,, Ale, já se rozhodl sám.'' pokusil se o úsměv a nadechl se. A bylo to tu. Bylo na čase poznat zase kousek Luka Hemmingse.
Usmála jsem se na něj. Nevěděla jsem, co čekat.
Nervózně si mnul ruce, a proto jsem se pro jednu natáhla a spojila ji s mou.
,, No, můj otec,'' polkl knedlík v krku. ,, předtím, než Hannu,vždyť víš.. Nám všem ubližoval, to už jsem ti říkal.'' kývl hlavou a já přikývla. ,, poslední noc v tom domě, než jsme utekli, otec za mnou přišel, chytil mě pod krk a řekl : Ať zmizíte kamkoliv, tak si pamatuj jedno. Vždycky vás najdu. Asi tušil, že se chystáme odejít a přesto nás nechal. Několik let jsme měli od něj pokoj, ale obávám se, že teď.. nás opravdu našel.'' začaly se mu třepat ruce.
Vždycky si hrál na silného, na hrdinu a teď.... Každý člověk má z něčeho strach a Lukův strach, je jeho otec.
,, Jak to myslíš?'' zašeptala jsem.
,, To on, napsal ten vzkaz, když jsme našli Bena.'' zašeptal na zpět a mé srdce vynechalo úder.
,, To on?'' zašeptala jsem šokovaně. Zmoženě přikývl.
,, A Caroline, je taky jeho dcera?'' zeptala jsem se. Zakroutil hlavou.
,, To je dcera Rodricka. S ním žijeme. Ale taky není zrovna nejlepší.'' ušklíbl se. ,, Doufám, že od něj, co nejdřív odejdeme.'' usmál se aspoň trochu upřímně.
,, Napadlo mě od něj utéct, ale nemohl jsem tam nechat Caroline. Jediného sourozence, který mi zbyl, i když je teda nevlastní a navíc, nechová se k ní zrovna tak, jak by se otec k dceři chovat měl.'' řekl tvrdě.
Teď se mi vybavila jedna vzpomínka, kdy jsem vycházela od Luka a potkala jsem Caroline.
Nevěděla jsem, že Luke má sestru. Nezmínil se o tom. Prohlédla jsem si ji pořádně a chtěla pochválit její šaty,ale pak mě zarazilo, co měla na ruce. Modřiny. Naklonila jsem hlavu a začala si je prohlížet. Všimla si toho a ruce hned schovala za záda.
,, On ji ubližuje?'' vyřkla jsem nahlas svou myšlenku. Přikývl a v jeho očích se mihla zlost.
,, Neděje se to tak často, ale i tak. Bráním ji, ale někdy to schytám. Nenechám ublížit i jí. Už jednou jsem to posral a teď to nenechám. Matce se u něj líbí, jelikož má peníze, velký dům a zásobuje ji různýma drahýma sračkama. ‚'' povzdechl si.
,, Luku.'' vzala jsem jeho tvář do dlaní. ,, Hmm.'' broukl na souhlas a podíval se mi upřeně do očí.
,, Společně to zvládneme, ano?'' pohladila jsem ho po tváři.
,, Anne, slíbím ti jednu věc. Ať se bude dít cokoliv, nikdy, nikoho nenechám aby ti ublížil. Ochráním tě přede všemi. Ochráním tě před sám sebou.'' řekl upřímně a jeho rty se přilepily na mé.
Mé tělo už po několikáté explodovalo, jako ostatně vždycky, když mě on políbí. Ale teď v tom bylo něco jiného. Byl procítěnější.
Sundal si triko, opatrně se položil na postel a já si lehla přes jeho hruď. Byla to tak dokonalá situace. Hrozně moc mi bilo srdce, že jsem měla strach, že ho uslyší.Podala jsem peřinu a zakryla nás.
ČTEŠ
Mysterious Boy(5SOS-L.H.-Czech)
Fiksi Penggemar,, Myslím že už p-půjdu.'' začala jsem koktat a Luke si stoupl těsně přede mě. Naklonil se ke mně, dal mi ruce na pás při čemž jsem se zachvěla .S tajemným hlasem z kterého mi šel mráz po zádech a to hodně velký,zašeptal. ,, Stejně si tě najdu.'' pu...