Hadi bismillah. Şimdi linç gelir mi bilmem ama ben doğruları söyleyeceğim ve cidden ağır gömeceğim bu diziyi.
Şimdi Chonlatee kısaca chon gay. Çocukluğundan beri Thon dan hoşlanıyor. Annesi de bunu biliyor. Annesi çok şirin ve gerçekten bir kraliçe.
Thon çocukken taşınmış. Chon ile görüşememişler uzun süre. Bir gün Thon evlerine gidiyor. Bunlar Chonlatee ile karşı komşu. Thon un annesi de evi komşusuna emanet etmiş. Chon da evin tozunu almaya gidiyor. Aynı vakit aynı dakika.
Chon evde takırtı duyuyor. Ve biriside kapıyı açıyor. Chon kovayı alıp Thonun kafasına yerleştiriyor. Tabi ikisi birbirini tanımıyor. Thon da buna yumruğu yapıştırıyor. Yıllar sonra bunlar böyle karşılaşıyorlar.
Sonra bunlar anlaşıyorlar. Buluşup dışarı çıkacaklar. Bu aptal Thon ise hep Chonu kışkırtacak hareketler yapıyor. Yemek yerken kendi çubuğundan noodle veriyor. Noodle ın öteki ucundan kendisi yiyor. Sonra da niye utanıyon gay misin falan diyor. Allahım sabır.
Sonra bunların arkasından bir adam geliyor ve şey diyo. Sizi gördüm siz çok tatlıydınız. Benimle takılın falan diyor. Hatta çocuğun götüne dokunuyor taciz bu amk. Thon da Chona çaksana yumruğu yoksa sen de mi öylesin. Gay misin diyor. Hee öyle napcan
Chon da bişey demiyor. Thon da tam yumruğu yapıştıracakken adam kaçıyor.
Sonra akşam oluyor falan. Bu Thon chonun odasında kalacak çünkü evinde yatcak yer yok. Chon da thonun bir sürü çocukluk fotoğrafını koymuş odaya. O girmeden önce hepsini kaldırıyor. Bir tane pano var. Onu unutuyor ve Thon görmeden onu da kaldırıyor. Bunlar yatıyorlar falan.
Her neyse bunlar aynı okula gidiyor ve aynı evde yaşıyorlar falan. Bir de benim best çiftim var orda. Ai ile Ni. Bunlar gay çift ama Thon homofobik olduğundan yıllarca bunu saklıyorlar. Bu Thon salağı harbi salak olduğundan bir şey anlamıyor.
Chon da biraz feminen çocuk. Feminen olmayı bıraksın diye bunu bir yere götürüyor. Ai ile Ni yi de götürüyor. Allahım kimseyi yargılamıyorum ama adamın götürdüğü yer masaj ayağına sex yapılan yer. Miriam ile orada tanışıyorlar.
Miriam ise parası olmadığıından orada çalışan kız. Ai ile Ni de Miriamı seçmişler. Miriam sonra bunların sevgili olduğunu falan öğreniyor. Çok da önemli değil neyse.
Her neyse anladığınız gibi Thon harbi homofobik birisi. Cidden. Bir de bunun babası var. O daha da beter. Kızına zorla şey diyo. Torun yap torun yap. O bir kadın ve çocuk yapıp yapmamak onun tercihi. Sanane.
Buraları spoii
Spoi olacak ama bunu anlatacağım. Ben bu diziyi izlerken sinir krizi geçirdim. Thonun eski sevgilisi bir gün gelmiş şey diyor. Kadınlardan korkuyorsun bu yüzden bir erkekle çıktın. Eğer korkmuyorsan bana kanıtla ve beni öp diyor. Bu adam da dünden razı. Hemen öpüyor. Sonra kızın oyununa geliyor ve kız bunu videoya alıp sevgilisine atıyor.
Chon Thon ile çıkarken bir söz verdirtmişti. Senden tek istediğim beni aldatma. Bana güven. Verdiği tek sözü tutamadı.
Final bölümünde ise aslında Thon çocukluğundan beri Chon dan hoşlanıyormuş. Babası yüzünden taşınmışlar. Çünkü ailesi bunu fark etmiş. Eee o zaman homofobik olmayacaktın. Orospuçucuu
Bir de kendi arkadaşlarına ve sevdiği çocuğa zarar veriyordu. Hani şu pano olayı varya. Thon zaten Chonun ondan hoşlandığını anlamış da belli etmiyormuş. Senoryo da o kadar uyumsuz saçma alakasız şey vardı ki. İzlerken allahım beni kör et kööör diye bağırıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
RandomBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.