Deel 21

241 13 0
                                    

Pov Bobbie

Ik zit thuis op de bank, ik hoor de bel afgaan en ik doe deur open. Jasha staat voor de deur , een van de beste vrienden van Dioni ik heb ontmoet toen ik samen met Dioni een keer uitging . Hij is super aardig een geweldige Dj. Hey " Hey Bobbie " wat doe je hier , eigenlijk? " ik wou vragen aan je of je zin had om samen met mij naar het strand te gaan en daar wat te drinken enzo om bij te praten " ja is goed,  kom maat even binnen ga maar op de bank zitten dan kleed ik me even snel om " antwoord ik.

Ik loop naat beneden toe, ' ben der klaar voor " zeg ik.  Hij staat op we lopen de deur uit en stappen allebei in zijn auto.  ' waarom kwam je ineens langs " vraag ik. Ik was gewoon benieuwd hoe het met jou gaat, en tussen jou en Dioni " naja,  Dioni is net vreemd gegaan en hij wilt dat ik het vergeef maar dat lukt me niet zomaar dusja " ow sorry,  daar wist ik nog niks van " zegt hij. ' ow maakt niet uit hoor " en ik glimlach lief naar hem. We komen aa' bij het strand,  we stappen beide uit zijn auto en lopen het strand op. We lopen de strandtent binnen en gaan ergens zitten . We praten over relaties , over Dioni en mij en over zijn toekomst als Dj. Hij slaat een arm om me heen en hebben het samen super gezellig.

Als hij me een knuffel wilt geven , zie ik Dioni ineens voor onze neus staan ' wat doen jullie hier samen ? " vraagt hij meteen. Ook hallo Dioni, leuk om je weer te zien " reageer ik bot.  Bobbie , wat doe je hier met Jasha samen ?! " gewoon, hij vroeg of ik samen met hem wat wou drinken op het strand dusja hier zitten we,  problemen mee??  " nee, tuurlijk niet maar ik mis je gewoon als MIJN meisje en wil je nog niet kwijt dus..  " antwoord hij. Oke, dan ben ik benieuwd hoe je me voor je gaat winnen " zeg ik met een grote glimlach en trek Jasha mee aan zijn arm.

Pov Milou

Ik heb nu 5 uur lang een relatie met Cass en ik ben nu al zo blij en gelukkig met hem, ' Milou ik moet morgen optreden met de boys in alkmaar ga je met mee ' ja leikt me leuk " antwoord ik. We lopen rondjes door de stad heen , als we bij een schoenen winkel aankomen ' hey,  ga je mee schoenen passen ik wil graag match schoenen met me babe als je dat ook wilt " vraagt Cassius. Ja omg dat is zo leuk idee. We komen aan bij een grotz wand met allemaal Adidas schoenen ' milou kijl deze " zegt Cassius terwijl hij naar een paar Adidas supercolors wijs. Kan ik u helpen " vraagt er een vrouw die daar blijkbaar werkt.  ' ja,  graag die blauwe supercolord in 43 en de roze in 39 graag ' oke ik pak ze eventjes voor jullie.  Ze komt terug met 2 dozen en we passen de schoenen ,  ' ze zijn zo leuk , zullen we ze halen " vraagt Cass aan me " top idee babe.  We rekenen de schoenen af en lopen hand in hand verder door amsterdam.

De volgende morgen

Pov cassius

Het is 9 uur s'morgens we moeten om 10 uur in de bus zitten voor het optreden,  ik stap me bed uit en loop met me slaperige kop naar de douche toe ik stap er onder en was mezelf.  Als ik ben gedoucht kleed ik me aan en pak me spullen wat ik nodig hzb voor het optreden voor vandaag , als ik beneden aan kom staat me moeder bij het kookeiland.  ' hey lieverd , lekker geslapen? " ja, super " das mooi,  ik heb ontbijt voor je gemaalt omdat je zo worden opgehaald " ik schenk haar een glimlach en ga zitten .
Ik trek me nieuwe adidas supercolors aan en op het zelfde moment hoor ik de bel gaan.
Yooo " roep ik naar de jongens.
Ik ga op me vasten plekje zitten naast Dioni ' hey Dennis,  kan je Milou ook nog ophalen " vraag ik en hij knikt. Als we aankomen bij haar huis stapt ze in zn komt naast me zitten " hey liefje ' hey babe " zin in t optreden ? " ja sws " antwoord ik . We komen aan alkmaar, waar we een super lange rij zien staan en als ze ons opmerken hoor ik ze nog hardee gillen ' dit geeft me zo'n goed gevoel " zeg ik trots.

Jongens nog 2 minuten " zegt Dennis. Suc6 jongens " zegt Milou nog als laatste.  En op dat moment horen we de muziek en moeten we het podium op.

een rare situatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu