19

586 56 8
                                    


Tuhle část bych chtěla věnovat @Ssaappiinnaa , která je moje zlatíčko a je v nemocnici. Uzdrav se. <3 xx


,, An-anne'' chytl mě za ruku, ale já se mu vysmekla. ,, Nech mě,'' zavrčela jsem na něj a vyběhla z pokoje. Co se to do pekla děje?



Práskla jsem dveřmi a seběhla schody po dvou. Nedívala jsem se a narazila do někoho. ,, Co tak pospícháš?'' zeptal se vysmátý Ash, který mě držel za ramena. Nezasmála jsem se.

,, Děje se něco?'' zeptal se vážněji. Přikývla jsem.

,, Je tu Calum? Pošli ho za mnou ven.'' řekla jsem. ,, Dobře.'' usmál se a já odešla ven na terasu.

Sedla jsem si do volného křesla a čekala. Vítr jemně foukal, takže nebyla zima a bylo to osvěžující.

,, Jsem tu.'' slyšela jsem za sebou, tak jsem se otočila a spatřila oddychujícího Caluma, asi pospíchal. Šel si sednout na volné křeslo vedle mě.

,, Co jsi chtěla?'' zeptal se, narovnal nohy a ruce zkřížil nad hlavou. ,, Chtěla jsem si popovídat, jako s kamarádem.'' řekla jsem.

,, Tak spusť.'' řekl a povzbudivě se usmál.

,, Teď s Lukem nevycházím moc dobře, jak víš,'' polkla jsem a pokračovala. ,, došla jsem domů ze školy a čekala na mě růže, byla podepsaná L. My-myslela jsem, že je od Luka, tak jsem za ním došla a on se začal smát a řekl, že to nebyl. Pak jsem zjistila, že to byl Mike. Udělal ze mě idiota.'' oči se mi začaly plnit slzami. Už nebudu brečet. Nejsem slabá.

,, A proč to udělal?'' zeptal se.

,, Chtěl to mezi námi urovnat.. abych se mohla zase s vámi bavit. Myslí, že vás zanedbávám kvůli Lukovi. Je to částečně pravda.'' odpověděla jsem.

,, Anne, víš já myslím, že Mike je... do tebe zamilovaný.'' řekl opatrně. Zastavilo se mi srdce. Mike?

,, Co-cože?'' vykoktala jsem. ,, Jo. Vždycky se na tebe tak hezky dívá a žárlí na Luka. Poznám to.'' řekl a pohladil mě po rameni. ,, Ale j-‚'' chtěla jsem říct, ale skočil mi do řeči.

,, Já vím, Luke.'' řekl.

,, Proč jste se vlastně odstěhovali?'' vyhrkla jsem bez rozmýšlení, částečně, protože jsem to chtěla vědět, částečně jsem chtěla změnit téma.

,, Táta nás vyhodil.'' řekl a polkl. ,, Máma neměla žádné peníze a já s Mali jsme nevěděli, co dělat a pak..'' Mali. Calumova sestra. O ní jsem dlouho neslyšela. ,, potkali jsme Luka, byli jsme nejlepší kamarádi a já se mu svěřil. Vzal nás k sobě. S jeho mámou byli na nás tak hodní, zachránili nás, Anne. Předtím, než jsme se s Lukem seznámili jsme žili pár dní bez domova. Potkal jsem tam i Sebastiana. Bydleli kousek od Luka.'' řekl a polkl.

,, Je mi to líto.'' řekla jsem s lítostí v hlase.

,, Máma začala pracovat a zase vydělávat . Všechno bylo v pohodě, odstěhovali jsme se od Luka, jenže pak se to s Lukem.. semlelo. Kouřil. Pil. Byli s ním samé problémy, neustále jsme se hádali a párkrát se poprali. Šel z něho strach. I já z něho občas měl. Jeho máma nechtěla mít špatnou pověst, proto ho vzala a.......a odstěhovali se sem. Bydlím tu tak 4 měsíce a Luke už tak půl a víc roku. Nikdo nevěděl, kam se odstěhovali, jen já jo. Byl jsem s ním stále v kontaktu, přestal kouřit a pít. My se pak odstěhovali zpátky sem. Máma chtěla. Do rodného města. ‚'' usmál se.

Mysterious Boy(5SOS-L.H.-Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat