Yokuş aşağı götürüyorum hadi bakalım.
"Hilal..." Hilal ile odamda yanyana uzanmış tavanı izleyerek sohbet ediyorduk. Konuşacak konu bitince bir süredir açmak istediğim konuyu açmaya kara vermiştim. Dümdüz ilerleyecektim. En kötü ne olabilirdi?
"Ben Gökhan'dan hoşlanıyorum galiba." Sözü ne kadar ağzımda gevelesem de Hilal'in duyduğunu aniden oturur pozisyona gelip bana dönmesiyle anlamıştım.
"Sonunda anladın demek! Tebrik ederim!" deyip koluma şakasına vurarken piyango kazanmış gibi sırıtıyordu. "Uzun sürdü biraz ama buna da şükür. Hiç anlamazsın sanıyordum. Ee ne zaman farkettin?" Bana doğru bağdaş kurup yüzünü ellerine yasladı.
"Konserde başladı sanırım ama çok ayran gönüllü davranıyordu. O yüzden inanamadım." Hilal'e dayanamayıp olanları anlatmıştım. Bazen keşke anlatmasaydım desem de kendi içimde tutmak bana iyi gelmiyordu. Yükümü azaltmam gerekiyordu. "Ama sanki inadına yapıyor. O kadar sinirimi bozuyor ki!" Yatakta yüzükoyun dönüp kafamı yastığa bastırdım. "Hâlâ hoşlanıyor mu yoksa benimle alay mı ediyor bilmiyorum. Benim kafamla oynayıp duruyor. Ya sadece arkadaş olmak istiyorsa?" Kafamı yastığa daha da gömdüm. "Korkuyorum Hilal."
Hilal ellerini saçıma atıp oynamaya başladı. Beni sakinleştirdiğini biliyordu. "Boşuna endişeleniyorsun bence Deniz. Bir söze Gökhan'ın üstüne atlayacağına o kadar eminim ki." Isınmaya başlayan yüzümü yastıktan kaldırıp dibimde oturan Hilal'e çevirdim. "Emin misin?" Hilal kendinden emin bir şekilde tereddütsüzce başını salladı. "E ben ne yapacağım şimdi?"
"Orasını sen bana bırak!" deyip yatağımdan atlayıp telefonunu masamdan aldı ve koşa koşa çıktı odamdan. "Nereye gidiyorsun? Hilal!" diye arkasından bağırsam da dönüp arkasına bakmadı. Ne delilik yapacaktı acaba? Hayır, hayır, hayır! Gökhan'la kendisi konuşacaktı. Hilal'in konuşmasına izin veremezdi.
Deniz: Hilal ben konuşacağım Gökhan'la sakın bir delilik yapma
Hilal ile olan konuşmadan çıkıp Gökhan'a tıkladım.
Deniz: Yarın okuldan sonra konuşabilir miyiz?
Vallahi bir bölüm kaldı dalıp gidiyorum. Daha fazla yapamıyorum çünkü çok berbatlaştırmadan da dan diye bitirip yeni cici cici hikayeler yazacağım. Kötü oluyor ama artık final vakti geldi.
Okuyan herkese teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kokusu bxb Yarı Texting
Teen FictionÖnceki hesabım kapandığı için kitabın devamı buradadır. Gökhan: Bal gibi de yürüyorsun kıza çocuk yok karşında Deniz: Sen olayı baya yanlış anlamışsın be Gökhan Deniz: Benim gözüm kızlarda değil ki :D Gökhan: Ne diyorsun amk Gökhan: Gay misin? Deniz...