CLOSE FRİEND

359 5 9
                                    


Abi siz biz çıldıralım diye kasten mi bunu yapıyorsunuz. 6 tane en çok sevilen çifti koymuşsunuz. 6 ya az değil. Gelip bok gibi bir projede harcamışsınız. Yazıklar olsun cidden. 

1. çift: Uwma dan tanıdığız başroller burada 1. çift. Birisi üniversiteye gidiyor. Ötekisi iş bulmuş. Şarkı mı ne besteliyor. Çok hatırlamıyorum. Adam işe giriyor ve çalışacağı kişi sevgilisinin en çok sevdiği şarkıcı. Sonra bu adam eve gelmemeye başlıyor. Sürekli çalışıyor. Sevgilisiyle hiç ilgilenmiyor. Üstüne bir de şarkıcıyla yakınlaşıyor. Bir gün sevgilisi arıyor. O da kardeşim diyerek telefonu kapatıyor. 

Sonra çocuk deliriyor falan. O da ben seni seviyorum diyip öpüyor. Bu  ne şimdi. Resmen aldatıyor. Öpünce her şey geçiyor mu. Bir de çocuğa sevilmediğini hissettirip bok gibi davranıyor. 

2. çift: Tharn type dan fiat ile leo oynuyor. Fiat burada kedi. Leo da onun sahibi. Leo evine kız getiriyor. Fiat kızı patileyince Leo kediyi banyoya sokuyor. Sonra banyonun kapısını açıp kızı gönderdim. Özür dilerim bir daha kimseyi evime almayacağım diyor. 

Kedilerde sahiplerine aşık olma durumu varmış. Ben de bunu morfansub un yorumlarında okudum. Tamam fiat leo ya aşıktı. Onu sahipleniyordu. Ama yaptığınız konu bu mu cidden. Adama kedi gibi miyavlamasını söylemişler ciddi ciddi. Dizide adam miyavlıyor. 

Leo Fiat ı kedi olarak görüyor. Biz ise Fiat olarak görüyoruz.

3. çift: Bunları  why r u da görmüştük. Sevgili değillerdi. Bazı sahneleri de kesilmiş. Kesilen sahnelere baktım. Çok hoş değildi. İyi ki kesmişler. Bunlar burada üniversite de tanışıyorlar. Çocuk okula yeni gelmiş. Hiç bir kulübe katılmamış. Bu yüzden zorla judo mu ne ona katılıyor. Bir dövüş şeysine işte. 

Kulüp kapanmak üzereyken bu çocuk geliyor. Bir yarışa katılacağı için çok çalışıyor. Sonunda kazanıp kazanmayacağını söylemeyeceğim. Bu bölüm diğerlerine göre bir şeydi yine. Size tavsiyem bu bölümü izleyin. Öncekileri izlemeyin. 

4.çift: Bu çifti ben gördüm. YYY diye bir dizide oynamışlar. Sadece Talay ı tanıyorum. Bu bölümde Talay Perth shipperların anlayacağı şeyler varmış. Ben ikisinin dizisini izlemediğimden bilmiyorum. 

Her neyse birisi sevgilisinden ayrılıyor. Sonra yoldaki bir çocuk bunu görüyor. Sevgilisine tekrar kavuşabileceğini bunun için onunla bir yere gelmesini istiyor. Bunlar tapınağa falan gidiyorlar. Labirentten geçiyorlar. 

İbadet falan ediyorlar. Sonunda çocuk sevgilisinin başka birisiyle çıktığını öğreniyor. Sonra öteki çocuk buna ondan hoşlandığını söylüyor falan. Bu bölüme karşı diyeceğim bir şey yok. Beğenen çok olmuş. Bu bölümü de izleyin. 

5. çift: Bu bölüm net en güzel bölüm. Why r u da birlikte yattıkları yorgan var burada. Best shipim sizi çok seviyorum. 

Burada bunlar mektup arkadaşı. Çocuk ödev için üst sınıflardan birisiyle mektuplaşıyor. Hoca adresini falan vermiş herhalde. Onu anlatmadılar. Bunlar mektuplaşırken birbirlerine sevdikleri şeyleri falan anlatıyorlardı. Bir de dizi 90'larda geçiyor. 

Sonra birbirlerine eşyalarını falan da gönderiyorlar. Çocuk yıldız yapıyordu. a tale of thousand stars da bilirsiniz 100 tane yıldız sayınca dilek gerçek oluyordu. Bu arada ben o kağıt yıldızları yapmasını biliyorum. İlk izlediğim yabancı dizi Kiss me thailand dı. Oradan öğrenmiştim. 

Neyse boş yaptım. Bunlar sonunda buluşuyorlar. Eğer diğer bölümleri izlemeyi düşünmüyorsanız bile bu bölümü izleyin. 15 dakika zaten çok değil. 

6. çift: Kimcop çifti var bu bölümde. Gen y den bilirsiniz. Kafe de bir çalışan en sevdiği ünlünün hediye ettiği bir eşyayı kazanıyor. Sanal gerçeklik gözlüğünü. Onunla günlerini geçiriyor. Sonra bir gün bu ünlü olan onun kafesine geliyor. 

Ama adam çocuğa hiç bakmıyor bile. Çocuk ben senin hayranınım dediğinde çekip gidiyor. Bana öyle davranılsa ben ağlardım. Net. Sonra bu çocuk sanal gerçekliğe gidiyor ve şey diyor. Ben seni gördüm ama sen beni tanımadın. Ötekisi de bir sonraki gelişimde söyle ben tanırım seni diyor. 

Şimdi benim anlamadığım bir şey var. Bu çocuk sana gerçekliğe dizide sarılıyordu. Ve bir kere öpüştüler. Bu nasıl mümkün olabilir amk. 

Bölüm güzeldi. Bunu da izleyin. İlk 2 bölümü izlemeyin. Sadece bu 4 bölümü izleyin. 

Evren bana tekrardan history3: Trapped izle diye mesaj gönderiyor. Her yerde onların fotoğrafı. Bu arada o diziyi izlemeyen varsa koşsun izlesin. Aksiyon seviyorsanız en güzel dizi bu. 

Diziye puanım:2/10 (Gerçekten pek bir mantığı yok. Bu kadar veririm.)

BL SERİSİ ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin