Pov Samuel
Marit en ik hebben net alles gedaan , het was zo ontzettend leuk en gezellig met haar. We lopen het gebouw uit naar de scootter me scootter en gaan zitten ' waar of wat wil je eten jij mag kiezen? " vraag ik. Zullen we gewoon maccie eten? " vraagt Marit. Ik zeg ja en we rijden naar de mac als we daar aankomen zet ik me scootter neer en doe hem opslot , we lopen naar binnen en bestellen ons eten. Als we aan een tafeltje zitten komen er allemaal fans na ons toe , ik maak snel een foto met ze en mrit en ik gaan verder eten . Als we klaar zijn lopen we weer naar buiten , ik vond het super leuk met je Sam " zegt Marit met een lief lachje . ' ik vond het super met je babe " antwoord ik , ze geeft me een knuffel en ik haar een kusje op der wang als we elkaar loslaten zeggen we elkaar nog gedag en ze loopt naar binnen.
Pov Noelle
Ineens zag ik Angela staan de bitch van de school , ze was vroeger altijd me beste vriedin maar ze is nu zo ontzettend veranderd door bepaalde mensen. Wat doe jij hier? " vraag ik haar. Een beetje lol maken " antwoord ze met een gemeen lachje. Ik trek Jai mee en loop weg. Wie was dat babe? " vraagt Jai me ' dat was Angela de bitch van de school eerst was ze me beste vriedin maar ze is zo erg veranderd. Tja babe, je weet nu wie je echte vrienden zijn en ik zal er altijd voor je zijn " zegt jai en plant een kus op me haar. Wow ik heb zoveel geluk met zo'n lief , gek, knap, gestoord vriendje denk ik bij mezelf.
Pov Joelle
Ik lig lekker op de bank , ik heb besloten om de rest van de dag niks te doen . Ik pak me mobiel die naast me ligt en stuur Bobbie , Noelle, Marit en Milou een appje of ze morgen zin hebben om mee te gaan shoppen Milou is een vriedin van school en ik weet dat ze Cassius leuk vind dus i' moet een manier verzinnen om hun samen te koppelen.
De volgende dag
Ik stap me bed uit en ga mezelf meteen douchen , ik heb zo zin om lekker een dagje rustig de stad in te gaan. Als ik mezelf heb gedoucht trek ik me badjas aan en loop naar beneden ' goedeeemorgen lieve familie " roep ik door de woonkamer. Goedemorgen vrolijk zusje " zegt Samuel terug. Ik loop naar de keuken en ga aan het keukeneiland zitten ik pak me iPhone en krijg een melding van Kaj ' goedemorgen princesje van me. Goodmorning x " app ik hem terug. Ondertussen heb ik ontbeten en ik loop naar me kamer toe om me omtekleden . Als ik me heb omgekleed doe ik snel me adidas superstars aan en loop me kamer uit naar Samuel zijn kamer, ' hey sammie ik ga straks lekker naar jou meisje jaloers ? " vraag ik plagerig. Joel rot op, ze is mijn meisje NOG niet " owh ga je haar vragen dan? " jaaaa binnenkort. Oewh kleine sammie is een beetje verliefd ' jaja joel ga naar Kaj toe. Jajaj ik ga al ' . Ik loop naar beneden toe en hoor net de bel gaan, ik ren naar de deur maar Samuel stoormt ook de trap af en is me voor en doet de deur open . Als de deur open staat zie ik Kaj staan. Huh wat doe jij hier? " vraag ik aan hem. Hey lieverd gwn chillen met sam " oke babe. En op dat moment gaat de bel weer en ik zie alle meiden staan ' hey girls zin om te shoppen? " ze antwoorden allemaal ja. Alleen Marit zit de hele tijd naar binnen te loeren dat ze Samuel kan zien. Na ern tijdje komen we aan in de stad en willen allemaal naar een andere winkel, na een tijdje raken we uitgeput en gaan even ergens zitten. Als we hebben gegeten op een terasje gaan we verder we lopen de Brandy melville binnen en stormen allemaal op de zelfde rij kleding af en kopen allemaal de zelfde croptop. We gaan nog naar The sting en de starbucks als we alles hebben gedaan en weer weg willen gaan, zien we wat gebeuren wat we niet hadden verwacht...