu."Tuz almaya geldim."

Deniz bana garip garip bakmaya başladı. "Taa evinden buraya tuz almaya mı geldin?" Söylediğim şeyin saçmalığın farkına varıp "İzel'le de bir şey konuşacaktık." diye ekledim. Ekin merakla yüzüme bakıyordu. "Ne konuşacaksınız? Sana benden bahsetti mi?" diye sordu çocuksu bir heyecanla ve koltukta kendini bana doğru yaklaştırdı."Bir dakika ya, sen... İzel'den mi hoşlanıyorsun?" Ekin gözünü kaçırıp "Ne alakası var?" diyerek sırtını tekrardan koltuğa yasladı. Şimdi durumu anlıyordum işte."Biz eşek başı mıyız? Niye bize anlatmıyorsun?" Ekin daha da koltuğa sindi bu sözümle. Domates gibi kızarmıştı.

"Vay be Ekin en son beklediğim kişiydin böyle kızarıp utanacak falan. Ne yapmış İzel sana böyle?" "Utandığımı nereden çıkardın ya" "Oğlum pancar oldun hâlâ nereden çıkardın diyorsun." "Cidden saçmalıyorsun yok öyle bir şey." deyip oflayarak yerinden kalktı. "Nereye gidiyorsun ya?" dedim arkasından ancak beni tınlamayarak evden çıktı.

Koltuğa iyice yerleşip yayıldım. "Ekin'den beklenmedik hareketler." dedim gülerek. Deniz ise bana dik dik bakıyordu. Gözlerimi onunkilerine çevirmemle gülümsemeye başladı. "Noldu?" Kafamı biraz uzaklaştırdım. Bunun üzerine Deniz kafasını benimkini yaklaştırdı ve dirseğini koltuğa yasladı. "N-napıyorsun Deniz? Arkadaşız biz." dedim ancak ondan hoşlandığımı bal gibi biliyordum. Deniz'i izlerken Hilal yanında olduğu için hep Hilal'i izlediğime inandırmıştım kendimi. Yakınlıklarını kıskanırken Hilal'i Deniz'den değil, Deniz'i Hilal'den kıskanmıştım. Ancak kendimi kandırmaya devam etmiştim.

"Madem arkadaşız niye kıskanıyorsun beni?" dedi kafasını hafifçe sağa doğru eğerek. "Kıskanmıyorum ki..." dedim titreyen sesimle. Titreyen sesim elbette ki bütün inandırıcılığımı yerle bir etmişti ve yalnızca gülümsemesinin genişlemesine sebep olmuştu. Ne oluyordu bu çocuğa böyle? "Deniz ne yapıyorsun anasını satayım, biz..." Yüzünü daha da yaklaştırdı."Biz ne?" dedi kısık bir sesle. "Biz arkadaşız." deyip onu ittim ve hızlıca çıktım daireden. Sarhoş falan mıydı acaba?

Deniz Kokusu bxb Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin