Pov joelle
Ik schrik wakker van geluiden van beneden , ik pak me mobiel die naast me op het nachtkastje lag . " Ik kijk na de tijd: 10:27 ik strompel me bed uit en loop naar beneden , als ik voor de bank sta , zie ik Samuel een broodje eten: ' Hey broer, hey klein zusje van me " roept samuel vrolijk uit. Waarom ben je zo vrolijk? Zeg ik gapend tegen hem , omdat ik morgen samen met de boys een optreden heb in duinerell op de Tina-dag 12.500 verkocht zegt hij enthousiast " zozo grinnik ik naar hem en geef hem een klein duwtje, heb je zin om mee te komen en backstage te staan? Vraagt samuel aan mij. Ja leikt me leuk ! Mag bobbie ook mee?? Tuurlijk zegt Sam tegen mij " Okeee top. Joel , Kaj komt straks even langs om een beetje te hangen ens kom je er dan bij zitten? Ik roep van boven af ; is goed hoor " . Gelukkig kan Samuel nu niet aan mij zien dat ik bloos , Snel stap ik onder de douche " als ik uit de douche stap droog ik me af en pak ik een croptop en een broekje uit me kledingkast, ik kleed me snel aan en doe wat mascara op en kam me haar. " als ik op de trap loop hoor ik de bel gaan en hoor me moeder open doen :" Hey Kaj leuk dat ik je weer is zie " hoor ik me moeder zeggen. Ik loop de kamer binnen en ik zie dat me broer Kaj een brohug geeft, ik loop naar Kaj toe en geef hem een knuffel. Hey hoe gaat het met je " vraagt Kaj super schattig aan me. Ik voel dat ik zo rood als een tomaat word en zeg snel " super met jou? Top zegt hij vrolijk toch.
Pov Kaj
Ik zit op de bank , Samuel zit naast me en naast Samuel zit Joelle " damn wat is joelle leuk denk ik in me zelf. Ey kaj hallowaaa?? Zegt samuel en zwaait met zn hand voor mn gezicht. Ja zegt ik verschikt " beetje zin in morgen?? Ja man niet normaal " jij ook? Ja tuurlijk " zegt samuel. Hey zusje ga je samen met Bobbie dan ook vanavond al mee naar het huisje jullie kunnen op de banken liggen, ja leikt me leuk ik app Bobbie zo wel even of ze vanavond ookal mee kan komen " zegt joelle met der lieve stem. Hoelaat worden we hier opgehaald door Dennis?? 7 uur zegt Samuel. Kunnen wij ook mee in de bus of moet ik pap of mam vragen of ze Bobbie en mij naar Duinerell willen brengen?? Jullie kunnen vast wel mee en anders mag je wel op mijn schoot komen zitten hoor " zeg ik besloten, ik zie Joelle blozen en een beetje aan haar croptop plukken , wat is ze lief als ze dat doet.
Pov samuel
Het is precies 7 uur en dennis staat er met de bus en de andere jongens zitten er ookal in, we pakken onze spullen op en zetten ze in de achterbak. We zitten allemaal in de auto , Voorin: Dennis, cassius Midden: Kaj,Joelle,Ik Achter: Jai , Bobbie, Dioni ik weet dat Dioni en Bobbie een oogje op elkaar hebben maar dat ze allebei best wel verlegen zijn en niet die eerste stap durven te zetten. We komen aanrijden in duinerell als we al tientallen meisjes voor het huisje zien staan schreeuwen. Laat de jongens even er door jullie kunnen ze morgen zien tijdens de optredens " zegt dennis terwijl hij de meiden aan de kant duwt. Ik hou zo ontzettend veel van dit leven.
Pov joelle
We zitten met zn 7en op de bank als Jai ineens aankomt met het idee om naar de actracties te gaan, we lopen met zijn 7en door het park heen en gaan naar de rodelbaan " Bobbie en ik gaan allebei op een rodelding zitten en racen. Als we van de rodelbaan afzijn gaan we verder , aan de ene kant van me loopt Bobbie & aan de andere kant Kaj ondertussen slaat Kaj een arm om me heen en ik begin een beetje te blozen. Wat zijn jullie nou weer aan het doen " zegt dioni. Ehm een arm om haar heen slaan omdat het koud is " zegt kaj lachend terug naar Dioni. Zullen we weer terug gaan naar het huisje het is 3:00 en jullie hebben morgen een optreden ' zegt bobbie. Ja oke"zegt jai.
De volgende dag
Pov samuel
Het is 11:00 en ik hoor een schreeuwende Jai naast me ; SAMUEL WAKKER WORDEN WE HEBBEN VANDAAG 2 OPTREDENS!! "schreeuwt jai een beetje te hard in me oor. Ik hoor je wel ik hoef niet doof " zeg ik normaal terug. Als ik meer wakker ben loop ik de woonkamer in en zie me zusje aan een tafel zitten, Goeieeemorgen grote broer " & omhelst me. Lekker geslapen " vraagt ze aan me. Jawel tot dat die gestoorde aziaat me wakker maakte , ik hoor Jai nu heel hard lachen. Als iedereen in de woonkamer zit en word Bobbie eindelijk ook wakker Dioni loopt naar haar toe en zegt ; Hey princesje en geefr haar een kus op der wang. De jongens zitten allemaal te fluiten en joelle vraagt aan ze " wat is er tussen jullie 2 nou weer gebeurd?? Dioni is gewoon lief " zegt Bobbie vrolijk. We treden of een uurtje op en de hele ochtend staan er al gillende meiden voor Het huisje . 20 Minuten later worden we opgehaald door de bewaking en brengen ze ons backstage bij waar we moeten optreden, We horen allemaal dingen naar ons toe gegild zoals ; OHMYGOD B BRAVE, SAMUEL I LOVE YOU, MARRY ME, zulke dingen nadat we door het park zijn gelopen en nu backstge staan wachten we tot we op mogen.