Deel 26

249 12 0
                                    

Pov Kaj

Ik zit naast het bed van Joelle , ik hou haar hand stevig vast.  Na een tijdje voel ik haar hand bewegen ' Joelle,Joelle " vraag ik zachtjes. Er gebeurt nog weinig maar haar eerste beweging is gezet. Van blijdschap vallen er een paar tranen over me wang,  ik zie dat ze zachtjes haar ogen open doet en voor haar zit te kijken ' hey liefje " zeg ik tegen haar zachtjes. Snel ren ik naat een dokter die op de gang staat ' dokter,  ze is bij gekomen ze is wakker " oke, super nieuws ik ga meteen naar haar toe , wacht jij maar op de gang ik haal je straks meteen op om weer naar toe te gaan " zegt de dokter tegen me.  Als ik op de gang zit te wachten heb ik het idee om Samuel en zijn ouders te bellen om het geweldige nieuws te vertellen.

5 minuten later

Ik loop de kamer in samen met Samuel die ondertussen ook is aangekomen. ' Joel,hoe gaat het met je hoe voel je , je? " mwah, beetje duizelig en misselijk weten jullie wat er met me is gebeurd? " je bent aangereden door een metro liefje, maar gelukkig leef je nog en gaat het wat beter met je ".zegt Samuel. Ik zie dat ze zwakjes glimlacht, dit geeft me zo top gevoel om haar te zien.

1 week later

Pov Joelle

Over 3 dagen mag ik het ziekenhuis uit, ik heb deze week veel visite van vriedinnen en familie gehad en heb meerdere onderzoeken gehad. Kaj die is elke dag bij me en hij geeft me meer energie, ik ben zo ontzettend blij met hem dat hij bij me blijft ookal kan ik nu niet de beste vriedin voor hem zijn, maar als ik uit het ziekenhuis ben dan zal ik er alles aan doen om hem gelukkig te zien
' Joel zal ik even wat eten voor je halen??  " vraagt me moeder. ' ja lekker , doe maar wat! " .

3 dagen later

Het is 10 uur s'ochtends , de dokter komt zometeen en daarna mag ik weer nazar huis toe. ' hey mop, hoe gaat hrt met je " vraagt Kaj . " fantastisch dat ik straks naar huis mag  , eindelijk weer bij me allerliefste vriendje " en ik zoen hem . Hey, hey laat dat voor thuis babe " jaja gek " zeg ik terwijl ik grinnik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey omg dit is zo slecht hoofdstuk, maar ik heb geen inspiratie meer voor dit boek.  Maar wel super veel voor een nieuw boek als je wilt dat ik dit boek afmaak comment ald je wilt dat ik een nieuw boek begin like

Thank you readers
Much love xx

een rare situatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu