Hoofdstuk 6

436 15 3
                                    

Pov Kaj

We zijn net klaar met signeersessie,  hey was super leuk en de fans waren super over de relatie van mij en Joelle. " gaan jullie mee naar de mac " vraagt Dioni. Ja gezellig " roepen de meiden. Ja is goed " zeggen de jongens ook. Als we in de mac zitten komen er nog een paar gillende fans die naar ons toe komen,  Dennis stuurt ze weg want we hebben er echt geen zin in. Joel blijf je vanacht bij me slapen " vraag ik aan haar. Joelle kijkt smekend Samuel aan;  Sam mag ik bij Kaj slapen " vraagt joelle. Waarom vraag je dat aan mij " vraagt sam aan joelle. Omdat jij anders zo loner bent " lacht Joelle, sam uit. Ga maar " zegt sam. Mooi dan zijn wij vannacht lekker samen ' zeg ik tegen Joelle terwijl ik haar in een knuffel trek. Niet meteen zo klef doen " roept Jai. Niet zo druk doen he " roep ik terug. Als we uit zijn gegeten brengt Dennis ons weer weg met de bus. Als we bij mijn huis aankomen, geeft Joelle,  Samuel snel een knuffel en loopt met mij mee het huis in. Mam ik ben thuis " roep ik door het huis. " ik ben hier liefje " hoor ik me moeder roepen uit de keuken. Samen met Joelle loop ik naar de keuken en Joelle stelt zich voor aan me moeder , dit is nou joelle " zeg ik vrolijk en sla een arm om haar heen waardoor ze begint te blozen. Ga je mee naar boven ? " vraag ik. Ja is goed " antwoord ze .

Pov Joelle

Als we boven zijn ploft Kaj neer op zijn bed , en ik ga naast hem zitten. Ik ben zo ontzettend blij dat onze relatie nu bekend is " zeg ik . Ik ook liefje " zegt kaj en drukt een kus op me haar. Ik ga even douchen liefje " zegt kaj. Oke is goed " zeg ik. Ik doe Kaj's televisie aan en ga een beetje zappen, als kaj ze kamer binnen weer binnen komt het enigste wat hij aan heeft is zijn onderbroek, " mijn ogen zijn alleen maar gericht op zijn sixpack " wat is er " vraagt kaj lachend. Je bent lekker ' zegt ik terwijl ik grinnik. Ow " zegt hij lachend. En hij drukt zijn lippen op de mijne,  rustig legt hij me neer op zijn bed en zoent me verder,  als we na een lange tijd zijn uitgezoend ga ik ook douchen. Als ik in de badkamer sta kijk ik op me twitter ik heb een tweet van kaj. " @kajvandervoort ik ben blij met me meisje @joellejoellex . I' reageer op zijn tweet; " ik ben blij met me bae @kajvandervoort . Ik leg me mobiel weg en stap onder de douche . Als ik klaar ben met douchen loop ik kajs kamer in: hey,mag ik wat van jou lenen " vraag ik.  Ja is goed " kaj pakt een shirt uit zijn kast en geeft hem aan mij. Ik trek hem aan en hij komt tot me knieen, ik ga naast Kaj zitten op het bed en hij slaat een arm om me heen; ga je ook mee op vakantie naar Ibiza " vraagt kaj. Waarschijnlijk wel " zeg ik. Mooi met mijn meisje naar het buitenland " zegt kaj. Jaaaa helemaall leuk " zeg ik. Bobbie gaat ook mee he " zeg ik. Ja voor die drukke spanjaard " grinnikt Kaj. Maar ik heb lekker deze drukke nederlander " zeg ik lachend. Kaj pakt me beet en we zoenen weer, Naar een lange tijd gaat de deur open en de moeder van Kaj staat in de deuropening. Hey lieverds,  komen jullie nog even naar beneden " vraagt ze.  Ja is goed,  we komen zo mam " zegt kaj.

Pov samuel

Als ik thuis word gebracht door Dennis na de show, ga ik beneden op de bank zitten en open Twitter. Ik scrol door de lijst en beantwoord een paar tweets van fans, ik zet zelf ook nog even wat op twitter;  Blij voor me zusje @joellejoellex en me bro @kajvandervoort eindelijk zijn ze samen en veel geluk samen " als ik dat heb getweet krijg ik de raarste tweets terug van fans, of ik vanacht bij hun in bed kom of wanneer we gaan trouwen. Ik leg me mobiel weer aan de kant en start een film op ; De walking dead , ik pak een zak popcorn en doe het in een schaal als ik weer op de bank zit, word ik ineens gebeld ; Lyanne , staat er met grote letters op me beeldscherm

L - Lyanne
S - Samuel

S;  hey, wat is er?

L; ik mis je, wil je weer mn boy zijn ?

S; wat? Jij denkt dat alles zo makkelijk is en dat we zo weer een relatie kunnen krijgen

L: maar ik vind je nog steeds leuk, en weet dat je muj ook nog leuk vind

S;  waarom weet je dat zo zeker,  ik was je vergeten eindelijk. Je hebt me zoveel pijn gedaan toen je wad vreemd gegaan en nu kom je weer en denkt meteen dat alles weer goed,  dat denk ik dus even niet

L: ik weet het,  het was me domste beslissing alleen mensen maken fouten.  En ik wil dit zo ontzettend graag over doen.  Wil je me asjeblieft nog 1 kansje geven?

S; .......... " ik heb der weg geklikt.

Wat moet ik nou in deze situatie, ik vind haar nog steeds leuk alleen ze is vreemd gegaan.  En heefr me hart gebroken. Zal ik haar nog een kans geven?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja sorry kort hoofdstuk,  maar ben beetje inspiratieloos en ga morgen rond 7 uur s"morgens naar b brave me 10e concert en heb er zoveel zin in.

Laat me astjeblieft weten wat jullie van me boek vinden want dan kan ik hem aanpassen

X joelle

een rare situatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu