Pov Kaj
Het concert van Ariana is net voorbij en we hebben zo een meet and greet met haar, Joelle is echt super denk ik inmezelf. We lopen de zaal uit en moeten voor een deur wachten waar de Beveiliger voor staat. Heb je er zin in " vraag ik aan Joelle. Ja super erg ze is me voorbeeld " reageert Joelle. Ja weet ik daarom doe ik dit ook voor me princesje " zegt ik terwijl ik haar hand vast houd. We lopen de kamer binnen in en we zien Ariana al zitten.; " Hello guyss , how are you?? " vraagt ze aan ons. Haii great and you " zeggen Joelle en ik samen . Good thank you " zegt ze. We maken een paar fotos met haar en ze is zo lief Jai is zeker jaloers op ons. We maken nog even snel een filmpje voor Bobbie & de jongens en moeten weg van de beveiliging. OMG ze was zo lief en cool " zegt Joelle . We rijden terug naar het huis van Joelle en zien samuel op het bankje zitten. Hey bro wat is er " vraag ik hem. Ow geklooi met Lyanne enzo. Vind je haar nog leuk dan " vraagt joelle en slaat een arm om samuel heen. Ik denk het ik weet even nie meer wat ze met me doet " antwoord hij weer op haar. We lopen weer met zijn 3en even naar binnen en ploffen naast elkaar op de bank.
Pov samuel
Ik zit buiten even uit te luchten en ik zie Kaj & Joelle aankomen , ze vragen wat er aan de hand is en ik geef antwoord. Als we op de bank zitten word ik gebeld door Lyanne, ik druk der even weg ik weet echt niet wat ik moet nu, soms zijn vrouwen echt vermoeiend denk ik bij mezelf. Als ik me mobiel naast me heb liggen krijg ik weer een appje van haar, Sam pleas ik hou van je. Ik word op dit moment echt gek van haar ik druk de sms weer weg en leg me mobiel aan de kant.
Pov Joelle
Kaj is net weg gegaan , echt dit was 1 van de beste dagen in me leven denk ik bij mezelf. Ik loop de woonkamer in waar Samuel op de bank zit, ik zie aan hem dat hij zenuwachtig is. " Sam , wat is er allemaal an de hand ik zie aan je dat het niet goed met je gaat " zeg ik. Het is Lyanne ik weet echt niet wat ik met der aan moet , ik vind der super leuk, alleen ze heeft me te erg gekwetst " antwoord samuel. Broertje, je weet hoe ik erover denk ik zou niet meer terug naar de gaan ze is echt te ver gegaan vind ik hoor " zeg ik.
Pov Lyanne
Ik lig huilend op me bed, ik vind samuel zo ontzettend leuk nog steeds. Ik weet het ik ben dom geweest om vreemd te gaan, maar iedereen maakt toch wel eens fouten. Maar Samuel is anders hij kan alle meisjes krijgen dus waarom zou hij weer terug gaan naar mij. Ik open twitter en plaats een tweet. " waarom ben ik zo dom geweest, ik had je nooit mogen laten gaan . Asjeblieft. En ik druk op tweetten, als snel krijg ik een paar reacties van Braviours die het weten dat ik vreemd ben gegaan, ( random naam ) " @xbraviourx "dom wijf samuel is veelste goed voor je ik hoop voor je dat je nooit meer iemand kan krijgen . Als ik deze tweet heb gelezen krijg ik een steek door me maag , en begin weer te huilen. Ik open Whatsapp.
Samuel - s
Lyanne - lL; kan je morgen asjeblieft morgen afspreken in het parkje , ik wil even met zijn 2en praten. ASJEBLIEFT!!
S; vooruit, morgen 14:00 in het parkje
L; oke tot dan x
En ik krijg geen antwoord meer terug maar met een gerust hard leg ik me mobiel aan de oplader en ga in me bed liggen.ik ben benieuwd hoe het morgen afloopt