FİSH UPON THE SKY

341 9 0
                                    

Bölüm yayınlandı ben bölümü iki kere izledim ve şimdi yazıyorum. Benden hızlısını bulamazsınız. (Dedi ve araya yemek, bulaşık çamaşır derken 23:30 da attı)

Pi kendine güvenmeyen, zorbalığa uğrayan, içine kapanık birisi. Mork ise onun tam tersi kendine güvenen, okulda sevilen ve tanınan herkesin istediği mükemmel birisi. 

Mueng nan ise Pi'nin hoşlandığı ama asla onunla birlikte olmayacağını bildiği birisi. Mueng nan aşırı kibar ve Mork'un arkadaşı. 

Pi, Mueng nan'ı seviyor ama Mork'un mueng nan'dan hoşlandığı zannediyor. Bu yüzden Mork'u kendine bir rakip olarak görüyor. Ama Mork'un yanında yetersiz kaldığını düşündükçe özgüveni daha da kötü oluyor. 

Bir gün abisi bunu gaza getirip değişmesine neden oluyor. Değişmesine yardımcı olacak arkadaş grubu var. Pi'yi giyiniş ve görünüş olarak değiştiriyorlar. Gözlük yerine lens takıyor. Diş tellerini çıkartıyor. Çünkü dişleri düzgün.  Ama Pi hala eski özgüvensiz çocuk.

Mueng Nan her zaman ona yardım ettiği için Pi Mueng Nan ile yakın. Bu yüzden bazen Mueng Nan ile takılıyor. Ama yanlarında hep Mork var. 

Mork sürekli Pi'ye yapışıp onunla flörtleşince Pi kendisiyle dalga geçtiğini zannedip daha da sinir oluyor. Mork bir gün Pi'ye  onunla arkadaş olmak istediğini söylüyor. Ama Pi istemiyor. Çünkü onu kendisine rakip olarak görmüş bile. 

Mork Pi'yi Mueng Nan'ı sevmediğine ikna ediyor. Sen onu sevmiyorsun takıntılısın diye. Hatta dizide o kadar güzel anlatmıştı ki. Ben cidden baya etkilendim. Mork herkesin isteyeceği bir erkek arkadaş. 

Tabi Pi'nin Mork'u sevmesi zaman alıyor. Çünkü Mueng Nan onun ilk aşkı. 

Bir de Pi'nin abisi Duen var. Bu Duen gerçekten geri zekalı birisi. Mezun olması gerekirken olamayıp tekrar sınıfı geçmeye çalışıyor. Bunun için geri zekalı demedim. Çocuk harbiden bi salak. 

Duen'i sürekli takip eden Meen var. Bu Meen de kendi halinde saf ama zeki, insanlara hemen güvenen çocuk ruhlu birisi. Meen sürekli Duen'i takip ediyor. Her gittiği yerde onunla geliyor. Sürekli her şeyi onunla birlikte yapıyor çünkü onu arkadaşı olarak görüyor. 

Duen Meen'den başta sadece saf olmasından etkileniyor. Bu yüzden kendine çeki düzen vermeye çalışıyor. Mesela eskisi gibi playboy bi aptal değil. Ya da biraz ders çalışıyor.

Bu diziyi sadece romantik komediden ibaret olarak düşünenlere diyorum. Bu dizi gerçekten güzel. Gmm'i biliyorsanız hep aynı tarzda konusu çok da önemli olmayan aslında karakterleriyle meşhur olan diziler çıkarıyor. Ama bu dizi baya farklı. 

Mork ile Pi üniversitede yanlışlıkla hayran çifti oluyor. Ama Pi bundan çok rahatsız oluyor. Bir şekilde kendini ifade etmeye çalışırken bazıları gelip Pi'yi anlamak istemiyor ve bu olayları daha da çıkmaza sokuyor. 

Bir de Pi'ye yazan yan fakülteden çocuk var. Bu çocuk Pi'nin dertlerini dinliyor ona destek çıkıyor. 

Pi Mork ile sevgili olduktan sonra bile hala içine kapanık ve her şeyden şüphelenen bir paranoyak. Bunu Mork'a söylese bile Mork bunu sorun etmiyor ama Pi kendini sürekli yetersiz bulan birisi. 

Bu içine kapanık, sosyal anksiyetesi olan insanlarda çok yaygın ve özellikle zorbalığa uğramışsanız bu daha da beter. Güven sorunlarınız işin içinden çıkılmaz hale geliyor. Sevgilin dahi olsa ondan şüphelenebiliyorsun. Ki bu 12. bölümde en güzel şekilde açıklandı. 

Karakterlerin bazı şeylere dur demesi, her şeye karşı duyarsız kalmayıp bir şekilde kendilerini korumaya çalışmaları çok güzeldi ve benim artık görmek isteyeceğim şeyler bunlardı. 

BL SERİSİ ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin