Hoofdstuk 13

300 17 0
                                    

Pov Joelle

We komen aan bij het huis van Kaj,  we begroeten zijn ouders en lopen naar zijn kamer toe. Wil je nog wat doen ? " vraagt Kaj met een ondeugende blik. Ja gewoon lekker slapen " antwoord ik. En ik trek me jurkje uit, kaj mag ik een shirt van je aan??  " vraag ik. Alleen voor een kusje " zegt hij . Ik geef Kaj een kus maar dat word al snel zoenen. Ik pak een shirt uit Kaj zijn kledingkast en ga in zijn bed liggen, Kaj komt al snel naast me liggen ik leg mijn hoofd op zijn borst en we vallen al snel in slaap.
De volgende morgen

Goedeeemorgen " zeg ik fluisterend in zijn oor. Hey mop, lekker geslapen " hoor ik Kaj nogal slaperig terug zeggen. Als we zijn opgestaan ons hebben aangekleed en hebben ontbeten , brengt Kaj me weer naar huis met zijn auto omdat ik nog best veel huiswerk heb te maken. Wil je nog binnen even wat komen drinken??  " vraag ik aan Kaj als we weer bij mijn huis aankomen. Ja is goed " antwoord hij en we lopen het huis in. Als we binnen komen zien we Samuel zenuwachtig rondjes lopen. Hey wat doe je zo zenuwachtig?  " vraag ik aan Samuel. Straks mn eerste date met Marit en tja ik weet niet hoe ze gaat reageren " ze vind je vast leuk Sam,  maak je nou maar geen zorgen het komt vast goed " zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef om hem te kalmeren. Appelsap Kaj? " vraag ik aan Kaj. Je kent me goed babe " antwoord hij terug met een knipoog.

Pov Marit

Ik ben zo ontzettend zenuwachtig ik heb straks een date met de echte SAMUEL LEIJTEN hij is zo facking leuk denk ik bij mezelf. Ik treed een high waisted broek aan met een croptop en me adidas superstar, ik doe snel wat make up me gezicht en een beetje parfum. Als ik klaar ben pak ik me tas en loop richting de woonkamer net als ik wil gaan zitten hoor ik de bel overgaan. Als ik in het raampje naar buiten kijk , zie ik Samuel buiten staan , hij is zo LEUK! Ik doe de deur voor Samuel open en geef hem een knuffel, samen lopen we naar zijn scootter . Samuel gaat op zijn scootter zitten en maakt een gebaar dat ik bij hem achterop moet zitten,  na een tijdje op de scootter te hebben gezeten komen we aan bij een super groot gebouw wat gaan we in godsnaam hier nou weer doen??  " denk ik bij mezelf. Ik pak Samuel zijn hand vast en onse vingers vlechten al snel,  als we binnen komen zie ik al allemaal verschillende dingen , lasergamen , bowlen,  karten. Ohgod als er iemand wel lomp is ben ik dat en helemaal met zulke dingen dat word nog wat, met de jongen van me dromen de grootste bloopers mee maken.

Pov Noelle

Samen met Jai lig ik op de bank, ik lig met mijn hoofd tegen zijn borst aan.  Ik ben zo ontzettend blij met hem ik wist niet dat ik zo snel voor iemand wat kon voelen , nouja wel dus hij is echt de ware. Noelleeeee ik wil een selfie met je maken babeeee " schreeuwt Jai als een gestoord persoon door de woonkamer en rent rondjes om de tafel. Wow Jai wat heb jij gebruikt dat je zo druk bent?  " zeg i' nogal hard lachend. Als snel komt Jai wat rustiger naast me zitten, hij pakt zijn mobiel erbij en haalt zijn voor camera erbij, hij geeft een kus op me wang en ik lach . Ik krijg een melding op me twitter van me gekste vriendje snel open ik hem " @JWMUSICOFFICIAL HEEFT JE GETAGD IN EEN FOTO " Ik open het bericht en zie al snel de selfie in beeld verschijnen met een tekst erbij . " With my love,  she is the best ❤ " snel reageer ik terug. " @JWMUSICOFFICIAL jij bent de liefste en beste xx " ik kijk naast me en zie dat Jai een lachje op zijn gezicht en geeft me een kus op de mond, al snel begint hij weer druk te worden en doet weer zo druk als een klein kind. Noeeeell ga je mee een ijsje halen?  " zegt hij met zijn puppy ogen. Als je dan rustig gaat doen " zeg ik op een toon dat het leikt alsof ik zijn moeder lijk. Als snel lopen we deur hand in hand uit en lopen naar de ijsboer. We komen aan bij itliaanse ijsboer en bestellen allebei een ijsje , als we samen op een bankje gaan zitten en ijsje eten komt Jai weer met zijn gekke gedrag,  Wil je een likje van me ijsje?  Ja hoor . Als ik een likje neem van het ijsje duwt hij het ijsje zo in me gezicht en zit ik helemaal onder,  ik pak het ijsje terug en duw het ook in zijn gezicht al snel worden we winkel uit gezet als we buiten staan, zitten we nog een beetje te kloten. Maar al snel word het weer is verpest door iemand die ik niet tegen wou komen.....

Heeey,  een kort hoofdstuk maarja toch wat. Stem als je wilt dat ik sneller verder ga dan upload ik ook wel wat vaker en sneller

Oja iedereen stem please allemaal op B brave met #KCA #VOTEBBRAVE op twitter en op de website van b brave,  ze zijn de allerbeste en leukste ooit xox

een rare situatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu