Deel 23

210 14 2
                                    

Pov Samuel

We staan op het podium, er staan honderden meisjes dit geeft me zo goed gevoel . Na 10 nummers te hebben gezongen moeten we het podium af er word hard gegild. We lopen backstage want net als bij elke show zijn er een paar meiden voor een meet and greet .

We maken een paar selfies met de meisjes en dan hoor ik me telefoon afgegaan , ik neem op en hoor een vrouwen stem praten ' hallo met dokter de jong. Eeuh, hallo met Samuel leijten, kan ik u ergens mee helpen of is er iets gebeurd? " vraag ik met een zenuwachtige stem benieuwd naar een antwoord.  ' ik bel voor Joelle leijten, ze ligt in het ziekenhuis ze heeft een ongeluk gehad , ze is er niet goed aantoe. Ik antwoord snel met een pieperige verdrietige stem ; ' ehm bedankt voor het belletje, ik kom snel naar het ziekenhuis toe. Ik hang op en barst meteen in tranen uit " Sam, wat is er aan de hand,  ZIEKENHUIS?! " vraagt Jai geschrokken . J-j-j-ja Joelle ligt in het ziekenhuis - zeg ik nogal stotterend. WAT?????????????  " zegt Kaj. Gio wil je me naar het ziekenhuis brengen? " ja, kom we gaan meteen " Gio,  Sam ik moet ook mee " zegt Kaj die ook tranen in ze ogen heeft.  We rennen snel naar de auto, voorbij de fans. Eindelijk na een half uur tijd zijn we aangekomen bij het ziekenhuis. " hallo, we komen voor Joelle leijten ligt zij hier " vraagt Giovanni achter een vrouw achter de balie. Verdieping 5 , kamer 6 " geeft de vrouw antwoord op zijn vrouw.  We renne zo snel mogelijk naar boven toe,  waar de kamer van Joelle is.  We stappen in de lift drukken op de knop en komen dan aan op etage 5 . Op de 5e etage zien we Marit zitten met haar hoofd in de handen.  Marit " roep ik ze springt op en ik zie dat ze heeft gehuild. Ze komt op me afrennen en valt in me armen " wat is er met Joelle gebeurd??  " vraagt Kaj die niet kan stoppen met huilen.  Nou,  we waren in de stad en liepen op het Leidseplein toen we op een spoor kwamen we liepen snel door want we zagen dat er bijna een tram kwam,we liepen er dus maar op dat moment kwam er een tram aan en ik werd door een onbekend iemand weg gesleurd maar trok Joelle niet mee en nu ligt ze heer in coma EN DAT IS MIJN FACKING SCHULD " antwoord ze huilend . Liefje,rustig het is niet jou schuld anders lagen jullie hier samen en Joelle is sterk dus het komt vast goed " probeer ik haar te kalmeren.
We lopen naar de deur , waar Joelle haat kamer is maar we worden tegen gehouden door een dokter ' ze heeft rust nodig, jullie mogen later bij haar. " MAAR IK MOET HAAR ZIEN " schreeuwt Kaj bijna. ' rustig,  jongen je mag later bij haat en het komt vast wel goed met haar. 

Pov Kaj

We zitten te wachten in de wachtkamer, ik word hier gek . Ze is mijn meisje en ligt hier in het ziekenhuis waarom moet precies zei dit meemaken?! 
Als zei dood gaat dan heb ik niemand meer,  ze betekent zoveel voor me komop lieve joelle,  STAY WITH ME!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey,  super kort hoofdstuk maar ik hoop dat jullie het leuk vinden

X joelle

een rare situatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu