İştee en en en çok sevdiğim dizi. Konusu diğer bl dizileri gibi üniversitede geçmiyor ya da mühendislik yok. (Dün gece Lovely writer izledim de etki yaptı. Herkese bok atasım geliyor.)
Bir mafya ile bir polisin arasında geçen ilişkiyi anlatıyor. Polisin adı shao fei. Mafyanın adı da Tang yi.
Shao Fei sürekli Tang yinin peşinde. Yıllardır Tang yiyi araştırıyor. Çünkü polis olan kıdemlisini onun öldürmediğini düşünüyor.
Tang yi ise uyuşturucu kaçakçılığı yapan insanları yasal olmayan yollarla engelliyor. Shao fei ise bu duruma sinirleniyor. Tang yinin kötü birisi olduğunu düşünüyor.
Yıllardır Tang yinin peşinde olduğu için onun her gün nereye gittiğini bulabiliyor. Yıllardır uğraşsada kıdemlisini Tang yinin öldürdüğüne dair kanıt bulamıyor.
Bir gün uyuşturucu kaçakçılığı yapan en büyük isim olan bir adam tayvana geliyor. Bunun için de Shao feinin takımı sorumludur. Shao fei ye ise güvenmiyorlar çünkü bundan önceki operasyonu tang yiyi bulmak için batırmış.
Operasyon sırasında aradıkları adamı bulmak için bir kafeye gelirler. Tang yi de o adamı bulmak için kafeye gelir. Shao fei ise tang yiyi görür. Kafeden dışarı çıkar ve tang yiyi sorgulamaya başlar.
Tang yi ise cevap vermeyince silahı dayar. Bu ikisi bu şekilde kavga ederken arabayla adamlar gelir. Tang yi ve shao feiyi kaçırma girişiminde bulunurlar ve başarılı olurlar.
Tang yi ile shao fei birlik olup adamlardan kaçmaya çalışırlar.
Bir gün ise Tang yi saldırıya uğrar. Shao fei ise bu durumdan yararlanıp ben polisim. Vatandaşı korumak benim görevim diyerek tang yinin evine taşınır.
Bunların arasındaki ilişki böyle devam eder.
Birde tang yinin sağ kolu Jack ve Shao feinin iş arkadaşı Li an sürekli karşılaşırlar. Tang yi kaçırıldığında Jack Li an ı bir yere kapatır. Tang yiyi nereye götürdünüz diye.
O da bilmediğini söyleyince Jack buna inanmaz ve odaya 1 gün kapatır. Sabah kalktığında tekrar sorar. Li an ise çok açım istediğim 10 şeyi alırsan söylerim der ve yemek istediklerini sıralar.
Bunlarda böylece yemek arkadaşı olur. (Jack çok havalıydın sen be)
Tang yinin ise öz kardeşi olmayan kardeşi vardır. Bu kız ise birinden hoşlanıyordur ama adam ondan çok büyüktür ve Tang yiye hizmet verdiği için onunla sevgili olması onun için uygun değildir.
Yani kısacası bu dizi sadece aşkı değil polis ile mafya arasındaki ilişkiyi anlatıyor. Kesinlikle izleyin. Ben 2 kere izledim hala daha izleyesim geliyor.
Dizide beklemediğiniz çok şey olacak. Olaylar çok değişik. Hiç beklemediğiniz insanlar kötü bekledikleriniz iyi çıkacak. O yüzden izlerken olayları anlayıp sövün derim.
Tang yi - Shao fei
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
RandomBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.