Als we dichterbij lopen zien we Lyanne, niet zomaar , maar ze ligt op de grond in een grote plas met bloed we lateb ons snel naast haar neer vallen . Lyanne, Lyanne,Lyanne WORD WAKKER " schreeuw ik huilend in haar gezicht. Stiekem denk ik wel in mezelf yed KARMA BITCH, maar dit mag niemand over komen. Milou bel de politie SNEL " zegt Noelle die naast me komt ploffen . 5 minuten later komt de ambulanche met loeiende sirene's aan. Ze word de ambulanche in gereden en ik mag met der mee. Als we on de ziekenwagen zitten , bel ik samuel. Sam, ik zag Lyanne op de grond liggen ze wad aangereden en lag helemaal onder het bloed ik heb het ziekenhuis gebeld met de meiden en ze zijn meteen gekomen ' huh oke ik kom eraan. 10 minuten later
Sam je bent er eindelijk " ik ren zo snel mogelijk naar Samuel en val hem in de armen. Kan je die ene jongen bellen , dat is blijkbaar der vriendje en ik heb geen zin om nu gezellig met hem te praten " zegt Samuel tegen me als we samen op het bed zitten. Dave ( vriendje Lyanne ) komt de kamer binnen " hoe gaat het nu met haar? Niet zo goed ze is tegen een auto aangekomen en ze is hard op der hoofd geraakt, we houden haar even in koma dan is er de grootste kans dat ze nog wakker word " antwoord de zuster. Wij gaan, we laten jullie even samen " zeggen Samuel en ik en lopen samen uit de kamer. Ik zie als we het ziekenhuis uit zijn gekomen dat ik 7 gemiste oproepen heb van Marit. Joel Joel hoe gaat het met haar?? " hoor ik de meiden door elkaar heen schreeuwen. Ze is er redelijk slecht aan toe en ze word in kunstmatige coma gehouden maar hopelijk gaat het wel snel beter met haar ookal mogen we der niet ".
1 week later
Pov Lyanne
Me ogen zijn gesloten, ik probeer ze open te krijgen maar het lukt niet. Ik hoor heel licht allemaal verschillende stemmen om me heen , zoals; ' Lyanne, word wakker. Asjebliefr je bent de ware, ik hoor ook heel ligt een stem zachtjes huilen .na een tijdje relaseer ik het me ' het is Dave , Dave roelvink me vriendje. Na een tijdje krijg ik me ogen open na veel moeite ik zie allemaal dokters voor me, Waar ben ik? " vraag ik. In het ziekenhuis meisje " antwoord een dokter me vraag. Wat moet ik nou weer in het ziekenhuis ???
Ja kort hoofdstuk ik weet het, ik heb geen inspiratie dusja. En ik had 24 uur stroomstorring dusja. B BRAVE IS IN LA EN MAG MORGEN AWARD OP HALEN SO FUCKING PROUD!!
naja like en comment x