,, Luku?'' nasucho jsem polkla. Co ten tu chce? ,, Tak pustíš mě dovnitř nebo ne?'' ušklíbl se. Zavřela jsem okno. Popravdě? Zaváhala jsem. Co když je Ben vzhůru? Vím, že by to mělo být jedno, ale je to můj mladší brácha, který se chová jako by byl on ten starší a nevím jak by reagoval kdyby věděl, že tu mám kluka.
. Z mého přemýšlení mě vyrušil další kamínek co mi přeletěl do okna. Protočila jsem oči a šla potichu dolů mu otevřít. Mohl by sem vylézt i oknem, ale nechtěla jsem to riskovat. Jak vůbec zjistil kde bydlím? Tahle otázka mi vrtala hlavou nějakou chvíli.
Potichu jsem odemčela dveře a pustila ho dovnitř. Přilozila jsem si prst na ústa, na náznak toho,že má být zticha. Přikývl a šli jsme po schodech. Šla jsem a Luke se zastavil. Prohlížel si fotky z dětství, které nám viseli podél schodiště. ,, Pojď.'' sykla jsem. Nešel. Zatahala jsem ho za ruku a on mi ji pevně stiskl. Nechtěl mě pustit, proto jsem ho se ho držela než jsme došli ke mně do pokoje. Mám pocit, že to byl jeho účel,abych ho chytla za ruku.
,, Vysvětli mi okamžitě co tu děláš a jak jsi našel náš dům.'' řekla jsem už svým normálním hlasem. ,, Chtěl jsem tě vidět a bydlíme kousek od sebe. Sledoval jsem tě když jsi šla ze školy.'' řekl nevinně. ,, Cože jsi?'' vyvalila jsem oči. ,, Sledoval tě. Jaktože jsi dneska chyběla v matice?'' řekl. On si toho všiml? Nadzvedla jsem v údivu obočí. ,, Ty sis toho všiml?'' zeptala jsem se. Přikývl. Nevěděla jsem co odpovědět tak jsem to rychle zamluvila.
. ,, Luku, je sice pěkné že sis udělal čas, ale já ho s tebou ztrácet nebudu. Jsem člověk a taky mám své spací potřeby.'' řekla jsem a nechápala kde se to ve mně bere. Vždycky jsem měla s konverzací s kluky problém. ,, Já je mám taky.'' řekl a olízl si rty a celou si mě projel pohledem. Jeho oči mě tak strašně moc hypnotizovali a zpozorovala jsem v nich touhu. Touhu po čem? Protočila jsem panenky.
. ,, Luku, prosím tě co chceš, nemůžeš mě prostě nechat být?'' zašeptala jsem. ,, Rád bych, ale nejde to. Přitahuješ mě'' odpověděl mi. ,, Víš nechci být další z těch tvých lehkých dívek se kterýma spíš.'' při slově lehké dívky jsem naznačila uvozovky. ,, Takže ty víš?'' řekl trochu zklamaně. ,, Myslíš že ne? Myslíš že se to ke mně nedoneslo? Panebože jsi teda podle všech nejpopulárnější kluk na škole a ještě se mě zeptáš.'' zakroutila jsem hlavou. ,, Takže si to taky myslíš, že jsem nejpopulárnější?'' svůdně se usmál. ,, Ne.'' řekla jsem bez jakékoliv emoce. ,, Promiň.'' řekl a já nevěděla za co se omlouvá
.,. ,, Za c-‚'' Dokud jeho rty nepřistály na těch mých. Zase. Tenhle pocit. On ve mně probuzuje touhu po něčem co jsem nikdy necítila. Anno, ovládni se! Přikázala jsem si. Přece nepodlehnu. A tak jsem učinila a odtrhla se od něho. Šla jsem si sednout na postel. ,, Víš. Jsi jiná než ostatní.'' řekl a zasmál se. ,, Jak jiná?'' zeptala jsem se. ,, Víš.. Většina holek by vraždila jen za to abych na ně promluvil a já ti nabízím tohle a ty odmítáš.'' řekl.
Zase změna nálad. V jednu chvíli je tu te romantický Luke, pak ten egoistický co si myslí bůhví co o sobě a pak ten.. uzavřený,tajemný bez jakékoli emoce. ,, Jsem ráda že jsem jiná, vůbec mi to nevadí. Nechci být jako většina'' pokrčila jsem rameny. Nic neřekl.
Nervózně jsem tikala očima po pokoji a přemýšlela co bude dál. Ani jeden z nás nevěděl co říct. Seděli jsme naproti sobě a on se mi upřeně díval do očí. Citíla jsem to.
Už jsem to nevydržela a políbila ho. Dala jsem mu ruce za hlavu. Bylo vidět že to nečekal a proto chvíli trvalo než začal spolupracovat. Usmál se. Jednu ruku měl položenou na boku a tou druhou mi po zádech kreslil různě velké obrazce. Tohle bylo něco úžasného. Byla jsem k němu namáčknutá, že jsem do něho trochu nechtěně strčila a on si lehl na postel. Já spadla na něho. Cítila jsem jak jeho ruka směřuje nahoru pod tričko, ale tohle jsem nechtěla. ,, Ne.'' řekla jsem mu na rtech. Ruku dál zpátky na záda. Tohle bylo takové intimní. Připadalo mi že všemi mými polibky co Mu dávám , mu sděluji všechny svá tajemství . Bylo to kouzelné.
Odtrhla jsem se a lehla si vedle něho s hlavou položenou na jeho hrudi. ,, Tohle bylo. Úžasný.'' řekla jsem. Podívala jsem se na něho a on se na mě usmál s odhalenýma bílýma zubama. Chvíli jsem tam jen tak ležela a než jsem usla řekla jsem ,, Zůstaň.''.
***
Věděla jsem, že je ještě noc ale něco mě probralo. Luke nervózně chodil po pokoji a myslel si, že spím. Takže to co se stalo nebyl jen sen?
,,Michaele jdi do prdele. Tohle neudělám.'' zašeptal Luke.
,,Ne. Neodejdu ani to neřeknu nechtěj to po mě.''
,,Proč? Protože prostě chci.''
,,Kurva, já tě zabiju.'' řekl Luke a položil telefon. Musím říct, že jsem nebyla zvyklá na tenhle druh slovníku.,,Ty nespíš?'' řekl když se otočil směrem ke mně. ,, Ne.'' řekla jsem. ,, Musím už jít. Ahoj.'' řekl a políbil mě. Naposledy se na mě podíval a vylezl oknem ven. Co se stalo?
-Luke.-
Vůbec se mi od ní nechtělo odcházet. Nevím proč jsem to dělal. Mike mě poprosil abych od ní odešel. Spíš mi to přikázal. Vážně je tak naivní a myslí si že ji opustím? Tohle se nestane. Chtěl jsem si s ní jen užít jak to ostatně dělám s každým ale teď? Nemám tušení co chci i když v hloubi duše možná pořád to stejný.
Když jsem vešel zpátky do bytu, kde se scházíme s klukama tak tam byl jen Michael. ,, Calum spí vedle.'' řekl otráveně. ,, Co jsi chtěl?'' řekl jsem hnusně. ,, Přestaň otravovat Annu. Nestojí o tebe'' vyplivl hnusně. ,, Co je ti do toho, co s kým mám a co ne?'' řekl jsem.
,,Anna je jiná. Je moje kamarádka. Nechci abys ji zranil. ‚''
,,Neboj ani to totiž nemám v úmyslu. Ona je jiná'' usmál jsem se při pomyšlení jak roztomile vypadala když mi spala v náručí.
,,Ale máš a víš proč?Jsi totiž jenom obyčejný děvkař. Opakuji nech ji.'' už skoro zařval.Děvkař? Můj nejlepší kámoš mi tady bude říkat že jsem děvkař? Naštval jsem se a přimáčkl ho ke zdi. ,, Cože jsi to řekl? Takhle mě oslovovat nebudeš. A nenechám ji na pokoji.'' řekl jsem a práskl pořádně s dveřmi. Potřeboval jsem si s někým nezávazně užít. Hned teď. Momentálně seru na nějakou Annu.
Ahojte. Tady je další část. Je to asi nejdelší co jsem zatím napsala. Na obrazku je jak asi vypadali Luke a Anna.
Doufám ze jsi si ji užili a mam vas rada .
Dekuju Laura^
ČTEŠ
Mysterious Boy(5SOS-L.H.-Czech)
أدب الهواة,, Myslím že už p-půjdu.'' začala jsem koktat a Luke si stoupl těsně přede mě. Naklonil se ke mně, dal mi ruce na pás při čemž jsem se zachvěla .S tajemným hlasem z kterého mi šel mráz po zádech a to hodně velký,zašeptal. ,, Stejně si tě najdu.'' pu...