Chtěla jsem se otočit ale uslyšela hluboké ,, Ano. Chodím k vám do školy.‘‘ Zase ten hlas. Otočila jsem se a stála tváří tvář s Lukem, který se jenom pokřiveně usmál, když jsem nasucho polkla. Teď teprve bude sranda
. ,,Luku, co tu děláš?‘‘ zeptal se Mike. ,, Šel jsem si koupit café, je to snad zakázané?‘‘ zeptal se Luke s nadzvednutým obočím. ,, Stejně jsme na odchodu. Anne pojď‘‘ zatahal mě Mike za ruku na znamení, že máme jít. Přece půjdu až budu chtít ne? ,, Kde jsi tak dlouho?‘‘ vynořila se za Lukem ta blondýnka co seděla s Lukem v autě myslím že se jmenovala Sarah a obejmula ho kolem pasu.. Luke se jí vysmekl a ona se mírně zamračila ,, Co to děláš?‘‘ řekla Sarah. ,, Nic‘‘ odpověděl Luke a šel od ní dál. Měla jsem co dělat abych se nezačala smát. Stejně jsem se v duchu usmívala.
Mike vstal a šel vyhodit kelímek do odpadkového koše. Zvedla jsem se taky ale, Luke mě zastavil. ,, Zítra si promluvíme dobře? Ve 12 hodin v šatně. Měj se.‘‘ pošeptal mi do ucha, vzal Sarah za ruku a odešel. Co to sakra? Proč by se mnou chtěl mluvit? Ve 12 mám hodinu. Nemůžu a mám strach. Bude muset říct někomu jinému. Dobře víš, že tam chceš jít, okřikne mě mé podvědomí. Nechci, i když v hloubi duše vím, že jo.
,, Anne jsi tu?‘‘ zeptal se Mike a zamával mi před obličejem. ,, Uhm. Jo‘‘ zamumlala jsem. ,, Super, jdeme?‘‘ usmál se na mě a nijak neodbočoval k tématu jménem Luke. Jak kdyby tu vůbec nebyl. Jako by se vypařil. Přikývla jsem a šli jsme.
Mlčky jsme se procházeli po parku. Nebylo to, to trapné ticho ale takové to příjemné. Před mým domem jsme se zastavili. ,, Tady bydlím.‘‘ ukázala jsem na dům. ,, Děkuju Mikey. Bylo to skvělý.‘‘ dodala jsem a obejmula ho. Cítila jsem jak se jemně usmál. Musela jsem taky. ,, Já děkuju‘‘ odtáhl se a podíval se mi do očí. začala jsem být nervózní, co když mě chce políbit? Mike je opravdu skvělý, ale nechci s ním nic víc a proto jsem ucukla hlavou a řekla,, Musím už jít ahoj zítra.‘‘ a zamávala jsem. Zamával mi taky.
,, Bene?‘‘ zakřičela jsem. Slyšela jsem dupot. ,, Anne, panebože už je půl 10. Kde jsi byla?‘‘ zeptal se. ,, Venku‘‘ odpověděla jsem lhostějně. ,, měl jsem strach.‘‘ řekl. ,, nemáš důvod mít strach, vždycky dojdu.‘‘ upřímně jsem se usmála. ,, Tady máš večeři.‘‘ ukázal Ben za pult . ,, Díky, asi ses fakt hodně nudil.‘‘ zasmála jsem se. Zakroutil hlavou, zasmál se a šel do pokoje.
Vzala jsem si vidličku a šla do pokoje v ruce s nějakým salátem. Nikdy bych to do něj neřekla, ale byl by z něho možná dobrý kuchař. Jenom možná. Je to fakt výborný. Ležela jsem na posteli a přemýšlela o dnešku. Bylo to krásný. Mike je fajn a je úžasný kamarád, ale nic víc bych nechtěla. Zajímá mě z kama se zná s Calumem. Mrzí mě, že se ke mně takhle Calum chová. Třeba se to zlepší. Pokud s nima budu v kontaktu. Myslím, že spíš ne.
Dojedla jsem a špinavý talíř dala na stůl do pokoje. Obvykle jsem pořádná , ale teď mi to bylo jedno. Šla jsem po chodbě a zamířila do koupelny. Okamžitě jsem ze sebe svlékla všechno oblečení a vlezla do sprchového koutu. Ten pocit je vždy k nezaplacení. Nechala jsem po sobě padat kapky horké vody a užívala si ten pocit. Mé ztuhlé tělo to skvěle rozmasírovalo. Vylezla jsem ze sprchy a šla k Benovi.Zastavila jsem se přede dveřmi a poslouchala rozhovor z Benovi strany.
,, Jo, ale ona o tom nesmí vědět.‘‘
,, Cale. Proboha. Zabila by mě.‘‘
,, Chraň ji před ním.‘‘ řekl Ben a položil telefon. Cože? Řekl Cale? Sevřelo se mi hrdlo. Můj bratr odjakživa neměl rád Caluma. Proč by mu volal? Před kým mě má chránit? Nechápala jsem vůbec nic. Jako obvykle jsem byla mimo obraz. Věci se jednají kolem mě a já o tom nic nevím. Zaklepala jsem na dveře a vešla
. ,, Ahoj, co potřebuješ?‘‘ Ben se mile usmál. Nevěděla jsem jestli to říct. Nervózně jsem si zkousla ret. ,, S kým jsi volal?‘‘ řekla jsem. Jemně se zamračil. ,, Ty jsi to slyšela?‘‘ zeptal se. ,, Jen jsem slyšela, že s někým mluvíš tak mi došlo, že si asi nebudeš povídat sám se sebou.‘‘ zalhala jsem. ,, Jdu si lehnout. Ahoj‘‘ šla jsem k Benovi, kde jsem ho políbila na tvář a následně obejmula.,, Kdyby něco dojdi.‘‘ řekl a upřímně se usmál. S bratrem máme ten nejlepší vztah, který by si každý přál. Jsem za to nesmírně vděčná. Dala bych za něho ruku do ohně a on pro mě též. S hlasitým prásknutím dveří jsem skočila na postel a snažila se usnout. V tom mi zapípal mobil.
Ahoj hlásím se s další částí. Děkuju za votes a komentáře a zanechte tu prosím další. Enjoy<3
ČTEŠ
Mysterious Boy(5SOS-L.H.-Czech)
Fiksi Penggemar,, Myslím že už p-půjdu.'' začala jsem koktat a Luke si stoupl těsně přede mě. Naklonil se ke mně, dal mi ruce na pás při čemž jsem se zachvěla .S tajemným hlasem z kterého mi šel mráz po zádech a to hodně velký,zašeptal. ,, Stejně si tě najdu.'' pu...