Šla s bolavým kolenem najít Mika a Luka tam nechala jen tak stát. Bylo mi to jedno. On mi byl jedno. Věděla jsem že nebyl, ale říkala jsem si, že jo aby to nebolelo. Potřebovala jsem se opít. A to jsem šla udělat.
,, Miku.!‘‘‘ křičela jsem když jsem vešla zpátky do domu. Rozhlížela jsem se kolem a spatřila někoho koho bych tu vůbec nečekala. ,, Anno!‘‘ vykřikl když viděl moje koleno a utíkal ke mně. Vzal mě na záda a šli jsme do koupelny.
Musela jsem se zasmát i přesto že jsem byla zničená. ,, Maxi, co tu děláš?‘‘ zeptala jsem se. ,, Bylo mi už dobře takže jsem se na chvíli stavil a spatřím tebe s rozbitým kolenem.‘‘ řekl.
,, Je to moc zlý?‘‘ zeptala jsem se. ,, Ani ne.‘‘ zalhal. Poznám to, když lže.
Zakroutila jsem očima a podívala se na koleno. Vypískla jsem. Na koleni mě čekala velká otevřená rána. Ani jsem nevěděla, že to byl tak těžký pád. Max prohrabal úplně všechny poličky a našel obvaz. Předtím mi ránu omyl a já občas sykla. Pak mi ji zavázal. ,, Děkuju.‘‘ řekla jsem a usmála se.
,, Už jdeš domů?‘‘ zeptal se. ,, Ne, nejdu.‘‘ řekla jsem. Vzala jsem Maxe za ruku a táhla ho do kuchyně a hodila do sebe panáka vodky. Zašklebila jsem se. ,, Anno‘‘ vydechl. Jen jsem se zasmála a přistrčila mu k ústům dalšího panáka.
,, Já dneska nepiju.‘‘ řekl. Pokrčila jsem rameny a hodila ho do sebe. Pak jsem si dala ještě jeden. Cítila jsem se o mnoho lepší, i když jsem nemohla pořád uvěřit co Luke udělal. Vyšla jsem z kuchyně a bar už mě nepodpíral takže jsem občas klopýtla. Max nešel za mnou. Věděl že se o sebe zvládnu postarat.
,, Holka si v pořádku?‘‘ zeptal se mě kluk se zlatými vlasy. ,, Ty jsi Ashton?‘‘ zeptala jsem se. ,, Jo. Byl jsem na té terase.‘‘ řekl. ,, Hezký jméno., jsem Anna.‘‘ zasmála jsem se a potřásla s ním rukou. Chtěla jsem jít dál, ale má nešikovnost se zase projevila a upadla bych kdyby mě Ash nechytil.
,, Heej. Brzdi. Pojď se mnou.‘‘ řekl a táhl mě za ruku. Chtěla jsem se zeptat kam jdeme ale řekl jenom ,, Shh‘‘ tak jsem se neptala a držela se ho. Došli jsme do kuchyně. ,, Jdu tě schladit. Pojď sem.‘‘ řekl a táhl mě k dřezu.
Na stole byl něčí panák tak jsem ho do sebe hodila. Ash zavolal a já začala panikařit, jelikož jsem nechtěla pod studenou vodu a schovala mu tvář do košile. Musím uznat, že vůbec nebyl špatný. ,, Ashi, nenuť mě. Můžu ti tak říkat, že jo?‘‘ zamumlala jsem do košile.
,, To víš že můžeš.‘‘ řekl a zasmál se. ,, Je mi špatně.‘‘ zamumlala jsem mu do košile. ,, Miku.! Pojď si ji vzít.‘‘ zavolal Ash na Mika který byl zřejmě poblíž. ,, Ty mě tady nechceš?‘‘ řekla jsem.
,, Zlato, chci jen nechci abys mě pozvracela.‘‘ řekl. Pěkné oslovení. Zvedla jsem hlavu a viděla Mika jak přichází ke mně a natahuje ke mně ruce. Najednou cukl a byl odhozen stranou a jeho nahradil Luke. Když viděl, jak blízko jsem u Ashe, tak mě odstrčil a vzal si mě k sobě. ,, Já bych se o ni postaral.‘‘ řekl naštvaně Mike.
,, To je v pohodě.‘‘ řekl Luke. ,, Já chci Mika, pusť mě Luku.‘‘ řekla jsem a snažila se od něho pohnout. Strašně moc se mi motala hlava a chtělo se mi zvracet. Alkohol jsem už párkrát pila, ale tohle bylo pro mě nové takže to působilo rychle. ,, Ona tě nechce.‘‘ řekl Mike. Luke pokrčil rameny a vzal mě do náruče.
,, Okamžitě mě polož. Co si pod tím představuješ? Pusť mě Luku.‘‘ prosila jsem ho. Ani se nepohnul. Jako bych tam nebyla. Nic jiného mi nezbývalo tak jsem položila hlavu na jeho rameno. ,, Luku. Štveš mě.‘‘ řekla jsem předtím než jsem zavřela oči a usla mu v náručí. Poslední co jsem slyšela byl jeho smích který mě provázel i ve snu.
ČTEŠ
Mysterious Boy(5SOS-L.H.-Czech)
Fanfiction,, Myslím že už p-půjdu.'' začala jsem koktat a Luke si stoupl těsně přede mě. Naklonil se ke mně, dal mi ruce na pás při čemž jsem se zachvěla .S tajemným hlasem z kterého mi šel mráz po zádech a to hodně velký,zašeptal. ,, Stejně si tě najdu.'' pu...