Pov kaj
" het is zaterdag ochtend, als ik wakler word, Ligt me mobiel naast me en pak ik hem op. Ik open me twitter en heb super veel berichten binnen gekregen en dm's, ik reageer op een paar fans en sluit daarna weer me twitter af en zet me app aan en stuur joelle even een appje.
Ik: hey mop, lekker geslapen
Joelle: haii, heerlijk en jij ??
Ik: nu ik met jou praat , gaat het geweldig.
Joelle: awhh, zelfde gevoel.
Ik: hey, maar ben je klaar voor morgen ??
Joelle: jawel, het komt vast wel goed, en ik ben blij dat ik je bekronen als mijn vriendje.
Ik: hahaha oke lieverd, je kan meteen met ons mee rijden heeft dennis gezegd, dan zit ik al in de bus en mag je tussen mij en Dioni inzitten.
Joelle: oke is goed tot morgen ik ga Sam even pesten, bye babe ❤
Ik : doei, hou van je x
Joelle: ook van jou x
Ik leg me mobiel aan de kant , ik ben benieuwd wanneer me mobiel ontploft door al me berichten, naja .
Samuel pov
" Joelle, met wie zit jij de hele tijd te appen waarom je alleen maar zit te lachen?? ' vraag ik aan me zusje .
O gewoon met Bobbie en een paar vriedin hoezo ben je jaloers dan " vraagt joelle ondeugend . Nee tuurlijk niet klein zusje van me, en ik duw haar tegen me aan. Sam mag ik morgen mee naar melkweg " vraagt joelle. Ja tuurlijk heb ik ook al met Kaj en Dennis dat je ook mee kan rijden, dankje broer lief van je ' zegt joelle. Ik ben benieuwd of jullie het een beetje goed doen met de nieuwe nummers " zegt joelle met een grijns op der gezicht. Joel heb je zin om samen even naar de stad te gaan dat hebben we al zo lang samen niet meer gedaan " vraag ik aan haar. Ja lijkt me gezellig " zegt joelle.
In de stad
We lopen de forever 21 in en joelle stroomt meteen een kleding rek af, ik loop rustig naar de mannen afdeling. Als ik het daar wel heb gezien loop ik naar Joelle toe , ik zie dat ze een super grote stapel kleren afreken. Dat is dan 174,96 " zegt het meisje achter de balie. Joelle pint het geld en daarna gaan we weer weg. Heb jij echt nooit genoeg kleding ofzo " vraag ik. Nee dat klopt " en ze begint te lachen. Als we door de straten van Amsterdam lopen komen er allemaal fans naar me om een foto te maken, er loopt ook een meisje naar Joelle toe " wie ben jij, vraagt het meisje. Joelle het zusje van Sam " zegt ze terug. Het meisje gaat ook met Joelle op de foto en loopt weer weg. Ik trakteer je op Starbucks, deal?! " zeg ik tegen haar. Ja is goed " zegt joelle. Ik bestel 2 koffies en ga aan het tafeltje zitten waar Joelle zit, als we allebei onze koffie ophebben gaan we weer naar huis toe, niet normaal hoeveel vrouwen kunnen kopen " bedenk ik in mezelf. Als we weer thuis zijn start ik een film en bestel ik chinees, want onze ouders zijn op vakantie dus wij zijn een week alleen thuis. Als de film af is loop ik naar boven en poets ik me tanden, als ik dat heb ik gedaan pak ik me mobiel zn ga in me bed liggen. Welterusten!! " hoor ik joelle roepen van uit de andere kamer. Slaap lekker kleintjee " roep ik terug. Ik leg mijn telefoon aan de oplader en sluit mijn ogen.
Pov joelle
Ik kijk op me mobiel 11:14 , ik ga snel me bed uit . Hey zusje " roept sam. Hey broer " zeg ik. Lekker geslapen " vraagt sam. Heerlijk " zeg ik. Zin in je optreden " vraag ik. Ja niet normaal " zegt sam. Hahah mooi " zeg ik. Ik loop weer naar boven om me te douchen, na het douchen kleed ik me om en doe me Make-up , ik doe me haar snel , ik poets me tanden en ik loop naar beneden. Als ik net beneden ben hoor ik de toeter al van de bus, Ga je mee zusje " vraagt samuel. Ja kom " zeg ik terug. We lopen naar buiten waar de bus staat, ik zie Kaj , Dioni en Cassius al zitten " heey, hoor ik iedereen roepen door elkaar heen. Hey joel " zegt Kaj met een knipoog. Ik ga naast Kaj zitten en we rijden weg. We komen aan bij Jai en hij stapt in; Hey aziaaatje " roept Dioni. Hey spanjaard " zegt Jai terug. Als hij is ingestapt rijden we na de Melkweg, als we bij de Melkweg zijn aangekomen en uit de auto uitstappen, hoor ik aan elke kant meiden gillen en huilen. We lopen naar binnen en de jongens die doen de soundcheck, als Kaj ineens naar me toe komt lopen. Hey liefje " zegt kaj. Ben je nerveus voor straks " vraagt kaj. Nee hoor valt wel mee " en ik geef kaj snel een kus op zn wang dat hij weer verder kan repeteren. Na een tijdje als de fans de zaal in mogen en de jongens helemaal klaar zijn voor het optreden, komt tp4y en bobbie naast me staan. Dioni die loopt naar Bobbie toe en ze zoenen. Jongens we zijn een stelletje " zeggen Dioni en Bobbie samen. Gefeliciteerd roept iedereen naar ze. Als we klaar zijn met ze te feliciteren rennen de jongens het podium op; ze beginnen met " Waddup. Als ze Waddup, Love en Ik vergeet je hebben gezongen doen ze de aankondeging van Vanavond is van jou, er staan 4 super grote fans te wachten om bij de jongens te wachten; Bobbie, er moeten toch 5 meiden op het podium " vraag ik. Geen idee " zegt Bobbie. En ik wil graag een groot applaus voor VANAVOND IS VAN JOU " roept Dioni door de microfoon. De meisjes lopen naar het podium. Er gaat een meisje bij Samuel, Dioni,Jai,Cassius zitten maar de kruk bij Kaj blijft leeg. Kaj die loopt het podium af en trekt mij mee op het podium. Ik ga op de kruk zitten, ik word raar aangekeken door de meisjes in het publiek en door Samuel, het nummer begint
Ik heb niet eens iets gemerkt, maar wat je hebt gedaan het gewerkt, voor jou zet ik alles opzij , sinds ik je ken wil ik jou alleen nog bij mij. En ik weet dat wij nog jong zijn maar ik beloof je dit kan echt van ons zijn, daarom laat ik nu me hart spreken dit mag je weten.
Dan komt het stukje van Kaj hij pakt me hand stevig vast, en slaat zijn arm om me heen.
We kunnen lachen in de stad, of eff naar de film mischien wel naar het strand of lekker thuis chillen maakt niet uit vind het allemaal goed, dus meisje zeg me wat je doet.
Want vanavond is van jou jou jou , vanavond is van jou - jou ,
Zo gaat het door en ik heb een super speciaal moment alleen met Kaj en ik heb zelf even het fangirl moment.
Als het liedje af is en we opstaan, ; MENSEN WILLEN JULLIE ALLEMAAL EVEN STIL ZIJN. " schreeuwt Kaj door de microfoon. Het publiek word stil en Kaj begint te praten, Jongens, braviours ik wil jullie graah wat vertellen, kaj trekt me mee naar voren en begint verder te praten " Joelle en ik heb een relatie. De jongens kijken ons verbaasd aan en vooral Samuel. De fans die juichen en schreeuwen allemaal door elkaar heen. Ik ben blij voor jullie " zegt Samuel en drukt een kus op me hoofd en hij geeft Kaj een brohug.als we het podium af zijn gelopen. Kaj die houd me vast en drukt zijn lippen op de mijnen als we klaar zijn beginnen de " Meet and Greets.