. Hladila jsem ho po žebrách, ale ruka zavadila o jeho boxerky. Zrudla jsem. Luke mi zavzdychal na rtech. Hlavu jsem položila vedle něho. ,, Já asi u-usnu.‘‘ řekla jsem. ,, Klidně se prospi.‘‘ zašeptal a naposledy mě pořádně políbil.
Luke
Usnula mi v náručí. Byla tak nevinná jak tak pochrupovala a ležela u mě. Její rty se zvedly do nepatrného úsměvu, asi se jí něco hezkého zdálo. Pak zase povadly.Moje myšlenky padly k dnešnímu podvečeru.
Když se stalo něco intimního jak hned zrudla. Bylo to sladké. Zamračil jsem se nad vlastníma myšlenkama. Přece nejsem nějaká holka, abych tady přemýšlel jak vypadala a byla sladká. Myslel jsem, že to bude jen další holka s kterou se vyspím, ale když jsem ji viděl poprvé. Byla podobná Benovi, ale když jsem s vzpomněl.. Na.. na Claire, na jeho bývalou kterou jsem….
Ben s ní chodil a pro mě to bylo těžké, jelikož jsem ji miloval. Byla to první a poslední koho jsem miloval, cítil jsem se s ní tak výjimečně ale pak už jsem to nikdy necítil až...do teď. Co si to nalhávám? Nic necítím. Zase jsem se zamračil. Možná se chci Benovi pomstít, tím že budu s jeho sestrou když mi přebral holku.
Pomalu jsem zavíral oči s tím, že usnu i když bylo tak 8 hodin večer. Uslyšel jsem tiché vrznutí, takže jsem otevřel oči. Do pokoje se hrnuli kluci. Opatrně jsem si přiložil prst na ústa s tím, že mají být potichu. Začali se ušklebovat a dělat různé kraviny. Myslel jsem, že je zabiju. Z nějakého důvodu jsem nechtěl aby Anne vzbudilli. Propaloval jsem je pohledem.
Ash se smál, Mike se tvářil naštvaně asi kvůli Anne, ale pak se taky zasmál, jenom Calum mě propaloval pohledem. ,, Hmm‘‘ Anne se vydral z úst tichý zvuk.,, Kolik je hodin?‘‘ řekne Anne a rozlepí svá víčka a následně se zářivě usměje. ,, Půl deváté.‘‘ odpovím a hodím hnusný pohled ke dveřím. ,, Oh ah-hoj.‘‘ vykoktá stydlivě Anne a odsune se ode mě. Zamračím se na ně ještě víc. Ash se rozběhne a skočí k nám do postele.
-Anne-
,, Ty jsi cvok‘‘ řeknu a zasměju se. Lehnu si a posunu se abych mu udělala místo vedle sebe. Lehne si mezi ma Luka. Spokojeně se uvelebí zatímco ho Luke vraždí pohledy.
,, Ehm.‘‘ odkašle si Luke a sedne si. Přeskočí Ashe a skončí vedle mě, následně ho vytlačí z postele a slyším tiché zakňučení. Musím se zasmát.
,, Ty jsi blbý, mohl jsi mi něco udělat.‘‘ postěžuje si Ash a chce mu to oplatit. Calum ho vezme za paži a vyvede ze dveří. Ash naposledy Luka zavraždí pohledem a já se zasměju. ,, Anne, můžu s tebou mluvit?‘‘ zeptal se Mike.
,, J-‚ chci říct, ale byla jsem přerušena. ,, Ne. Nemůže. Ne teď. Teď má jiné věci na práci.‘‘ řekne Luke. Umím za sebe odpovědět. Mike pokrčí rameny a já na něho hodím omluvný pohled. Zavřou dveře.
,, Už bych mě-‚ chtěla jsem doříct, ale Luke mě políbil. Ten pocit. Co se stalo s tou Anne, která s ním před 2 hodinama nechtěla mít nic společného? Kam zmizela?. ,, Můžu se tě na něco zeptat?‘‘ řekla jsem nervózně jakmile odlepil jeho rty z těch mých.
,, Jo.‘‘ pokrčil rameny.
,, Ja-jak to bylo s tou Claire?‘‘ zeptala jsem se. Nasucho polkl. Jeho oči se zúžily.
,, Co chceš vědět?‘‘ řekl nepřítomně.
,, Proč?‘‘
,, Byl jsem opilý, už jsem to říkal.‘‘ řekl otráveně.
,, z kama jsi ji znal?‘‘ vyhrkla sem.
,, Proč tě to tak zajímá? Zeptej se Bena‘‘ řekl hnusně.
ČTEŠ
Mysterious Boy(5SOS-L.H.-Czech)
Fanfiction,, Myslím že už p-půjdu.'' začala jsem koktat a Luke si stoupl těsně přede mě. Naklonil se ke mně, dal mi ruce na pás při čemž jsem se zachvěla .S tajemným hlasem z kterého mi šel mráz po zádech a to hodně velký,zašeptal. ,, Stejně si tě najdu.'' pu...