Pov marit
Ik zat samen met een paar vriedinnen in palladium toen ik Samuel zag zitten van B brave, hij is zo ontzettend knap dacht ik in mezelf ineens kwam hij naar onze tafe' toe lopen, hey mag ik ke nummer " vroeg Samuel aan mij. Ik schrok ervan mijn eigen held vroeg gewoon om me telefoon nummer, ik gaf hem me nummer en hij liep weer naar zijn tafel. Wat was dat? " vroeg Joy aan mij. OMG ik hen geen idee, ik weet alleen dat hij zo ontzettend leuk is " zeg ik nogal dromerig. Wat heeft Samuel met je gedaan, je zit hier totaal in dromenland " zegt yasmina en zwaait voor me gezicht. Huh wat zei je?? " of je poep lust Marit... oh huh nee " antwoord ik.
Maam ik ben thuis " roep ik. Ik ren snel naar boven en ga op me bed liggen en pak me telefoon der bij, ik zie dat ik een appje heb van een onbekend nummer vast van Samuel ik open het snel.Samuel; hey babe, heb je zin om samen wat leuks te doen morgen?
Ik; Ja hoor wat ben je dan verplan om te doen??
Samuel; dat zie je nog wel laat je maar verassen door mij
Ik; oke oke, tot morgen dan
Samuel; als ik morgen naar je toe kom vraag ik je adres wel tot morgen beauty x
Samuel; tot morgen x
Omg ik ga morgen gewoon met samuel afspreken met zijn tweetjes, en hij noemde me beauty. Kan het nog mooier?!
Pov Joelle
Ik lig op me bed een beetje te kloten , ik verveel me zo erg. Ik kijk een beetje rond op me twitter en zie dat Kaj wat heb geplaast ' @kajvandervoort zware verveling hier ' haha al die braviours reageren er meteen op dat hun wel met hem willen afspreken . Ik reageer ook even op. ' @kajvandervoort hier ook.. ' ik plaats de tweet en krijg snel een tweet terug ' @joellejoellex ik kom nu naar je toe bae ' ik tweet nog een keer naar hem ' @kajvandervoort oke liefje x ' ik krijg meteen super veel berichtjess en dm's van fans en alles of ik selfies wil sturen van mij en Kaj hahah super grappig alleen omdat me broer bekend is en omdat ik een bekend vriendje heb doet iedereen of ik populair ben, terwijl ik gewoon als al die meiden ben. Ik hoor de bel gaan en zie Kaj voor me deur staan ' Hey lekkerding " zeg ik. Hey bae " antwoord kaj. En wat wil je doen? " vraag ik. Zin om te bowlen daarna uiteten ?? " vraagt Kaj. Awh je bent de leukste " antwoord ik. Oke kom we gaan " zegt Kaj. En we lopen hand en hand samen de deur uit. Als we net willen gaan bowlen komen er 2 fans na ons toegelopen en vragen of we met ze op de foto willen we zeggen snel ja en maken een foto met ze. Als we aan het bowlen staan en ik dik voor sta , horen we AJVMB op de radio Kaj gaat meteen overdreven ze moves laten zien ik krijg meteen de slappelach hij is ook zo leuk. Als we klaar zijn met bowlen gaan we naar mij huis omdat ik me dan kan omkleden voor het eten; is het goed als ik jou thuis afzet en dan maar huis ga om me even om te kleden? " vraagt Kaj. Eigenlijk mag dat niet want dan moet ik je missen ' antwoord ik met een nep sip hoofd. Ik ben zo snel mogelijl terug hoor gekkie " zegt kaj weer. Als we bij mijn huis aankomen geeft kaj me een kus op me voorhoofd, ik loop naar binnen en begroet me ouders en Sam dan loop ik snel naar boven toe. Ik pak een donkerblauw strapless jurkje uit me kledingkast en zwarte hakken, ik krul me haren en laat me haar over me schouders vallen me haar komt tot me heupen ik zet nog een plukje vast, ik pak wat mascara en eyeliner daarna doe ik nog wat lippglos op, ik pak me clutch en ik loop naar beneden toe en ik zie Kaj al samen met Samuel op de bank zitten ' je bent prachtig zusje " zegt Samuel tegen me. Awh dat is lief van je Sam " zeg ik en geef hem een knuffel. Joel je bent prachtig " zegt Kaj die bijna met open mond staat. Mam ik ben weg ' , oke lieverd veel plezier " roept ze terug. Samen met Kaj loop ik hand in hand naar zijn auto toe, Ladys first " en Kaj houd de auto deur open.
Als we aankomen staan we voor een heel mooi chique restaurant, we lopen naar binnen en worden ontvangen door de ober. Als we zitten komt Kaj opeens achter me staan ' liefje doe je ogen is dicht " zegt Kaj. Ik doe me ogen dicht en voel Kaj wat om me hals doen. Doe je ogen maar open " zegt Kaj naar 10 seconde. Ik doe me ogen open en kijk naar me hals en zie een kettinkje met een zilveren hartje als ik hem open doe zie ik onze namen erin staan met een steentje. Kaj je bent het allerliefste, beste vriendje wat ik ooit in me leven kan krijgen ik kus Kaj op zijn mond, totdat ik word verstoord door de ober die met het eten komt. Als we klaar zijn met het eten lopen we weer naar buiten. Joel blijf je bij me slapen? " vraagt Kaj half smekend. Ja is goed hoor " zeg ik.
Pov Cassius
Samen met Samuel loop ik door de straten van amsterdam op zoek naar een goeie club als we er bij 1 aankomen stappen we naar binnen, en gaan aan de bar zitten ik word snel afgeleid door een meisje met super mooie bruine krullen, als ze dichter bij komt zie ik haar mooie glimlach " WOW " Denk ik in mezelf. Hier moet ik werk van maken, nee nee Cass denk zo niet. Na een tijdje hebben Samuel en ik al meerdere drankjes achter de kiezen en zijn we nogal dronken, ik word nogal afgeleid door allemaal verschillende meisjes maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Sam kom we gaan dansen, chickies scooren " zeg ik nogal dronken tegen Samuel met een knipoog. Ik loop op het meisje af met de krullen " hey hoe heet je " vraag ik. Hey ik ben milou wie ben jij? " cassius, wil je mee wat drinken " ja is goed " als we ons drankje ophebben gaan we samen dansen, tijdens het dansen wisselen we onze telefoonnummers uit . Cass kom ga je mee ik moet vroeg zijn voor morgen, en na een tijdje ben ik eindelijk thuis. Wat was dit een geweldige nacht ik ga haar niet snel vergeten.