İyi bir uyku çekememiştim. Bütün gece boyunca Gökhan'ın geçen yılki olayı nasıl öğrendiğini anlamaya çalışıyordum. Ya bu manyak, Hilal onunla konuştuktan sonra beni suçlayıp olanları müdüre anlatırsa diye düşünüp duruyordum. Okuldan atılamazdım. Ailem bunu son derece kötü karşılardı.
Okul formamın üstüne giydiğim koyu pastel yeşili sweatshirt'ümün bileklerini elimin içinde sıkı sıkı tutarken korka korka Gökhan'ın sınıfının önünden geçiyordum. Hilal çok kötü hastalanmıştı. Yine de beni yalnız bırakmamak için gelecekti ama annesi izin vermemişti. Tabii ben de. Ancak keşke şu an burda olsa diye düşünmeden de edemiyordum. Hızlı hızlı yürüyorken omzuma tam anlamıyla oturtulan iki elle olduğum yerde kalakaldım. Olamaz...
Derin bir nefes alıp korka korka arkamı dönmemle pişkin bir şekilde sırıtan Gökhan delisini görmem bir oldu. Lafını sakınmayan sivri dilli bir yılandım normalde. Pek sevilmezdim bu yüzden ancak şu an yılandan çok süt dökmüş kedi gibiydim. Korkuyla Gökhan'a bakarken söze girmesini bekledim.
Gülümsemesi mümkünmüşçesine daha da genişlerken yüzünü sağa doğru yatırıp sağ elini omzumdan çekmeden yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Korkum her saniye daha fazla artıyordu. Hafifçe boğazını temizleyip yüzünü daha da yaklaştırarak konuşmaya başladı. "İnanmıyorum." Ben öylece ne dediğini anlamak için şaşkınca ona bakarken anlamadığımı anlamış olacak ki sıkıntıyla oflayıp biraz geri çekildi. Ancak eli hala sağ omzumdaydı. "Diyorum ki lezbiyen olduğuna inanmıyorum." Maldı bu çocuk. Gerçekten katıksız maldı. "Yazık kafana." Ölüm fermanımı bu sözlerle imzalamış olabilirdim.
Sakinliğini korumaya çalışarak kafasını tavana dikti. Bir süre o garip pozisyonda durduk. Ardından sakinleşmiş olacak ki kafasını indirdi ve elini yavaşça omzumdan çekip iki elini de ceplerine yerleştirdi. "Beni zorlama bücür. Senden bir isteğim olacak. Reddetmene imkan sunmadığım bir istek. Çöpçatanlık yapacaksın Hilalle bana. Aksi takdirde ne olur söylememe gerek yok sanırım?"
"Hilal lezbiyen. Kızlardan hoşlanıyor. Dişi insanlardan hoşlanıyor. Erkeklerden değil. Sen erkeksin. Hilal erkek sevmiyor." dedim geri zekalıya anlatır gibi.Çünkü o bir geri zekalıydı.Hafifçe sırıtıp yüzünü tekrar benimkine yaklaştırdı. Çok dizi izliyordu belli ki. "İnanmıyorum diyorum. Beni odan uzaklaştırmak için yapıyorsunuz. Sen gaysin, hadi buna inandım ama Hilal'in lezbiyen olduğuna inanmam. Arkadaş grubu olarak topluca gay club mı işletiyorsunuz? Kimse mi düz değil?" Kafamı olumsuz anlamda sallayıp "Ekin heteroseksüel." dedim ciddi bir şekilde. Bir aptalla aptalmışsınız gibi konuşmak en iyisidir yoksa sinir krizi geçirebilirsiniz.
Bir süre yüzüme boş boş baktıktan sonra sakin bir ses tonuyla "Kes boş yapmayı. Yardım edeceksin. Bundan Hilal'in haberi olmayacak. Aksi takdirde ne olacağını biliyorsun. Ben sana yapman gereken şeyleri zamanı gelince söyleyeceğim sen de yapacaksın. Bu kadar." Ağzımı bile açamadan yanağımdan bir makas alıp benden uzaklaştı. Boka batmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kokusu bxb Yarı Texting
Teen FictionÖnceki hesabım kapandığı için kitabın devamı buradadır. Gökhan: Bal gibi de yürüyorsun kıza çocuk yok karşında Deniz: Sen olayı baya yanlış anlamışsın be Gökhan Deniz: Benim gözüm kızlarda değil ki :D Gökhan: Ne diyorsun amk Gökhan: Gay misin? Deniz...