Wayu lisede Pha adında bir çocuktan hoşlanmaya başlamış. (Bu giriş ne ya)
Çocuk çok zeki ve aşırı yakışıklı. Tüm kızlar ve erkekler onun peşinde. Wayu da kendini çirkin buluyor. Diğerleri de öyle buluyor.
Bir gün Pha ya açılmak isterken Pha erkeklerden değil kızlardan hoşlandığını söylüyor. Bunun arkadaşları Kit ile Beam daha fazla üstelemiyor.
Sonra Pha ve arkadaşları üniversiteye gidiyor. Sonraki sene de Wayu gidiyor. O sırada bu çocuk baya değişmiş. Bi tatlı olmuş bi yakışıklı olmuş. Bölümünün ayı olarak seçilecek kadar iyiymiş. (Biliyorsunuz yakışıklı olanları bölümü temsil etsin diye ay yıldız seçmeleri var.)
Çocuk gözlüklerini çıkarıp lens takmış ama Pha bunu tanımıyor.
Bir de bunun arkadaşı var. Ming. Ming de playboy çocuk. Ama üniversiteye geçince çok da ilgilenmiyor kızlarla. Maşallah bu üniversitelerde gay olma gibi bi durum var. Herkes gay
Ming de Kit iin peşinden koşuyor.
Ya aslında tatlı bir dizi. Konusu klişe ama izlenilir bence. Ben sevdim. Bir de aynı senaryoyla farklı oyuncularla çekilmiş olan 2 moons 2 var.
O daha güzel onu bugün izledim. 1 günde bitti.
Pha wayu (Arkadaşlar size diyorum saç her şeydir diye. Şu çocuğun saçı çok güzel ama düzgün yapmıyorlar işte. Şu çocuk Wayo bu arada)
Ming Kit
Forth Beam (Bunlar sevgili olmuyordu ama eğer devam etseydi olacaklardı)
Bu arada Pha dışındaki oyuncuların SBfive diye grupları var. Dinlersiniz belki. Tayland şarkıları benim çok hoşuma gitmiyor. Ama güzel olanlar da var.
Diziye puanım: 6/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
De TodoBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.