Dizi bl değil ama ben aşırı fazla sevdim. Hatta bittiğinde baya üzüldüm. Sonu duygusal değildi ama ağlamıştım galiba.
Dizideki herkesin ismi tee olduğu için normal isimleriyle söylicem.
Krist bu dizide annesi ölmüş bir çocuk. Babası yok. Nerede olduğunu bilmiyor.
Singto aşçı ve iyi yemek yapabiliyor. Ve simetri takıntısı var.
Tay ın çok tuhaf bir alışkanlığı var. Normal yemek yediğimizde bile ağız içindeki sesten rahatsız oluyor. Bu yüzden sürekli sevgili değiştiriyor. Playboy. (Bunun sürekli sevgili değiştirmesiyle ne alakası var anlamış değilim. İlla kız mı lazım?)
New bitkileri çok seviyor. Ama New güzel bir kız gördüğünde kusuyor. (Ne kadar saçma amk sudjfhıxfkjd)
Off un annesi çocukken onu çok korkutmuş. Hayaletlerle ilgili. O yüzden asla yalnız başına hareket edemiyor.
Gun ise belli bir amaç için burada. Onu söylemiyim çünkü spoi sayılıyor.
Krist adı tee olan insanları evine alacak. Çünkü evin borcunu ödemek zorunda. Başta aşırı kavga ediyorlar. Çünkü hepsi tuhaf ve sorunları var.
Arkadaşlığı mühteşem anlatan bir dizi. O kadar sevdim ki ben. Hayatınızı sadece bl dizileri izlemekle harcamayın. Böyle güzel yapımlarda olabiliyor. Ve ayrıca şey diyen insanlara çok ayar oluyorum. Hetero ve lez dizileri ilgimi çekmiyor. Canım sen böyleysen sadece cinsellikle ilgileniyorsun.
Sırf gay değil diye aman ben bunun dizisini izlemicem diyen mallar da gördüm. Çok komiksin. Color rush dizisi oyuncusuna sormuş biri. Gay misin diye. Çocuk da hayır değilim demiş.
Salağın biri de e öyleyse ben niye izliyim dedi. Aptal. Bl sektöründe gay olan hiç duymadım ben. Çoğu hetero ya da bisex ise saklıyor.
Ayrıca gay misin diye soran da aptal. Sanane. Aynı şeyi Exo dan Sehuna da yaptılar. Size ne insanların cinsel yöneliminden.
Neyse konudan sapmıyalım. Dizi açıkçası güzeldi. Ben 2. sezonu bekliyorum ama gelmez. 8 bölümmüş şimdi baktım. Ve şu naa naa naaa sesini çok özlemişim ya.
Diziye puanım:10/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
SonstigesBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.