Nitiman The Series

301 7 0
                                    

Uzun zamandır yoktum. Bilgisayarım bozuldu. 2 hafta köyde kaldım. Yazasım gelmedi. Biraz zihinsel çöküşler yaşadım. Son zamanlarda aşırı duygusalım.

Her neyse diziye geçelim. Bu diziden yüksek bir beklentim yoktu. Zaten öyle çok da güzel değildi.

Jin sevgilisinden ayrılmış bir çocuk. Ve sevgilisini başka bir adamla görüyor. Sonra bunların sevgili dedikoduları çıkıyor.

Bbomb Jin'in eski sevgilisiyle dedikodusu çıkmış biri. Jin bu yüzden ondan nefret ediyor. Jinin ve Bbombun arkadaş çevresi var.

İkisinin ortak arkadaşları olunca bunlar bazen aynı ortamda durmak zorunda. Bu yüzden arada sırada görüşüyorlar.

Jin'in arkadaşları hep playboy. (şerefsiz insan sevmem. Playboylara olan nefretimi biliyorsunuz.)

Bbomb'un arkadaş çevresi sakin, biraz tembel, sadece biri çok akıllı. Eğlenmeyi seviyorlar.(Bunların eğlence amacı bara gitmek.)

Jin ile Bbomb'un fotoğrafını bir ship sayfası paylaşıyor. (mühendislik fakültesinden sonra bunlar başladı.)

Ship biraz tutunca bu paylaşanlar neden onları sevgili yapmayalım diyorlar. Fotoğraflarını falan paylaşıyorlar.

Bbomb bazen daha da kışkırtacak ve shiplenecek hareketlerde bulununca bazıları sevgili olduğunu düşünüyor.

Bir tane tharntype'da oynayan 1. sezonda kötü olan çocuk var. Kaownah. O ile Turbo oynuyor. Bu shipi bilen bilir. Onların dizide biraz tuhaf ilişkileri var.

Jin'in bir arkadaşı var. Bu çocukta maşallah. Hem kız arkadaşı var. Hem Jinden hoşlanıyor gibi. Hem de bir çocukta gözü kalmış. O çocuğu hiç sevmedim. Mal gibi biraz.

Jin'in eski sevgilisi çok tatlı biri. Ben kızı çok sevdim. Çok anlayışlı. Kin tutmuyor. Onun yeni sevgilisi de çok tatlı. (spoi sayılmıyor merak etmeyin) Kız Jini görünce ona arkadaşça ama mesafeli davranıyor falan.

Şimdi başka bir şey soracağım. Sizin en yakın arkadaşınız. Bayadır yakınsınız. Onun sevdiği kişi çok flörtöz birisi. Önüne gelenle flörtleşiyor. Ama erkek ya da kız değiştiğini ve sadece onunla ilgileneceğini söylüyor. Siz de enyakın arkadaşınızı uyarıyorsunuz. Onunla çıkmadan önce iyice düşün kalbini kırar falan diye. Arkadaşınızda trip atıyor. Ben ne yapacağımı biliyorum diye.

Siz bu durumda ne yapardınız? Şahsen ben uyardığım için bana trip atarsa ondan özür dilemezdim. Çünkü haklıyım.

Her neyse. Dizinin çok klasik konusu var. Bence izleyecek diziniz yoksa canınız biraz sakin bir dizi istiyorsa bakın derim.

(fotoğraf koyamadığım için özür  dilerim. Pinterestim yok ve telefondan yazıyorum.)

Diziye puanım:5/10

BL SERİSİ ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin