Bu dizi görüp görebileceğiniz en klişe dizi. İzlerken buram buram klişe kokuyor. Her diziden bir şeyler almışlar. Tabi ki de olmazsa olmaz mühendis klişesi. Zaten adından belli.
Bu dizi neden kendini bu kadar izletiyor bilmiyorum. Ama bir şekilde izletiyor işte.
Burada da baya bir çift var. Ben sadece başrol çiftinin nasıl tanıştığını anlatacağım çünkü diğerleri spoiye girer.
Bohn okulun en yakışıklısı tüm kızlar onun için ölür biter. Zengindir. Playboydur. Baya baya kızlardan hoşlanır. Okulda başka işi gücü dersi falan yok okul için modellik yapar. Ha bir de mühendis öğrencisidir.
Duen ise tıp okuyor. Ama hayatımda gördüğüm en saf çocuk. Tabi ben bunlara mal diyorum. Nasıl tıp kazandı hayret ediyorum.
Duen bir gün yatıyor bankta. Neden diye sormayın çünkü hatırlamıyorum. Bohn ise dolaşıyor okulda. Öyle mal gibi. Sonra bakıyor ki kocaman kertenkele var. Bu arada harbi kocaman. Sonra banktaki Duen i görüyor ve onu uyandırmaya çalışıyor. Çünkü kertenkele ona zarar verebilir.
Bu salak Duen ise nasıl kalkıyorsa Bohnun burnunu kanatıyor. Sonra bunlar birbirine kıza kıza okulun hastanesine gidiyorlar.
Alt üstü burun kanaması yani ne abarttın. Yanında tıp öğrencisi varken.
Sonra bir şeyler oluyor bu Bohn Duen den her gün yolda gördüğü yoksul bir çocuktan çiçek almasını istiyor.
Üniversitede bir yerde buluşuyorlar. Tabi orada da bir sürü öğrenci geçiyor ve Bohn ile Duen in sevgili olduğunu her yere yayıyorlar.
Aslında 4 çift var da. Off ne söylesem spoi ye gircek. Çıldırcam ya.
Bu arda Mek in sesi dublaj. Ben sesini çok seviyordum. Gerçek olmadığını öğrendiğimde çok şaşırdım. Bir de Mek aslında çinli ve tayca konuşamıyor. Bu yüzden kadrodan çıkarıldı. 2. sezonda olmucak çok büyük ihtimal.
Sizi bu gerçekle baş başa bırakıyorum. Biri şey yazmış. En azından çocuğu tayca bilmeyen değişim öğrencisi yapsaydınız demiş. Yani çok haklı. Ne demek pat diye kadrodan atalım. Mal bunlar.
Ya da anlatayım. Bir de Ram King çifti var. Ram çok sessiz ve sadece arkadaşlarıyla konuşan bir çocuk. King de garip şeyleri ok seviyor ve Ram ı da garip buluyor. O yüzden onun peşinden koşuyor.
Diğer iki çifti anlatmayacağım. Çünkü cidden dizinin başından belli olan ilişkileri yok. Zaten bir çift sevgili olmuyor galiba.
Boh Duen
ram king
Mek boss
Sen git cidden böyle bir çifti harca. Yazıklar olsun ya. Bunlar çok güzeldi ve rolü en iyi yapanlar bunlardı. Hakkını vererek yapıyorlardı. Ay ağlıcam şimdi ya.
Diziye puanım: 6/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
RandomBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.