Hoofdstuk 11

330 17 5
                                    

Pov Lyanne

Ik liep in de stad en kwam een goeie vriend tegen die er in alle tijden voor mij was . Hey babe ik mis je " fluisterde hij in me oor terwijl hij me knuffelde.  Ik probeerde me los te trekken maar dit voelde zo ontzettend speciaal en ik heb hem zo erg gemist. Hoe is het met je? " vroeg hij. Het gaat weer goed tussen mij en Samuel dus daar ben ik blij mee " antwoorde ik.  Samen na een tijdje op een bankje te hebben gezeten lopen we door de stad , na een tijdje komt hij steeds dichter bij me, ' ik heb je gemist babe " fluisterd hij in me oor.  En binnen no-time zitten zijn lippen op de mijne.  Zijn handen rusten op mijn heupen en mijn handen leg ik op zijn schouders. Na een tijdje hoor ik mensen me naam schreeuwen,  LYANNE KUTWIJF WAT DOE JE SAMUEL AAN?!  "hoor ik Joelle het zusje van Sam schreeuwen. Het is niet wat het leikt " probeer ik ze nog te overtuigen. We weten toch wel wat we zien, en dat weet Samuel straks ook want ik heb fotos gemaakt domme trut " hoor ik zo vriendje van Samuel zeggen. Wij gaan ervoor zorgen dat Samuel je niet meer wilt Samuel kan veel beter krijgen dan jou " zegt bobbie bitchie.

Pov Samuel

Ik zit rustig nu op de bank,  aan het denken over die braviours die net voor me deur stonden die ene was wel erg speciaal. De bel die haalt me uit de gedachten. Als ik naar de deur toe loop zie ik Kaj, Dioni, Jai, Joelle, Bobbie en een onbekend meisje staan.  Mogen we even binnen komen ? " vraagt Jai met een te sirieus hoofd wat we niet van hem verwachten. Ja kom binnen,  wat is er aan de hand?  " vraag ik.  Nou dat vriedinnentje Lyanne van je zat lekker weer met een andere jongen te tongen. Er gaat een steek door me lichaam, hier ik heb foto " kaj laat de foto zien.  Shit ze hebben gelijk dit wil ik niet geloven, wat doet ze me aan wat een bitch. Jongens ik ga der even bellen kom zo terug " zeg ik en ik loop de deur uit naar de gang.

L - lyanne
S - samuel

S;  het is uit.

L;  sam pleass, laat het mz uitleggen

S;  nee ik hoef je niet meer te zien ik heb je  al kans gegeven nu heb je pech.

............
Einde gesprek

Ik gooi me mobiel aan de kant en zak neer op de grond, ik hoor zachtjes geklop.  Ik zie Joelle naar binnen lopen en naast me op de grond zakken ze legt der hoofd op mijn borst. Sam ze weet niet wat ze mist je bent veelste goed voor haar, jij kan honderden meisjes krijgen " zegt ze met een stem die me wat rustiger begint te maken. Als ik al wat ben afgekoeld lopen we weer naar de rest toe. Gaat het man?  " vraagt Dioni. Ja hoor, ik hoef dat kind niet meer ze zoekt het maar lekker uit ! . Maare Jai wie is dit?  " vraag ik.  Dit is Noelle mijn vriedinnetje " zegt Jai en ik zie dat Noelle rood kleurt.  Awh gefeliciteerd maat " zeg ik en geef Jai een boks.

Voor een beetje afleiding gaan we met zn allen naar palladium.  Als we er aankomen komt er een vrouw naar ons toelopen en laat ons het tafeltje zien . Als we zitten , hoor ik allemaal gegiechel van wat meisjes als ik goed kijk zie ik ook het ene meisje er bij zitten die voor me deur stond.  ' wacht even jongens even daar na toe lopen " zeg ik.  Ik loop naar de tafel toe waar de meisjes aan zitten.

Hey , jullie zijn toch de meiden die van de week voor me deur stonden? " vraag ik met me ogen gericht op het meisje met de blonde krullen en blauwe ogen . Ja dat zijn wij " antwoorde de meisjes giechelend.
Maare kom om eventjes om wat te vragen, mag ik je telefoonnummer? " vraag ik aan hrt blonde meisje die marit heet. Het meisje kijkt e verbaasd aan maar geeft toch der telefoonnummer aan mij.  Oke bedankt ik app je " zeg ik en ik loop weer naar onze tafel. Sam jij denkt ik ga meteen naar het eerste beste meisje omdat je weet dat Lyanne ook een ander heeft nu " zegt Kaj tegen me met een raarhoofd. Nee dat is het niet dat meisje stond al een keer voor me deur met haar vriedinnen en toen was ze al speciaal " antwoord ik.  Sam je blijft echt een chanterpanter " zegt Joelle lachend. Tja van je vrienden en familie moet je het hebben.

een rare situatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu